Bed and Breakfast Villa Le Port d'Attache

BedAndBreakfastWeer vandaag30°19°
Bed and Breakfast Villa Le Port d'Attache

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Le Port d'Attache voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Villa Le Port d'Attache in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Het echte 'Villa Felderhof-gevoel'!

Eelco & Femke
14-1-2010

Schitterend huis, mooie kamers, prachtige tuin en geweldig uitzicht over de baai, met de koninklijke familie van Saudi-Arabië als buren! De vrouw des huizes laat je je snel thuis voelen en is zeer gastvrij. Zelfs een deel van haar eigen huis mag je als gast gebruiken, zoals de keuken en living/terras. Iedere ochtend word je verwend met een heerlijk Frans ontbijt met o.a. verse croissantjes en vers fruit. Aan het zwembad is het heerlijk toeven en heb je voldoende privacy. Het zwembad is niet groot, maar heb je vaak voor jezelf gezien het geringe aantal gasten dat hier verblijft (er zijn 5 kamers).

Het geheel wordt opgeleukt door Tess, de hond van de eigenaren. Echt een hele lieve hond, zelfs als je niet zo van honden houdt!

Stranden van Nice, Cannes en Antibes bevinden zich op korte rijafstand. Veel te zien en te beleven in de omgeving.

Kortom, een echte aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Le Port d'Attache in Vallauris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Le Port d'Attache zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Le Port d'Attache scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.