9,2

54 reviews over Camping Domaine de La Bergerie in het Nederlands

Prima camping

Hidding,
27-8-2018

Via familie op deze camping gekomen. Mooie grote camping waarvan je niet merkt eigenlijk dat het een grote camping is, lekker rustig. Je mag zelf je plek kiezen. De eigenaresse Birgit spreekt goed Engels.

Sanitair is prima en wordt goed onderhouden. Alleen neem wel zelf je eigen toiletpapier mee. Omgeving is prachtig, je zit ongeveer 30 min van Nice, maar ook dichtbij leuke stadjes (St. Paul de Vence) en leuke stranden in Cagnes Sur Mer en Antibes. Voor de shoppers is Cap 3000 en Polygonia een zekere aanrader. Supermarkten op prima reistafstand, 5 min tot 20 min rijden.

En voor de eventuele vliegtuigspotters kun je bij CAP 3000 zo het strand op de vliegtuigen te zien opstijgen en landen van Nice airport.

Het eten op de camping is wel prima, alleen het personeel mag iets meer moeite doen om engels te spreken.

Het zwembad is heerlijk om lekker af te koelen, prima temperatuur van het water.

Hang een AED op als tip!

Gereisd met partner in augustus 2018

Genoten op deze camping!

Pip23,
7-8-2018

Heerlijke rustige camping, diverse nationaliteiten vakantiegangers. Saninitair zelden zo netjes gezien! Prima zwembad om aftekoelen.

Administratie/receptie verliep een beetje rommelig (met de “Franse slag”. Iedere ochtend lekker brood in de winkel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Afwaswater mag wel iets heter

pseudoniem,
11-7-2018

Afwaswater mag wel iets heter.

Toiletpapier is minimaal.

Tijdens ons verblijf waren er honden die niet aangelijnd waren, blijkbaar met toestemming van de leiding.

Zeer vervelend.

Als vanouds

Leendert,
9-7-2018

Ik kwam als kind naar deze camping en ben nu 68 jaar. Nog steeds een heerlijke belevenis! Prachtige omgeving.

Gereisd anders in juli 2018

In juni op een plaats met eigen toilet unit gestaan, unit keurig maar bij een comfort plaats past geen steentjesbodem welke nog ongelijk is door de aanleg van leidingen. Comfort plaatsen zijn naast gemeentewerf dus op tijd wakker.

Gereisd anders in juli 2018

Deze camping is ons zeer goed bevallen een aanrader voor

reymer joannes ,
11-5-2018

Deze camping is ons zeer goed bevallen een aanrader voor wie rust en natuur opzoekt. Top!!!

Gereisd anders in mei 2018

Geweldig,Fantastisch .

CH van Unnik,
11-4-2018

Wij zijn van 29/5 t.e.m 26/6 Camping Domain de La Bergerie.5 sterren .Geweldig uitzicht,prachtig zwem gelegenheid.Camping uitstekend,voor en najaar korting Acsi.

Geweldig restaurant met prachtig uitzicht op de omgeving.Fijn en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2016

Leuke camping, centraal gelegen

Yvonne,
22-8-2017

Grote camping en altijd plek. Leuk zwembad (tussen de middag gesloten!) en keurige toiletgebouwen. Veel bomen, maar niet somber.

Ondanks dat het een grote camping is, is het toch rustig. Het deel van de camping tussen het zwembad en de toiletgebouwen is het drukst. Achter de toiletgebouwen veel rustiger en mooie plekken in het bos. Ook een paar leuke huuraccommodaties.

Centraal gelegen, Vence, Grasse en het achterland makkelijk te bereiken. De andere kant uit, naar de kust, ook. Alleen zijn de kustwegen in het hoogseizoen vaak druk en moet je rekening houden met extra reistijd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig in een Pod

Jeltie,
25-6-2017

We zijn deze keer omdat we pech hadden met de caravan in een Pod verbleven, en dat was zeer goed te doen.

Op het allerlaatste moment naar de camping gebeld of ze nog een accomedatie hadden en echt prima geholpen.

Het is weer eens wat anders maar prima te doen, beetje zoals vroeger met de tent.

Het restaurant heeft andere kok en is er op vooruit gegaan.

Al met al prima week gehad in de Pod.

Gereisd met partner in juni 2017

Een heerlijk plek om te verblijven

Anjelike & Jo
19-10-2016

Een heerlijk plek om te verblijven.. Een camping waar je rust en natuur ervaart met het comfort van goede voorzieningen. Dit alles op slechts een kwartier rijden van de bekende kuststreek en met een zeer toegankelijk oorspronkelijk achterland .Het personeel is vriendelijk en doet zijn best het je naar de zin te maken. Er is altijd wel een grote plek voor tent, caravan of camper die naar je zin is. Leuk gelegen restaurant, winkeltje voor dagelijkse boodschappen en twee zeer schone zwembaden met een prachtig uitzicht op de omgeving . Een plek om terug te keren.

Gereisd anders in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de La Bergerie in Vence, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de La Bergerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.