Reviews over Ventavon

Fantastische plek om tot rust te komen.

t.spauwen,
    13-4-2015

Geweldige ontvangst in een rustiek en zeer gratieuse ingerichte verbouwde 17e eeuwse boerderij. Het is genieten van de wijdse uitzichten, de stilte en de uitmuntende verzorgende aandacht van deze charmante gastheren. Gelegen in de glooiende velden en appelboomgaarden in de driehoek Gap, Sisteron en Larange. De gastheren doen alles om hun gasten het naar de zin te maken. Voor ons zeer geslaagd en wel vijf sterren waard!!!

Voor wat de heren bieden is de prijs aan de lage kant.

Een ruim bemeten gezellige studio, privé-terras aan de tuinkant op het zuiden.

Geweldige romantische sfeer!

Koos Vaessens,
    5-12-2013

Warme ontvangst in een prachtige omgeving bij de uitlopers van de Alpen tussen Gap en Sisteron aan de voet van de Haute Provence.

De Gastheren schijf je met een hoofdletter in een woord SUPER!

De prijs en kwaliteit zeer vriendelijk!

Het avondeten verdiend een ster en het ontbijt was geweldig.(alles linnen met kaarsen)

De slaapkamersuite was ook fabuleus.

Een echte aanrader en zeker voor avontuurlijke wandelaars.

Sensationeel ingericht huis op schitterende plek!

Jef,
    27-10-2013

Dit is een B&B de charme op een schitterende landelijke plek met een adembenemend ver uitzicht. Het zeer smaakvol gerestaureerde boeren huis heeft een sensationele inrichting met veel antiek, bric à brac, verzamelingen en smaakvolle prullaria. De muren hangen vol met schilderijen, zowel moderne als antieke. Er wordt een smaakvolle studio verhuurd met keuken, extra bed en een ruim eigen terras in de grote tuin. Alles brandschoon. Het prachtige ontbijt is zeer uitgebreid. René en Thierry zijn geweldige gastheren.

vriendelijk en gepassioneerd. Niets is hun te veel. De gast is hier echt koning. Op wens serveren ze een smakelijke lunch of diner. Het verzorgde vier gangen diner wordt geserveerd op een damasten tafelkleed, met zilveren bestek en kristallen glazen op Limoges porcelein. Maar het is helemaal niet tuttig, eerder gewoon curieus, net als het interieur. En dat alles voor zéér

kleine prijzen. Ongelofelijk goede prijs/kwaliteit verhouding! Zéér aan te bevelen!!

Ventavon scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews