Tijdelijk €25 aanbetaling

Huttopia La Clarée

We hebben de beste aanbieders voor Camping Huttopia La Clarée voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 17 reviews

Meer camping info

17 Reviews over Huttopia La Clarée

• 7Petrus15-09-2022

Mooie wandelomgeving

Sen.echtpaar met buscamper. Eind aug/begin sep 2022. 10 ampère. 4G+ . Vullen met schoonwater en lozen vuilwater geen probleem. Het ledigen van het chemisch toilet ging makkelijk. Er is warmwater voor de vaat. Sanitairgebouw ziet er schoon uit, doch beginnend achterstallig onderhoud. Douche met drukknop, warm/koud instelbaar. Zonder oordoppen geslapen. Terrein vlak met zowel zon als schaduw plekken. Op camping kleine winkel. Diverse wandelroutes vanaf de camping. In elke ‘tente trappeur’ staat een houtkachel.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Linda16-01-2022

Gewoon wel doen

Prachtige camping. Vriendelijk personeel. Fijne rivier om te zwemmen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 4Linda06-09-2021

Gewoon niet doen

Omgeving is prachtig! Zwembad is ook prima! Maar bij aankomst hadden wij onze tent blijkbaar te ver naar achter gezet. Dit terwijl ik dit bij de receptie nog had na gevraagd voor het opzetten. Hier kwam (na lange reis met 3 kinderen) de camping manager wat van zeggen. En zij ging er meteen met gestrekt been in. Pittige dame. Geen fijn begin van je vakantie. Uiteindelijk konden wij een plekje opschuiven maar dat betekende dus wel alles weer afbreken en opzetten. Verder veel te weinig sanitair. Altijd lange rij. Ook niet altijd even schoon. Watertappunt kwam geen water uit gedurende 7 dagen van ons verblijf, de dichtsbijzijnde douche had 5 dagen geen warm water. Allemaal dingen die prima te overleven zijn maar niet voor deze prijs. Bijna 800 euro voor twee weken verwacht ik meer van. Nog wel klacht over ingediend na de vakantie. Kreeg na paar weken(!) antwoord dat zij enorm hun best gedaan hebben en dus zou mijn klacht niet gegrond zijn.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9Mevr Toet12-08-2021

Prachtige camping aan een mooie rivier

Fantastische omgeving. Genoeg te beleven. Hele fijne rivier waar je in kan zwemmen en dammetjes kan bouwen.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Ferry10-08-2021

Camping op prachtige plek aan riviertje

De camping is erg mooi, veel bomen en aan het riviertje. Zou je in een hete periode komen, dan lijkt het me een geweldige plek om koel te verblijven. Wij waren er echter in een koele periode (wel in augustus) en dan is het ronduit koud. Vanwege de bergen heb je zonlicht van ongeveer 9u tot 18.30 uur. Daarbuiten is het vreselijk koud. De overige campinggasten leken hierop voorbereid. Die hadden winterjassen, mutsen, et cetera. Omgeving: geweldig! Qua sanitair - een belangrijk punt voor velen - kan ik zeggen dat de kwaliteit goed is. Altijd warm water en schoon. De kwantiteit is echter een probleem er is te weinig sanitair. Bij een volle camping moet je vaak in de rij staan.Faciliteiten: zwembad (verwarmd) prima. Er is een broodservice, de avond te voren kan je een reservering aangeven op een lijst. De snackcorner is beperkt: patat / pizza / ijs / drankjesSupermarkten:Op 20 minuten rijden in Briançon heb je meerdere supermarkten.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Sabine02-02-2020

Prachtig gelegen camping aan rivier

Fijn riviertje om in af te koelen. Zwembad is ok. Winkeltje op de camping is erg prijzig maar je bent zo in de grote stad briancon. Prachtige omgeving, genoeg te doen. Oneindig mooie wandelingen, forten bezoeken, grotten, raften, rodelen Etc. Personeel rijd met hun karretjes te hard over terrein. Zijn verder wel vriendelijk. Camping om nog eens terug te komen.

• 6Eetgelegenheden
  • 6Jeroen26-08-2019

Prachtig gebied, tekort schietende camping

We zullen proberen feitelijk te zijn. Het is een langgerekte camping met een zwembadje en riviertje aan het begin van een prachtige en naar verhouding ongerepte Alpen vallei. Een groot deel van de camping is onder de dennenbomen met heerlijk schaduw overdag; er zijn ook plekken in de zon en een tentenveld zonder bomen. De camping ligt op 1370 meter hoogte zodat de nachten fris zijn. De zon kwam over de bergen om 9:15 uur. De camping ligt een paar km van Briançon en in de Vallei kan fantastisch gewandeld worden. Er zijn 2 soorten van huren: kant en klaar tenten en emplacementen. Deze review geldt vooral voor de laatste soort. Het tweede deel van de camping heeft te weinig toiletten en douches en afwasplekken. Gevolg is dat we de hele vakantie telkens in de rij moesten staan voor al deze zaken. ’s Morgens vroeg of ’s avonds laat, maakt niet uit, telkens weer wachten omdat alles bezet is. De kinderen deden het soms in hun broek.

• 4Staat v/h sanitair
  • 6Petra17-08-2019

geen aanrader

Troosteloze camping onder sparrenbomen met op elk tijdstip van de dag wachtrijen voor de toiletten, voor de douches en voor de afwas. Bovendien na 1 minuut douchen koud water, dan weer een paar minuten wachten om vervolgens weer 1 minuut warm water te hebben. De omgeving is werkelijk schitterend maar er zijn vast leukere campings te vinden. Prijs is wel schappelijk. Echt verkeerde zuinigheid van Huttopia want ik zal hierdoor ook niet snel meer voor een andere Huttopia camping kiezen.

• 3Staat v/h sanitair
  • 6Bert Timmer18-08-2017

Sanitair en afwasmogelijkheden Zwaar onder de maat

Ligging vlak bij Briancon en toch in de bergen is ok, hoewel er wel vaak een zware file staat. Achterin de camping zijn Geen afwasgelegenheden. Mensen doen de afwas bij het overige sanitair. Wij deden de afwas in de babyhoek. Het sanitair is ruim onvoldoende. Veel te weinig. Wil je lekker in een rij staan 's-ochtends ga vooral hier naar toe. Overal bordjes met "wil je niet in de rij staan loop dan naar voren". Dat is echter veel te ver , zeker bij hoge nood. 1 keer de afwas gedaan halverwege. Om chaggo van te worden. Kortom als er niet meer afwas, was en toiletruimtes komt is het echt onvoldoende. Je kan wel mooi schaduwrijk in het bos staan en voor een paar gelukkigen naast de rivier. Zonder stroom vindt je plek zat en ook mooie plekjes. In het begin van de camping sta je lekker vol in de zon.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Responsable Réservation, 25-08-2017

Dear Bert, Thank you for taking the time to write us a review. We are happy than the location suit you. Indeed, the location in the middle of the Alps Mountains is very appreciate from our visitors. You notice after this season than sanitaries at the back of the campsite are too small, and we projected to add some next year, especially for the dishes. Same for pitches with electricity there are not enough and we plan to create some more for next year. Hoping to see you another time to see our improvements. Best regards,

• 8Evelien24-07-2017

Renoveerde camping in pracht omgeving!

Sanitair is compleet vernieuwd en schoon. Mooie omgeving, zwembad, broodjes service en speelgelegenheid voor kinderen. Heerlijk genoten van de rust.

• 10Staat v/h sanitair

Responsable Réservation, 18-08-2017

Dear Evelien,

We would like to thank you for your good review, and we are happy that you enjoyed your stay and our services. Yes, the camping has been renovated and we do our best to improve it every times.

Hoping to see you another time. Best regards,

The Camping Team

Camping Huttopia La Clarée info