Camping La Coronne

19-8-2018

Rustige camping

Anoniem
25-7-2018

De uitbater doet zijn best maar de barbies verplaatsen zich als een onafscheidelijk trio die met smartphone in de hand pogingen ondernemen om met een spuitbus wat te poetsen. Ze zien geen werk en dienen als blikvanger. Sorry Fred jij bent erg oke maar je moet het alleen runnen en dat gaat niet.

L'équipe du Camping, responsable de site, 31-7-2018

Dear Customer,

Usually, we thank customers for sharing their experience ... Because you have the right to appreciate or not the quality of work of the girls who are composing the team and postpone your impressions on Zoover. On the other hand we do not accept sexist and degrading the image of Women. That's why we're going to ask you to delete your comment.

In the future, we recommend measuring your words and sticking to the facts.

cordially

The direction

Onhygiënisch dus nooit meer.

Chris
20-5-2018

La Coronne wordt sinds dit jaar uitgebaat door Fred en zijn 20-jarige dochters Marina en Tiffany.

Wat was positief:

- goedkoop

- uitbaters vriendelijk

- grote schaduwrijke plekken

- kwartiertje wandelen van Valréas

Wat was negatief:

- ronduit smerig sanitair

- de poetsploeg (Marina, Tiffany en vriendin Aurelie) heeft blijkbaar nooit een zeem of dweil of spons of eender welk sanitair hulpmiddel leren gebruiken.

Het was eigenlijk best grappig hoe ze poetsten: in een trosje liepen ze langs de toiletten. 1 met een borstel, 1 met een spuitbus, 1 met een papier. Enkel de vloer werd geveegd waarna met het spuitbusje werd gespoten, enkel voor de geur. Daarna werd het papiertje afgevinkt. Klaar. De rest van het sanitair idem.

O ja, Aurélie heeft een zwakke maag met kokhalzen tot gevolg . 🤢

De camping is sinds 31 maart open wat mij doet vermoeden dat er sindsdien niet meer (grondig) werd gepoetst, wij waren daar tot 19 mei 2018.

L'équipe du Camping, responsable de site, 30-5-2018

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience. We are sorry for the inconvenience you met during your stay.

We would like to highlight that the satisfaction of our guests is our main objective. We are considering your comments, but this is a punctual issue considering all very good comments we collected since the opening of the campsite.

Have a nice day,

Kind Regards,

Camping de la Coronne

Fijne camping

Louise
16-8-2017

Fijne gemoedelijke camping vlakbij stadje. Begrijp negatieve review niet. Als je geen "kliek Fransen" wilt moet je lekker in Nederland blijven. Wij zijn juist blij als er weinig landgenoten zijn. Zien we thuis genoeg. Sfeer erg ontspannen en vriendelijk. Houden niet van gelikte grootschalige campings. Niet al te groot maar wel mooi zwembad met ligbedden. Kortom een leuke camping in prachtige omgeving met op loopafstand diverse grote supermarkten voor de boodschappen.

Vies smerig sanitair, lag week poep in, waardoor het een waar paradijs werd voor de vliegen. Wordt niet eens wekelijks schoongemaakt. Nieuwe uitbaters die alleen maar zeggen dat ze dit voor 1 seizoen doen, want ze krijgen geen geld van de eigenaar voor spullen enzo. Geen WIFI, terwijl ze zeggen dat het er wel is!! Echte franse klieken mensen die de camping als een soort eigen bezit zien en daar de boel regelen. We zijn in ons hele kampeerleven nog nooit zo geschrokken van een camping en dus ook veel eerder weggegaan. Alles smerig en vies en de uitbaters zaten elke dag met dezelfde franse mensen op het terras te drinken. De honden van het stel liepen vaak van huis weg en gingen dan loslopen op de camping en scheurden de zakken vuil van mensen op de plaatsen open en vraten die leeg!! We dachten eerst dat het wilde honden waren!! Hierdoor hebben we hondepoep van de plek weg kunnen scheppen..bahh....deze camping was een heel smerige ervaring, Nooit weer en dan te weten dat er op 5 km afstand een prachtige camping ligt....

The campsite Direction, responsable de site, 17-7-2017

Dear Lady,

Thank you for taking the time to share your feedback after your stay in our campsite.

We are really sorry to learn that it was not as you expected.

We apologize for the inconvenience about the cleanliness in the sanitaries and about dogs.

Be assured we consider all your comments.

Kind regards,

Mooie camping zeer rustig prachtige omgeving mooi zwembad

titi
30-6-2017

Mooie camping zeer rustig prachtige omgeving mooi zwembad

Knusse echte franse camping

Fam Dijk
      27-9-2016

Rustig gelegen overzichtelijke camping, met een redelijk groot deel stacaravans maar als kampeerder heb je daar weinig last van omdat dit redelijk goed afgeschermd is. De kampeerplekken liggen los van de stacaravans. Veel bomen. Plekken mogen ruimer.Was een beetje puzzelen om de tent op de plek te krijgen. Onthaal bij de camping gaf wat wrijving omdat de dame mijn ID kaart wilde kopiëren waar ik het niet mee eens was, verder werd ik vriendelijk geholpen. Wifi bij de receptie is gratis. Sanitair is niet nieuw, (op de Franse slag gerenoveerd) maar schoon, en goed warme douche en afwas water. Zwembad is wat krap maar voldoet. Jammer was dat er voornamelijk Franse jeugd was op het moment dat wij op de camping waren. Desondanks hebben onze kinderen zich vermaakt. Speeltuintje is wat karig. (tot 2jr voldoet dit). Brood is smakelijk. en op loopafstand van de stad. Boodschappen kan ik het shoppingcenter.

Gemoedelijke camping

C. Harmse
      5-9-2016

Vlakbij het dorp Valreas. Mooie omgeving. Het hele seizoen kun je gebruik maken van campingcheque.

nooit meer

Mathilde
      23-8-2016

De eigenaren spreken geen woord over de grens. We hadden een mobile home tegenover 2 tafeltennistafels en een speeltuin, waar de jeugd tot 24.30 uur rondhing elke avond en zat te hengsten en ongelofelijk lawaai te maken op en rond de tafeltennistafels. Met een kleuter en een baby die graag wilden slapen is dit geen pretje, ook zelf konden pas heel laat slapen daardoor. De eigenaren zijn bot en onvriendelijk, je ziet ze nooit op de camping zelf, ze zitten de hele dag rond de receptie en het terras.

Er is geen toezicht in het zwembad, in de praktijk betekend dat dat iedereen ondanks de borden met regels maar gewoon doet waar die zin in heeft. Dit levert voor vooral kleine kinderen gevaarlijke situaties op.

Wij gaan daar zeker niet meer naartoe!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Coronne in Valreas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Coronne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.