Camping Centre Pardigue

Meer campinginfo

43 reviews over Camping Centre Pardigue

• 8Tek en Gieny Yu04-09-2019

Prachtig gehad!

Voor het eerst op deze camping geweest en dit is ons heel goed bevallen. Denken nog veel terug aan een leuke vakantie op Centre Pardique. Ontvangst was hartelijk en een mooie plek toegewezen gekregen. Heerlijk zwembad om in af te koelen en daarna drankje op gezellig terras. Veel contact op terras met allemaal aardige mede kampeerders. Pizza eten gezellig en gezamenlijke maaltijd goed bevallen. prachtige omgeving voor wandelingen en fietstochten.

• 9Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 9Sanne en Frank24-08-2019

Heerlijk

Wij en vooral onze hondjes hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Bij aankomst wordt je heel vriendelijk ontvangen. Wij arriveerde op maandagavond, wat bij Centre Pardigue 'pizza avond' is in het hoogseizoen. Eigenaresse Ria mailde ons 2 dagen van tevoren of wij ook pizza wilden. Super netjes! Het sanitair wordt dagelijks gereinigd. Het zwembad heeft een prachtige uitzicht en is lekker koud. 'S morgens worden er door Ria verse broodjes gehaald bij de bakker. Heerlijk rustig wakker worden. Achter de camping loopt een rivier waar je naturistisch naartoe kunt. Super voor onze hondjes, wat hebben die genoten! Er is weinig te doen voor kinderen, maar dat is dan ook 1 van de redenen waarom wij voor Centre Pardigue hebben gekozen. Wij komen zeker weten nog eens terug. Dankjewel Ria & Paul voor onze heerlijke vakantie. Groetjes, Frank & Sanne

• 7Staat v/h sanitair

• 2018
    8Chris en Evelien23-09-2018

Fantastisch , wij zijn hier niet voor het laatst!

Prachtige omgeving , 360 graden rondom kun je kijken vanaf een vlak terrein. Fijne camping zonder poespas , heerlijk!

• 9Mieke09-09-2018

Prachtige kleine camping op schitterende locatie !

Mooie kleine camping met 30 plekken rondom 2 grote veldjes, gerund door de Nederlandse Ria en Paul. Wat een hartelijke, warme ontvangst ! En wat een prachtige vergezichten op de omliggende bergen ! Schitterende locatie ! De camping ligt ca. 10 km van de A51 en nabij de Route de Napoleon, is goed bereikbaar voor overnachting, maar zeker de moeite waard om wat langer te blijven. In het woonhuis (een oude boerderij) is ruim en schoon sanitair, er is een klein zwembadje, overal in en om het huis brocante spullen (je moet wel een beetje van die "ouwe rommel" houden), dagelijks vers brood (bestellen), éénmaal per week een pizzabus met gigantische en heerlijke pizza's. Wij komen hier zéér zeker vaker terug.

• Oude reviews

9Theo Stolp04-07-2016

Prachtige camping, midden in de natuur

Pardigue is een schitterend gelegen camping met ruime kampeerplaatsen met overal prachtig uitzicht op de omliggende bergen. Het sanitair is eenvoudig maar schoon (gebruikt toiletpapier in een emmertje is even wennen), er is een lekker zwembadje en en bar met zelfbediening tegen spotprijzen. De sfeer is prima en gastvrouw Ria is zeer betrokken bij haar gasten zonder opdringerig te zijn. We waren er in juni en hebben geen oordeel over de kindvriendelijkheid.

• 10Jeanne en Rien04-07-2016

het was er fantastisch en dan met dat uitzicht

de ontvangst wat uitstekend meteen het huis gevoel naar de plaats gewezen en ontspannen maar de gezamenlijke maaltijd was ook schitterend elke morgen vers brood als Ria terug was mooi op tijd Ria is een echte gastvrouw en alles netjes in orde ook al is ze alleen ok toiletpapier in een emmer doen is even wennen maar het zij zo komen zeker terug ps vergeet niet naar de rivier te lopen ook mooi

• 8Theo en Ria03-07-2016

Fijne camping

Na 2 jaar weer op camping Pardique beland. Aanvankelijk zou het voor enkele dagen zijn maar het werden 4 weken. Wij hebben ons goed vermaakt met af en toe jeu de bouls, het zwembad en eens per week een gezamenlijke maaltijd. Goed en schoon sanitair en het papier en de toiletemmer doen is wel even wennen maar goed te doen Er zijn meer plaatsen waar dat wordt gevraagd i.v.m. een goed werkende septic tank. Wij stonden op het achterveld met uitzicht op de Lure en verder weg de Mont Ventoux. Een paar keer de zon achter de Mont Ventoux weg zien zakken en aan de andere kant de zon op de rotsen zien schijnen. Schitterend om te zien. We hebben veel respect voor de campingbeheerster Ria zoals zij de camping rund.

