Villa St. Cloud

Meer villa info

9 reviews over Villa St. Cloud

• 8M. Lautenbach10-09-2015

Sfeervol

Een prima locatie om een goede indruk van de Provence te krijgen. De fietsliefhebber kan zijn of haar hart hier echt ophalen. Zeker als men de Mont Ventoux wil aandoen.

Gereisd in september 2015

• 9Christelch06-08-2014

Prachtige locatie om tot rust te komen

Wij hebben deze zomer twee weken mogen genieten van deze prachtige locatie waar je helemaal tot rust kon komen. Het vier persoonsappartement was groot genoeg voor twee volwassenen en twee kinderen. Lekker cool omdat het in de kelder gelokaliseerd is, maar voldoende licht. Een geweldige overdekte buiten huiskamer ter beschikking in de weelderige tuin. Heerlijk schoon zwembad. Enige kleine min puntje was de poes die vrij rond liep en dus ook regelmatig in ons appartement kwam kijken. Met twee gezinsleden met een katten allergie leverde dat veel jeuk op.... Verder zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 8W.F.Bol11-07-2014

Prachtige villa!

Heel mooi verblijf in een prachtige streek! Meerdere malen in B&B bij hen geweest en ook de groete gîte eens gehuurd. Hele fijne accomodatie met aardige eigenaars met uiterst aardige en correcte kinderen. Ook de eigenaar, Walter, bij ons in Nederland een avond voor het diner gehad. Maar een vervelende kentering kwam doordat we 2 jaar geleden niet snel konden reserveren i.v.m. een, toen, tijdelijke baan. Eén nacht hebben we toen afgesproken bij en met hen maar daar werd ineens heel raar over gedaan. We moesten maar een andere nacht kiezen etc. Erg vreemd! We kunnen overal terecht, daar gaat het niet om, maar we hadden vriendschap naar elkaar toe. Althans zo voelden wij dat! De reden om er toch minimaal één nacht langs te gaan was ook dat we allerlei cadeautjes e.d. Bij ons hadden voor de 2 dochters! Jammer dat het zo heeft moeten lopen. Maar de accomodatie is prachtig!

Gereisd met partner in januari 2014

• 10mj_claessens29-06-2013

Fantastische plek voor een vakantie

Villa St Cloud is een fantastische plek voor een vakantie. Buiten het feit dat het een prachtig huis is met een zeer ruime en intieme tuin, en het een ruim en verwarmd zwembad heeft zijn de gastheer en gastvrouw ook fantastisch. Het zijn zeer fijne mensen die erg geinteresseerd zijn in de mens achter de gast. Hun beide dochters dragen ook bij aan de fantastische ervaring. Voor de wijnliefhebber ook zeer aan te bevelen omdat de gastheer hier ook raad mee weet. Ga hier zeker naar toe met en zonder kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9Trudy&Rob Claessens14-07-2012

Bijzondere ervaring in een prachtige villa!

Dit is een plek waar je je direct thuisvoelt. De villa ziet er betoverend uit en is smaakvol, volledig ingericht en voorzien van alle gemakken; ook fijn zo'n heerlijk zwembad. Een bijzondere waardering voor de gastvrouw en -heer, die (zeer) betrokken zijn bij het wel en wee van de gasten en alles tot in de puntjes hebben geregeld. Vanwege een ziekenhuis spoedopname is hun begeleiding en ondersteuning in de laatste 1½ week van ons verblijf van onschatbare waarde geweest. Bedankt en Chapeau!

Gereisd met partner in juni 2012

• 10mdemur22-02-2011

Prachtig en elegant vakantieverblijf!

Villa St Cloud in Valreas is in een woord "magnifique"!! De ontvangst en vooral het contact tijdens ons verblijf is warm en gastvrij, het appartement is prachtig, ruim, keurig en volledig ingericht. De tuin is beeldig.. Het zwembad is zalig. De omgeving is typisch Provence.. Wij zijn vorig jaar ook al een week geweest en hebben zooo genoten dat wij zomer 2011 weer gaan! Vader, moeder, zoon van 9 en dochter van 3.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 10Claudia15-02-2011

Super!

Villa St. Cloud is een uniek adres. Geweldig gastvrij gezin en perfect onderhouden appartementen en zwembad. Alles klopt daar gewoon. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

2 tips over Villa St. Cloud

• Willem en Beatrice Bol, 21-07-2012 Rapporteren

Hele mooie omgeving met alle denkbare Franse heerlijkheden. Ga gerust naar niet in de folders e.d. aangegeven dorpen en ontdek de leukste en spotgoedkoopste restaurants met goed eten. Er is hier voor de toerist nog veel te ontdekken!

• Trudy&Rob Claessens, 14-07-2012 Rapporteren

Van de vele restaurants in de omgeving zijn er twee bijzonder: - Le Truffe Noir in Grillon en - Le Troubadour in Visan beiden met een fijne keuken en ambience. Orange en Avignon zijn heerlijke steden en de moeite waard om te bezoeken.

0 vragen over Villa St. Cloud

Villa St. Cloud info