Hotel Le Floréal

Kleine hotelsWeer vandaag15°6°
Hotel Le Floréal
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Le Floréal voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Floréal in het Nederlands

goeie verhouding prijs/kwaliteit

william_vanhove_1
4-7-2011

Het hotel is goed gelegen om een aantal plaatsen aan de oostkust van de AZURENKUST te verkennen ( Nice,Monaco,Cannes,Gorges du loup,...)

Ontbijt : de keuze is niet enorm, maar de voornaamst produkten zijn aanwezig ( fruitsap,vers fruit,brood,beleg ( warm en koud ),confituur,melkprodukten,..

Het avondmaal ( in halfpension ) is niet gastronomisch maar degelijk ( 3-gangenmenu met keuzemogelijkheden )

De kamers zijn ruim en proper met een vernieuwd sanitair .

Zowel de uitbaters als het personeel zijn zeer vriendelijk en vragen elke avond welke uitstappen je hebt gedaan en hoe het verlopen is .

Zeer goeie prijs via de brochure "touroperator" ( autovakanties )

Gereisd met partner in juni 2011
2006

Kamers zijn zeer aan vernieuwing toe

Esther
2-11-2006

Kamers zijn zeer aan vernieuwing toe. Badkamer erg simpel en donker.

Ik zou er zelf niet naar terug gaan.

Gereisd met partner in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Floréal in Vence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Floréal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.