• 10Carla en Peter19-06-2016

Heerlijk ontspannen, echt naturisme!

Wij hadden dit jaar in juni vakantie en zijn ruim twee weken op Pardigue geweest. Goed te bereiken met een grote caravan, ruime plaatsen, vlak terrein en een geweldig uitzicht! Alles wat je als naturist wensen kan is er:schoon sanitair, warm water, een heerlijk zwembad, vers brood. Een sfeer waarin je jezelf kan zijn en echt kan ontspannen en weer opladen. Je kunt meedoen met de gezamenlijke maaltijd, er komt 1 keer per week een pizzawagen, geen restaurant maar veel mogelijkheden in de directe omgeving, supermarkten dichtbij, prachtige omgeving om te wandelen - fietsen en/of autotochten. Wel is het aan te raden om te reserveren voor een elektraplaats.

• 10Eetgelegenheden

• 10Danielle en Piet31-08-2015

Heerlijk ontspannen!

Wij waren voor het eerst op Pardigue nadat we meerdere keren zeer enthousiaste verhalen gehoord hadden van medenaturisten. En ook wij zijn positief! Een hartelijke ontvangst, prachtige plaatsen met een geweldig uitzicht, ontspannen sfeer waar je je direct welkom voelt, mooi schoon sanitair dat goed bijgehouden wordt, warme douches binnen, prima zwembad dat niet naar chloor ruikt, gezellig terras met drankjes/ijs voor 1 euro!, 1x per week heerlijke pizza die ter plaatse gebakken wordt, een gezamenlijke maaltijd waarbij iedereen iets meebrengt, mooi compleet wandelboek ter inzage, lekker brood,mooie omgeving en prachtige luchten/ sterrenhemel en zonsondergangen. Kortom: wat wil een naturist nog meer?? Wij komen zeker weer.

• 9Fred Koch11-07-2015

Heerlijk rustige camping prachtig gelegen

Het is inmiddels ons tweede jaar hier op Pardique. Allereerst wil ik toch vooral de gastvrouw benoemen want die is echt geweldig. Vorig jaar werd mijn vrouw opgenomen voor een aantal dagen in Aix en toen ben ik uitstekend opgevangen door haar en de andere gasten.

Maar behalve de uitstekende kwaliteiten van de gastvrouw is het terrein ook een pareltje. Mooie ruime plekken met, zoals ook al door anderen opgenoemd, een prachtig uitzicht rondom.

Sanitair is uitstekend en wordt goed schoon gehouden.Ja papier moet in de afvalbakjes maar die worden door haar meerdere keren per dag schoongemaakt. Ik heb daar nooit iets van stank oid gemerkt.

Het heerlijke van deze camping is de rust. Geen animatie en niets moet. Wel probeert Ria de gasten wat met elkaar te verbinden door dagelijkse happy hour en wekelijkse gezamenlijke maaltijd maar dat alles op basis van vrijwilligheid.

Ook voor kinderen geschikt die zichzelf kunnen vermaken.

Voor ons een topcamping

Jannie en Fred

• 9Staat v/h sanitair

3 tips over Camping Centre Pardigue

• Sloet, 25-04-2014

Ga goed voorbereid weg. Neem dus alles mee wat je nodig denkt te hebben. Frankrijk is dan wel een Europees land, niets is zo goed als dat je het thuis eventueel hebt.

• caroline, 22-07-2013

Even afkoelen in de sasse, je kunt er ongekleed naar toe. Verder de marktjes in de omgeving. de citadel in sistaron, het beklimmen van de berg met een prachtig uitzicht op de camping.... zo veel meer mooie bezienswaardigheden in de buurt! De info ligt in de sanitair ruimte. Wij komen er zeker terug! Dank je wel Ria

• Cees van Vuuren , 10-07-2014

Ga eens wandelen en ook fietsen in de omgeving. Bezoek de (rommel)marken en eet de pizza van de bakker die eenmaal in de week op het terrein komt bakken.

0 vragen over Camping Centre Pardigue

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50