Appartement Les Balcons du Soleil

5.8Voldoende

• 6.5Ligging t.o.v. pistes
  • 6.4Inrichting
  • 6.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Les Balcons du Soleil voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Les Balcons du Soleil

• 6Leen14-02-2016

Les Balcons du Soleil = geen aanrader!

+: skigebied voor gezinnen is prima - : appartement in "Les Balcons du Soleil" la Foux is geen aanrader ondanks prijs * check in duurde 1,5 uur! * geen wifi beschikbaar op het appartement * appartement had vele gebreken (schuifdeur kon niet op slot terwijl we aan het zwembad zaten en iedereen gewoon ons balkon op kon; bijna alle plafonnières waren kapot en het glas lag op de grond, geen licht in de keuken, vriesgedeelte in de koelkast was kapot, ...) * appartement was vies bij aankomst Ik ben elke dag bij de receptie langs geweest met de vraag wanneer de technische dienst langs zou komen. Elke dag de belofte gekregen dat ze zeker langs zouden komen. Maar niemand gezien. Geen prettig gevoel.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 7Monique Paardekam20-02-2013

Helaas te ver binnendoor.

Goed appartementencomplex. Maar was blij dat we in het bijgebouw zaten. In het hoofdgebouw veel oostblokkers en jeugd (geluidsoverlast) Appartement (6 pers) voorzien van alle gemakken. Internet is tegen betaling. Appartementencomplex ligt aan de rand van het dorp. Vanaf de pistes in het dorp moet je met de (juiste) bus terug en niet alle chauffeurs zijn even vriendelijk. Maar vanaf de andere kant van de berg, kun je tot op de parking van het appartement skien. Let wel op: de Col d'allos is in de winter altijd afgesloten! (hier ski je nl. gewoon overheen) Maar het kost qua aanrijtijd gewoon ruim een uur extra. Het reisbureau heeft ons dit netjes gemeld. Maar al met al is het gewoon vanaf de snelweg, nog 4.5 uur binnendoor rijden, over 2 baans bergwegen. Kortom: het is een leuk skigebied, met leuke terrasjes en eetgelegenheden. goed appartement.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 3Marja06-03-2012

Drama

Alles wat gesloopt kon worden was gesloopt het begon al bij de ingang gaten in de muur ruiten kapot Mooie intree.Daarna ons apartement de moed zakte ons in de schoenen in elke deur zat een gat geslagen de lampenkap hing alleen nog het ijzertje van de stoelen konden we niet op zitten na 3 dgn werden er 2 stoelen gebracht van de 6 De schuifpui was gesloopt en kon niet meer op slot en dat op de begaande grond.En zo kunnen we nog even doorgaan gevraagd naar een ander apartement kon niet alles was verhuurd Heel veel schooljeugd die doodleuk alles vanaf het balkon dropte van mayonaise tot aan eieren Nee het uitzicht geweldig de ligging echt top Maar echt het leek net Loret de Mar Het verweer van de leiding biij problemen zelf politiebellen en dat alles kapot was ja soory voor U hebben er studenten gezeten en die hebben de boel gesloopt jammer maar dit hebben wij nog nooit mee gemaakt maar ze zeggen voor alles moet de eerste keer zijn.Personeel was wel super vriendelijk en het zwembad top.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 9philiep18-09-2009

Mooie plek

Dit appartementencomplex is vrij nieuw en mooi ingericht. Mooi aan de voet van de beklimming van de col d'allos. ( die wel een gevaarlijke is. Smalle weg moeilijk om met 2 elkaar te passeren, laat staan een mobielhome.) verder is de streek rondom zeer prachtig. Enige minpuntje is dat grote winkels slechts te vinden zijn op zo'n 80 Km in digne les bains. Voor mij zeker een zowel in de zomer als voor de wintersport.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2005