Géén boekingskosten

Camping Domaine de La Bergerie

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurVence

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine de La Bergerie voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 175 reviews

Meer camping info

175 Reviews over Domaine de La Bergerie

• 8P.J.M et Anja01-05-2022

Prima

Een prachtige locatie met fantastische tuin! Vooral rondom de receptie heel mooi! En ook bij de toiletgebouwen.Aanbeveling om het zwembad iets gezelliger aan te kleden. We hebben jullie al aanbevolen bij vrienden. Komen graag terug!.

• 8Anja buysman23-11-2021

Prachtige locatie

Prachtige camping in mooie natuur . Wandeling naar sint paul de vence. Mooie fietstochten gemaakt.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Dhr. Jansen12-08-2021

Lekkere camping, jammer van de winkel

Lekker rustige camping met mooie plekken alleen jammer van het mindere restaurant en de zeer matige winkel.

• 2Eetgelegenheden
  • 8Anoniem09-01-2021

Erg goed

We hebben een zeer fijn verblijf gehad hier op de camping! Kan niets benoemen wat hier niet goed is. Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Savonds laat gaat de poort dicht en dat geeft ook een prettig gevoel. we komen zeker terug!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Pauline06-08-2020

Rustige, ruime en groene camping

Ondanks de ietsje duurdere XL plek voelde we ons toch ingeklemd door Nederlanders. Ivm onze Corona Caravan konden we niet op de geweldige groene stille plekken aan de randen van de camping staan. Mooie zwembaden! Lief eigenaarskoppel. Leuk restaurant en afhaal pizza. Muggen waren echt heftig en naar, van s ochtends vroeg tot s avonds laat. Neem goeie Deet mee! Obv van eerdere reviews waren we bang dat we wellicht te laat te veel geluid zouden maken... in praktijk wordt t licht op de camping gedoofd om 22:30 maar stil was t dan nog lang niet, hoe lang nog weten we niet want dan sliepen wij al ;) Omgeving genoeg te zien en doen, wel wat druk. Fondation Maegt op 3 km was een een enorme verrassing prachtig!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Rob van Giezen09-07-2020

Top camping aan “Cote d’Azur”🇫🇷👍🍷

Deze camping heeft een zeer mooie ligging in een bosrijke omgeving tegen een bergwand met grote plekken voor camper caravan of tent, ook zijn er plekken met privé sanitair en is er de mogelijkheid voor het huren van pods en chalets. Receptie met vriendelijk personeel😊. Het sanitair is zeer schoon en voltallig aanwezig, er is ook een klein winkeltje aanwezig met alleen de eerste levensbehoeften. Een klein restaurant met een kleine kaart maar wel lekker eten en vriendelijk personeel. Er is een mooi zwembad Voor groot en klein, een klein speeltuintje voor de kleinste maar verwacht geen animatie. Deze camping is vol van stilte en natuur waar je volledig tot rust komt. Hij ligt mooi centraal voor een uitje naar het toeristische “Saint Paul de Vence” “Gourdon” of voor de havens winkels en het uitgaansleven in de “Antibes” “Nice” of “Cannes”. Kortom voor ieder wat wils. Of je blijft lekker luieren op de camping voor een top vakantie👍🍷🇫🇷

• 8Thomas Lorenz21-09-2019

sehr schöner Campingplatz

Hier haben wir sehr die Ruhe genossen, sehr nette Besitzer. Leider fahren wir schon frűher, da das Wetter nicht mitspielt. Ansonsten wāren wir lānger geblieben. Es hat hier alles gepasst.

• 8Joachim Houzet25-08-2019

Super

Grote camping die totaal niet groot aanvoelt. Heel proper sanitair. Mooie schaduwrijke plaatsen in bos. Wij huurden een D plaats welke heel groot was en met waterkraantje op de plaats zelf. Kleinere supermarkten in Vence op 10 min rijden. Grote supermarkt op 15 a 20 min. richting Cagnes sur mer. Heel mooie omgeving waar vele uitstappen te doen zijn (Monaco, Nice, Antibes + Marineland (orkashow, ...), St paul de vence, vence, Tourrettes Sur Loup, ...). Zeker nog eens voor herhaling vatbaar. Heel rustige camping 's avonds.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Fam vd V25-08-2019

Prima camping, niet heel bijzonder

Rustige camping met grote schaduwrijke plaatsen. Tijdens ons verblijf hebben wij wel veel last van muggen gehad. Mooi zwembad. Jammer dat het zwembad tussen de middag gesloten is en dat kinderen tot 12 jaar alleen onder begeleiding mogen zwemmen. Sanitair vrij basic, maar voldoet. In de omgeving is veel te doen.

• 9papa23-08-2019

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar