Camping Huttopia La Clarée

• 6.7Eetgelegenheden
  • 3.7Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Huttopia La Clarée voor je op een rij gezet:

11 reviews over Camping Huttopia La Clarée

• 6Jeroen26-08-2019

Prachtig gebied, tekort schietende camping

We zullen proberen feitelijk te zijn. Het is een langgerekte camping met een zwembadje en riviertje aan het begin van een prachtige en naar verhouding ongerepte Alpen vallei. Een groot deel van de camping is onder de dennenbomen met heerlijk schaduw overdag; er zijn ook plekken in de zon en een tentenveld zonder bomen. De camping ligt op 1370 meter hoogte zodat de nachten fris zijn. De zon kwam over de bergen om 9:15 uur. De camping ligt een paar km van Briançon en in de Vallei kan fantastisch gewandeld worden. Er zijn 2 soorten van huren: kant en klaar tenten en emplacementen. Deze review geldt vooral voor de laatste soort. Het tweede deel van de camping heeft te weinig toiletten en douches en afwasplekken. Gevolg is dat we de hele vakantie telkens in de rij moesten staan voor al deze zaken. ’s Morgens vroeg of ’s avonds laat, maakt niet uit, telkens weer wachten omdat alles bezet is. De kinderen deden het soms in hun broek.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 6Petra17-08-2019

geen aanrader

Troosteloze camping onder sparrenbomen met op elk tijdstip van de dag wachtrijen voor de toiletten, voor de douches en voor de afwas. Bovendien na 1 minuut douchen koud water, dan weer een paar minuten wachten om vervolgens weer 1 minuut warm water te hebben. De omgeving is werkelijk schitterend maar er zijn vast leukere campings te vinden. Prijs is wel schappelijk. Echt verkeerde zuinigheid van Huttopia want ik zal hierdoor ook niet snel meer voor een andere Huttopia camping kiezen.

• 3Staat v/h sanitair

• 2017
    6Bert Timmer18-08-2017

Sanitair en afwasmogelijkheden Zwaar onder de maat

Ligging vlak bij Briancon en toch in de bergen is ok, hoewel er wel vaak een zware file staat. Achterin de camping zijn Geen afwasgelegenheden. Mensen doen de afwas bij het overige sanitair. Wij deden de afwas in de babyhoek. Het sanitair is ruim onvoldoende. Veel te weinig. Wil je lekker in een rij staan 's-ochtends ga vooral hier naar toe. Overal bordjes met "wil je niet in de rij staan loop dan naar voren". Dat is echter veel te ver , zeker bij hoge nood. 1 keer de afwas gedaan halverwege. Om chaggo van te worden. Kortom als er niet meer afwas, was en toiletruimtes komt is het echt onvoldoende. Je kan wel mooi schaduwrijk in het bos staan en voor een paar gelukkigen naast de rivier. Zonder stroom vindt je plek zat en ook mooie plekjes. In het begin van de camping sta je lekker vol in de zon.

• 1Staat v/h sanitair

The camping Team, Responsable Réservation, 25-08-2017

Dear Bert, Thank you for taking the time to write us a review. We are happy than the location suit you. Indeed, the location in the middle of the Alps Mountains is very appreciate from our visitors. You notice after this season than sanitaries at the back of the campsite are too small, and we projected to add some next year, especially for the dishes. Same for pitches with electricity there are not enough and we plan to create some more for next year. Hoping to see you another time to see our improvements. Best regards,

• 8Evelien24-07-2017

Renoveerde camping in pracht omgeving!

Sanitair is compleet vernieuwd en schoon. Mooie omgeving, zwembad, broodjes service en speelgelegenheid voor kinderen. Heerlijk genoten van de rust.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

The Camping Team, Responsable Réservation, 18-08-2017

Dear Evelien,

We would like to thank you for your good review, and we are happy that you enjoyed your stay and our services. Yes, the camping has been renovated and we do our best to improve it every times.

Hoping to see you another time. Best regards,

The Camping Team

• Oude reviews

6Mart16-07-2015

Rustige natuurcamping

Ligging en infrastructuur uitstekend. Het zou zo mooi kunnen zijn maar het sanitair is heel slecht. Vies, vaak verstoppingen en kapotte boilers. Prijs in voorseizoen is veel te hoog in vergelijking met andere campings in de omgeving.

• 2Staat v/h sanitair

• 8Paula17-07-2013

in de natuur, omringd door de bergen: geweldig

Wij hebben hier genoten. Dicht in Briancon en omgeven door de Alpen. Helaas nog veel franse hurktoiletten. Advies: maak gebruik van het toiletgebouw bij de receptie. Afgelopen zondag jeu-de-boules competitie: aanbevolen om mee te doen. Voor de echte kampeerder een aanrader.

• 6Staat v/h sanitair

• 9pieter-bas01-04-2013

fantastiche plek

het is echt een geweldige plek waar je lekker kan uitrusten van je werkdagen. er zijn veel mooie wanderlingen naar oude forten, mooie meren en gewone wandelingen. Op deze plek moet je zeker een keer zijn geweest het is echt de moeite waard en het is niet duur.

• 9Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 8Inge Stilkenboom09-02-2011

Topcamping voor natuurliefhebbers!

Een goedkope camping, midden in de natuur, omringd door bergen, vlakbij een riviertje met strandjes en eilanden waar je kunt zwemmen, pootjebaden of zonnen. Er zijn talloze wandelingen in de omgeving mogelijk, naar meren, mooie uitzichten en oude forten. Overdag veel zon (tussen de 23-35 graden) en bijna nooit regen, 's nachts is het wel koud(tussen de 0-10 graden). Het is een schone en nette camping met veel ruimte en bij de receptie een speeltuin. 's ochtends kun je om 8 uur brood halen bij de langsrijdende bakker, of gewoon uitslapen en bij de dorpsbakker brood halen. De camping ligt niet heel ver van de stad Briancon af. Een aanrader is om daar eens de oude binnenstad te bezoeken! De omgeving is onbetaalbaar, de camping is goedkoop, het sanitair is schoon, de sfeer is gezellig en de stad dichtbij. Wat wil je nog meer?

• 9Staat v/h sanitair

1 tip over Camping Huttopia La Clarée

• pieter-bas, 18-08-2013

zeker gebruiken als doorreiscamping.

0 vragen over Camping Huttopia La Clarée

• SchaduwplaatsenAanwezig