Reviews over Valernes

Klein dorpje met leuk restaurantje sinds 2015

Fred Koch
    11-7-2015

Valernes heeft niet heel veel te bieden, Het is een klein dorp. Voor de wat grotere winkels en ander vermaak ligt sisteron echter heel dichtbij (7 km). Valernes is een schattig dorpje mooi gelegen op de berghelling met een mooi zicht over het dal.

Sinds 2015 is er een leuk restaurant bijgekomen waar je lekker kunt eten

Gereisd Met partner in juli 2015

supermooie omgeving

Hans en Gré, Nijmegen
    13-7-2011

Kleine camping met prachtig uitzicht op bergen rondom. Uitstekend sanitair en 's morgens het lekkerste brood van Frankrijk. Ruime, vlakke plaatsen rond heel groot grasland. Jammer dat het begin juni zo regende, maar volgend jaar gaan we er zeker weer heen. Rustige camping zonder disco maar wel een klein zwembad.

Gereisd Met partner in juni 2011
Valernes scoort een 7,3 uit 10, op basis van 6 reviews