Camping Les Pres

3 reviews over Camping Les Pres in het Nederlands

Vreselijk !

Gerda
13-9-2017

Het is een mooie plek. We waren hier vorig jaar ook en toen was het fantastisch. Maar de nieuwe eigenaars zijn verschrikkelijk. Ze wijgeren ook maar een glaasje water te geven bij tien koppen koffie. De eigenaresse zegt dan 'ik ben hier niet om jullie te bedienen'. De kinderen mochten niet zwemmen wanneer ze wilden. Ze moesten toestemming vragen aan de eigenaars, die eventueel het slot van het hekje afhaalden. De vrouw riep naar mensen 'ho, ho, jij daar, wanneer gaan jullie ook weer weg?' De restauratie is altijd gesloten. Je moet voor zes uur zeggen of je wilt eten, en wat. Dat mmoet je op een bord schrijven. Toen wij aankwamen waren wij van plan drie weken te blijven. Ze zeiden tegen ons dat we de laatste week moesten verkassen want iemand anders wilde onze plek... Terwijl wij sinds januari gereserveerd hadden! En ik ben vele ongemakken vergeten.... Echt vreselik! Wij gaan daar nooit meer naar toe.

Oude reviews (archief)

Geweldig!

Tevreden
4-8-2015

Nieuwe eigenaar sinds 3 jaar. Alles is erg goed opgeknapt. Hij maakt alles wat zijn site belooft waar en meer. Absoluut een aanrader, met of zonder kinderen.

Midden in de Haute-Alpes. Veel mooie wanderoutes. Mocht gratis barbeque gebruiken en zelfs op hun gasfornhuisje mijn koffie maken en koken.S'ochtends brood voor je gehaald. Volgens mij ook voor kinderen leuk. Veel scitterende dorpjes in de buurt.Eigenaresse is een ex-laborante die met hart en ziel van vroeg tot laat bezig is ; ))) De beste camping afgelopen maand. Voor een superprijsje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Pres in Veynes , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Pres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Pres scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.