Reviews over Valreas

Leuk geweest

Peter Anson,
    10-1-2019

Mooie locatie, lekker eten.

Maar, de eigenaren geven je wel het gevoel dat je echt een gunst wordt verleend dat je er mag blijven (echt gratis is t ook niet :-)) en dat er wel 100-en andere stellen zouden willen in onze plaats. poepoe blabla.

Lenaig,
    20-8-2018

Laurent,
    19-8-2018

Fantastisch!

RJ, Kim en Casper,
    23-7-2018

Prachtige locatie in een gebied waar zoveel te doen is. Leuke oude dorpjes, kastelen, beekjes en de Mont-Ventoux. Fantastische gite, bijzonder kindvriendelijk, heerlijk (mee)gegeten en eigenaren die altijd voor je klaar staan.

Carlien,
    24-6-2018

Geweldig! Prachtige plek tussen de lavendel, fruit- en olijfbomen. Fijne schone huisjes met hoog afwerkings niveau en een goed bed. Zeer kidsproof, een zwembad met hek, fijne mensen, tal van speelplekjes, heerlijk eten. Wij gaan volgend jaar weer. Al op meerdere zelfde soort plekken geweest maar deze staat absoluut boven aan het lijstje. Echt vakantie dus.

Valreas scoort een 7,6 uit 10, op basis van 51 reviews