Bed and Breakfast La Grande Dame

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast La Grande Dame
9,8

62 reviews over Bed and Breakfast La Grande Dame in het Nederlands

Met volle teugen genieten!

An&Wim, 18-7-2016

Warme ontvangst, je voelt je er direct thuis. Lekker eten. Zalig vertoeven in de jacuzzi of de hangmat. Mooi uitzicht op Valensole.

Super verblijf voor onze hond die er vrij kon rond lopen in de omheinde tuin.

Wie houdt van rust, een hartelijke babbel en lekker eten in een huiselijk kader is hier aan het goede adres.

voelt als "thuiskomen op vakantie"

Sandra en Raf, 16-9-2015

Een zeer open ontvangst, gevolgd door een zeer aangenaam verblijf. Jenny en Roland zijn toffe gastvrouw -en heer. Geen enkele moeite is teveel om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken, in een open en losse sfeer. Kamers zijn praktisch, netjes en voldoende ruim. Vergeet niet om van Jenny's kookkunsten te genieten ! Super lekker ( idem voor het ontbijt ! )

GENIETEN!!!

Tom & Marjan, 21-8-2015

warm ontvangst, familiale sfeer, een echt paradijs voor baasjes en hond, heerlijk huiselijk bereid eten, prachtige omgeving, genieten van zwembad en jacuzzi,... een echte aanrader!!!

Catherine, 17-8-2015

Het ijs werd snel gebroken door een gemoedelijke ontvangst. Chapeau voor gastvrouw en gastheer want ze zullen zich voortdurend moeten aanpassen aan wisselend andere mensen die samen met hen in hun domein logeren. Wat ze dus ook doen want ze zijn attent en bezorgd of elke gast het naar zijn/haar zin heeft.

Er wordt lekker gekookt ! Het ontbijt is eveneens in orde.

Kleine minpuntjes: de kamer is redelijk donker. Op zich niet zo erg omdat men toch voornamelijk weg is of buiten verblijft. De kamer en badkamerruimte rook ook niet zo fris. Dit is niet omdat het er niet proper is. Maar vermoedelijk omwille van het feit dat er ook honden mogen logeren in de verhuurde kamer.

Mijn man en ik komen graag naar deze aangename plaats en deze aangename mensen terug.

top!

was terug een TOP vakantie, 11-8-2015

een echte aanrader voor jong en oud!

Top

Timmerman , 20-7-2015

La grande dame was onze eerste b&b ervaring en die is super verlopen. Mooi domein met een prachtig uitzicht over Valensole, zalig zwembad en verfrissende place de l'apero onder de bomen. We aten er verschillende malen s'avonds en dat was telkens genieten. Ook aan de kindjes werd gedacht en Jenny maakte graag hun lievelingseten klaar. Kamer en ontbijt waren goed. Jenny en Roland waren heel gastvrij. Zeer mooie streek, prachtige meren, ideale uitvalsbasis. Zeker een aanrader!

fantastische b&b

ann coppens, 7-7-2015

Bedankt Jenny en Roland,voor de gastvrijheid en het lekkere eten, de versgemaakte confituren waren super....De kamers, de tuin en het zwembad zijn top! We genoten van de heel vriendelijke ontvangst en van het gezelschap van 2 lieve honden. Dat honden meer dan welkom zijn, vind ik een groot pluspunt. Ook de omgeving is super, de lavendelvelden, leuke stadjes, de Verdon....Zeker een plek om nog naar terug te keren!!!

Super de Luxe-verblijf

Ludo Maes, 27-6-2015

B&B La Grande Dame in Valensole.

We hebben weer een overheerlijk verlof gehad bij Jenny en Roland.Goede ontvangst,goed van eten,en ook goed gezelschap !! Het is het ware een 2de thuis (ook naar thuis gekeken) Een echte aanrader !!! Ludo & Liliane.

steeds weer opnieuw thuiskomen

Greet, Luc en gebbe, 18-6-2015

We zijn er nu al voor de derde maal geweest, en we hebben er nog steeds ons hart verloren. Nog altijd even hartelijk ontvangst door gastvrouw Jenny en gastheer Roland. Iedere dag, bij goed weer een heerlijk ontbijt op een van hun terrassen . Bij slecht weer gezellig binnen.Een buiten zwembad juist op temperatuur, om een aangename verfrissing te nemen bij warm weer.Jenny en Roland een dikke mercie voor jullie gastvrijheid ; het altijd klaarstaan voor de wensen van de gasten. Het was weer heeeeerlijk om bij jullie te mogen zijn. Tot volgend jaar in juni!

Thuiskomen in de Provence

Rob, 28-9-2014

Verblijven in dit Chambre d'hôtes van Jenny en Roland is als thuiskomen in een ander land. Dit zijn twee zeer hartelijke mensen, die er alles aan gelegen zijn om je een supervakantie te bezorgen. Jenny is een fantastische kok, die avond na avond gastronomische hoogstandjes levert. Ze hebben een heerlijk zwembad en een jacuzzi, waarin je heerlijk ontspant onder de heldere sterrenhemel van Valensole. Kortom... een zeer bijzondere ervaring, die we graag nog eens overdoen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Grande Dame in Valensole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Grande Dame zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Grande Dame scoort een 9.76 uit 10 op basis van 65 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: