Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer camping info

4 Reviews over Les Pres

• 9Karin Folkerts14-08-2018

Geweldige camping voor rustzoekers

Ondanks slechte recensie uit 2017, toch hier gekampeerd. Ik weet niet of de camping inmiddels weer van eigenaar is veranderd, maar ons verblijf was geweldig. De positieve punten op een rijtje: zeer vriendelijke eigenaren (tijdens een regenbui mochten we onder de luifel van een huurtent koken en eten, wat voor ons heel prettig was aan gezien we kamperen in een klein tentje), kleine rustige camping, je mag zelf je plek uitkiezen (wat in Frankrijk lang niet overal zo is), het is spotgoedkoop (voor ons E13,50 - voor 2 personen met tent en auto), geen extra kosten voor douch en/of warm water, gratis wifi (op de eigen plek!), koelkast en wasmachine gratis beschikbaar, mooie omgeving (wandelen). Er is geen zwembad, wel een soort hot-tub (geen gebruik van gemaakt) en wat speeltoestellen voor kinderen, er is ook een klein restaurantje en er is een broodservice. Kortom: een geweldig verblijf!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 3Gerda13-09-2017

Vreselijk !

Het is een mooie plek. We waren hier vorig jaar ook en toen was het fantastisch. Maar de nieuwe eigenaars zijn verschrikkelijk. Ze wijgeren ook maar een glaasje water te geven bij tien koppen koffie. De eigenaresse zegt dan 'ik ben hier niet om jullie te bedienen'. De kinderen mochten niet zwemmen wanneer ze wilden. Ze moesten toestemming vragen aan de eigenaars, die eventueel het slot van het hekje afhaalden. De vrouw riep naar mensen 'ho, ho, jij daar, wanneer gaan jullie ook weer weg?' De restauratie is altijd gesloten. Je moet voor zes uur zeggen of je wilt eten, en wat. Dat mmoet je op een bord schrijven. Toen wij aankwamen waren wij van plan drie weken te blijven. Ze zeiden tegen ons dat we de laatste week moesten verkassen want iemand anders wilde onze plek... Terwijl wij sinds januari gereserveerd hadden! En ik ben vele ongemakken vergeten.... Echt vreselik! Wij gaan daar nooit meer naar toe.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 10Tevreden04-08-2015

Geweldig!

Nieuwe eigenaar sinds 3 jaar. Alles is erg goed opgeknapt. Hij maakt alles wat zijn site belooft waar en meer. Absoluut een aanrader, met of zonder kinderen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Gerard26-06-2011

2 sterren camping rustiek, mooie bergen, sevice

Midden in de Haute-Alpes. Veel mooie wanderoutes. Mocht gratis barbeque gebruiken en zelfs op hun gasfornhuisje mijn koffie maken en koken.S'ochtends brood voor je gehaald. Volgens mij ook voor kinderen leuk. Veel scitterende dorpjes in de buurt.Eigenaresse is een ex-laborante die met hart en ziel van vroeg tot laat bezig is ; ))) De beste camping afgelopen maand. Voor een superprijsje.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar