Appartement Le Gribatto

0Tonen op kaart

3 Reviews over Le Gribatto

• 1Robert Winkel20-07-2008

Dit nooit meer!

Ik ben het helemaal eens met albert grillo!!! Wat een vals mens die mevrouw Kikkert, alles beloven echter niets nakomen. wij wachten inmiddel al drie weken op 450 euro! Er wordt niet op mail/telefoon gereageerd. Oplichters zijn het

• 1Alberto Grillo16-07-2008

Wij hebben van 4 tot 10 mei 2008 het appartement Le Gribatto gehuurd. De waarborg (250 €) hebben we nog niet teruggekregen. Op onze e-mails antwoordt de verhuurster niet en ze is telefonisch ook niet bereikbaar. Twee weken geleden heeft ze eidelijk gereageerd en ze heeft beloofd ons geld over te maken. We zijn nu twee weken verder maar van ons geld is er nog steeds geen spoor.

• 8Christiane Zagema18-02-2008

Het geheel is op een schuine helling gebouwd waardoor de 3 etages niet boven elkaar staan. Groot terras en een super uitzicht. Hele appartement goed en netjes. Eigenaar heeft een B&B gehad en weet echt wat service is.Leuke ervaring wij komen er zeker terug. Kindvriendelijk weet ik niet, ze hebben zelf 2 kinderen. Diervriendelijk waren ze zeker.

Appartement Le Gribatto info

Veilig betalen met