Vakantiehuis Maison Belot

1 review over Vakantiehuis Maison Belot in het Nederlands

Jammer van keukeninhoud

Provinciael
25-7-2013

Mooi huis, mooie tuin en zeer goed groot zwembad.

Alleen jammer dat er zo,goed als geen deftig kookgerei is, geen koffiezetapparaat, geen waterkoker, geen deftige pannen/potten met deksel, geen magnetron enz...dit ondanks de redelijk dure huurprijs en de zeer hoge borgsom van 2000€, ( cash mee te brengen) het keukengerei was zeker niet voorzien voor 6 personen. (wel 2 oude snelkookpotten!!!)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maison Belot in Ventabren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maison Belot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Maison Belot scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.