Camping Les Gentianes

Matig

1 review over Camping Les Gentianes in het Nederlands

Nieuwe eigenaars die erg hun best doen

Lia
25-7-2016

Sinds juni 2016 zijn er nieuwe eigenaars. Nog niet alles functioneert naar behoren zoals wifi en telefoon, maar ze doen hun best. 's Morgens bakken ze zelf vers brood. Sanitair wordt goed onderhouden maar is gedeeltelijk wel aan een opknapbeurt toe. Emplacementen zijn niet overbemeten. Voor de kinderen is er naast het zwembad ook een springkussen en een trampoline.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Gentianes in Val-des-Prés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Gentianes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.