5,3

Gereisd met partner in juni 2010

Voor ieder wat wils

carmen
2-4-2010

Wij hebben het wederom prima naar onze zin gehad op deze leuke camping.

De plekken zijn groot en je kunt kiezen of je in de drukte of wat rustiger wilt staan.

Bij het zwembad zijn genoeg ligstoelen met parasols en er is een geweldig restaurant wat van 's morgens vroeg tot 's avonds laat geopend is.

"s Avonds kun je er tegen een redelijke prijs heerlijk eten en de kinderen kunnen ondertussen ook nog even zwemmen.

Voor de kleintjes is er een animatie team en de pubers hebben hun eigen plekken, zonder overlast te geven.

De camping ligt vlakbij de George du Verdon, een prima omgeving dus met leuke toeristische plaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

perfecte camping in voorseizoen

Edwin de Graaff
15-6-2009

Voor het hoogseizoen heeft het, overigens schone en moderne, sanitair m.i. te weinig capasiteit.

Gereisd met partner in juni 2009

Heel fijne camping

Luc
6-6-2009

Heel fijne camping. Wordt met veel liefde gerund door George ne Patricia. Mooi zwembad, prima terras waar je 's avonds heerlijk kunt eten. Mooie plekken. Ook zijn er twee meertjes. Het sanitair is redelijk.

Wij hebben er een gigantisch noodweer gehad. Alles drijfnat en tent ingestort. Van Patricia mochten we toen twee nachten in een gite. Dat was erg lief en ze wilde er niks voor hebben. Zeer attent!

Er waren veel tieners die het gezellig hadden met elkaar.

De omgeving is redelijk, niet super.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2005

Mooie plek

Peter
26-1-2009

Hier kun je genieten van de rust en het prachtige zwembad. Een goed restaurant. Op loop afstand van Valensole.

In de buurt Riez en Gorges Du Verdon.

Alleen jammer dat de vijvers bijna leeg zijn hierdoor veel last van vliegen gehad.

Gereisd met partner in september 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • NaturistencampingJa
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Naturiste du Petit Arlane in Valensole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Naturiste du Petit Arlane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.