Vakantiehuis Domaine Les Platanes

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurValreas

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Domaine Les Platanes voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 12 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 12 reviews
  • 7.3Inrichting
  • 8.6Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

12 Reviews over Domaine Les Platanes

• 9Tom08-08-2020

Geweldige vakantie voor het gezin op een fantastische locatie. Aan alles is gedacht. Prachtige ligging en uitstekende faciliteiten.

• 7Hanneke22-07-2020

Heeft een upgrade nodig (duur) maar prachtige plek

Heerlijke vakantie gehad op een mooie plek maar vonden de prijs/kwaliteit verhouding niet passend. Slechte bedden, verouderde inrichting (met name keuken), alles is een beetje houtje/touwtje. Wel erg mooie plek, allemaal gezinnen met jonge kids en Marleen en Bart zijn vriendelijk. wij zaten in Fleur de passion (6 pers app)

• 9Merlijn22-09-2019

Heerlijke accommodatie in de Provence

Les Platanes is een prachtig gelegen kleinschalige accommodatie in de Provence. De gites liggen aan elkaar vast, maar je hebt genoeg privacy. Wij zaten in gite l’ Intime, de kleinste gite van het terrein. We waren de hele dag buiten , dus met vier personen is de kleine gite prima. Vooral de kinderkamer en de badkamer zijn aan de kleine kant. Buiten zit je fantastisch op je overdekte terras. Heerlijke ligstoelen erbij. Mooi zwembad met zon en schaduw. Fietsen op het terrein voor kinderen en volwassenen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en hebben een passie voor koken. Zulke lekkere table d’hotes hebben we nog nooit gehad! De sfeer op het terrein is erg gemoedelijk. Veel mensen komen er al jaren en kennen elkaar. Wij waren er voor het eerst, maar zouden er graag nog eens terugkomen. De streek is prachtig. Zoveel te zien en te doen! Wandelen in de rivier Toulourenc en de Mont Ventoux beklimmen op de fiets vonden wij de toppers.

• 10RJ, Kim en Casper23-07-2018

Fantastisch!

Prachtige locatie in een gebied waar zoveel te doen is. Leuke oude dorpjes, kastelen, beekjes en de Mont-Ventoux. Fantastische gite, bijzonder kindvriendelijk, heerlijk (mee)gegeten en eigenaren die altijd voor je klaar staan.

• 9Carlien24-06-2018

Geweldig! Prachtige plek tussen de lavendel, fruit- en olijfbomen. Fijne schone huisjes met hoog afwerkings niveau en een goed bed. Zeer kidsproof, een zwembad met hek, fijne mensen, tal van speelplekjes, heerlijk eten. Wij gaan volgend jaar weer. Al op meerdere zelfde soort plekken geweest maar deze staat absoluut boven aan het lijstje. Echt vakantie dus.

• 10Fam. Meulman23-10-2017

Wat een cadeautje!

Na een verregende zomervakantie op het allerlaatste moment op goed geluk een last minute herfstweek naar Domaine Les Platanes geboekt. Met het hele gezin (onze kids zijn 8, 10 en 12) nog heel betaalbaar met prijsvechter naar Lyon gevlogen en daar een auto gehuurd. Na een gemakkelijke vlucht was het twee uurtjes rijden naar het domein (Marseille is dichterbij maar op dat moment niet meer beschikbaar). Al op de oprijlaan wordt je verrast door de aanblik van deze heerlijke, poëtische plek! Wat hebben we een zalige week gehad midden in oktober. Het was nog heerlijk weer, de kinderen genoten van het zwembad terwijl wij een boekje lazen onder de olijfbomen. 's Avonds brandde de open haard in het sfeervolle vakantiehuis La Fleur de la Passion. Wat een prachtig project van de gastvrije eigenaren is Les Platanes. We hebben enorm genoten van deze vakantie. Ook de omgeving wat in dit seizoen schilderachtig en betoverend. Eten bij La Poem de Grignan is een absolute aanrader. Meesterlijk.

• 9Lin03-07-2017

Leuke vakantieplek voor mensen met kleine kinderen

Mooi groot en rustig gelegen domein tussen platanen en lavendelvelden waar je heerlijk vakantie kunt vieren, vooral met kleine kinderen. Er is volop speelruimte, een groot en verwarmd en omheind zwembad met peuterbadje en een grote trampoline.

Wij logeerden in de kleinste accomodatie maar vonden die ruim genoeg. De gloednieuwe keuken was perfect uitgerust en er zijn goede bedden. De badkamer is echt fantastisch. Wij zouden dit verblijf zeker aanraden aan mensen die bij hun vakantie rekening houden met wat leuk is voor kinderen, maar zelf ook wat luxe en comfort willen.

Voor mensen met kleine kinderen is het wel goed om te weten dat er in dit verblijf geen traphekje is en dat de trap buiten die toegang geeft tot de accomodatie geen leuning of hekje heeft.

Een aantal maal per week wordt er een heerlijke table d'hote aangeboden. Heel vriendelijke eigenaren. Wij hebben hier in juni een heerlijke vakantie gehad.

• 9Svennemie20-06-2016

Paradijselijk

Zeer mooi charmant domein met veel groen op en errond. De machtige platanen spannen de kroon. Er staat zelfs een plataan vanuit naar schatting de 15e eeuw. De eigenaars Marleen en Bart kunnen terecht trots zijn. Veel van de renovatie is door henzelf gebeurd. Smaakvol. We verbleven met onze kinderen (2,5 en 4) in de gezellig ingerichte gîte Le Hibou met een bloemenzee vlak bij het terras en uitzicht op de velden met ondergaande zon. We werden onthaald met zelfgemaakte appelsap en rosé en die avond konden we met onze voetjes onder tafel schuiven. Het eten voor de ouders was lekker en gezond (in middenseizoen 2x/week mogelijk). Voor de kinderen was het een typisch - soms wat minder gezond (pannenkoeken) - kindergerechtje met een ijsje als dessert.

Op het terrein zelf was er van alles te beleven (fietsen, schommel, ...). Vooral het zwembad was een topper. Het zou nog fijner geweest zijn als het zwembad iets later open was zodat de ouders als de kinderen in bed liggen ook nog een baantje kunnen zwemmen :-).

Ook een prachtige omgeving. We kregen veel tips van Marleen en Bart om de buurt te verkennen. Een aanrader.

• 10nele anthoons23-06-2014

Geweldige plek

Wij zijn net terug van en (veel te kort) weekje in Les Platanes. Wat een heerlijke plek! De huizen zijn super, het domein is geweldig, superlekkere table d'hôtes, fantastische omgeving, geweldig zwembad met zicht op de Mont Ventoux, een absolute aanrader. Ook onze kinderen (2,5 en 5) hebben absoluut genoten! Ook wij komen zeker nog terug!

• 9Jan12-05-2014

Geweldige vakantiebestemming!

In de meivakantie zijn we twee weken met ons gezin (4 jonge kinderen) te gast geweest bij Marleen en Bart. De huizen zijn prachtig en ruim, de Table d'Hôte onovertroffen en het is voor kinderen een veilig zwem- en speelparadijs.

De omgeving is pachtig. Voor fiets- en wijnliefhebbers zullen er weinig mooiere locaties zijn. Midden in het Rhône gebied met uitzicht op de Ventoux.

We hebben direct voor volgend jaar geboekt!

Vakantiehuis Domaine Les Platanes info

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine