Bed and Breakfast Les amis de Jacqueline

Bed and Breakfast Les amis de Jacqueline

9.8Fenomenaal

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Vaison-la-Romaine

Op vakantie geweest naar Les amis de Jacqueline?

9.8Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast Les amis de Jacqueline

• 9Inge29-07-2015

Fantastisch!

Na aankomst een zeer warme ontvangst door Jacqueline en Guido met een hapje & drankje op hun terras. De twee kamers met eigen ingang en eigen badkamer waren prima en schoon. Het ontbijt was zeer uitgebreid met oa grote sortering eigengemaakte jams door Jacqueline. Er waren geen andere gasten dus we hadden het heerlijke zwembad en de buitenkeuken met zitje voor ons zelf. Gastheer & gastvouw deden alles om het ons naar de zin te maken. De kamers zijn misschien minder geschikt voor lange mensen (van 1.90 en langer) want de plafonds van oa de badkamer en terras buiten zijn laag. Lokatie is prima want hoewel de B&B in een woonwijk is gelegen, is het gezellige Vaison la Romaine met diverse goede restaurants op slechts 10 minuten lopen. Prima prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Daisy en Rudy17-07-2013

Belgische in een heerlijke franse omgeving.

Pas terug van B en B "de vrienden van Jaqueline, heerlijk ontspannen, alle dagen gezwommen in een heerlijk "verwarmd" zwembad. Het is in en uit het toeristische Vaison la Romaine(historische sites) . Opstaan en de Mont Ventoux voor je deur liggen. We hebben hem 2x beklommen met....de moto. 3 ZEER NETTE kamers met leuke badkamer. Handzeep aanwezig lichaamszeep zelf meebrengen. Stapel handdoeken liggen in je badkamer. De gastheer Guido is bezeten van fietsen en is plaatselijk in fietsclubs en weet dus elke mooie streek te duiden of met alle plezier je te begeleiden. Gastvrouw Jaqueline is dan weer bezeten van mensen en hun omgeviing te verzorgen. Fantastisch ontbijt (niet frans dus)op je gevraagde uur. Kortom ideale uitvalsbasis voor fietsers, wandelaars en motards.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10greet_burgmans26-12-2012

Wij komen graag nog een keer terug !!!

De B & B is in zeer nette staat, deze wordt met heel veel zorg onderhouden. Uitzicht is mooi, kijkt zo op de Kale Berg. Ligt in een doodlopend straatje en daardoor lekker rustig. Heel behulpzaam en erg vriendelijke eigenaars. Prijs kwaliteit is goed.. Op10 minuten loopafstand het centrum waar je lekker kan eten. Kan ook gebruik maken van de buitenkeuken.( hebben wij (nog) niet gedaan ) Daar gaan we nog eens voor terug. Kinderen zijn er ook erg welkom, wij hebben tieners. Voor hele jonge kinderen is het misschien minder geschikt. Heel netjes verzorgde kamers met inbouwkasten. Mooie badkamer met douche en wc.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

• 10ludojosee23-08-2012

Fantastisch hier!

Geweldig verblijf! Op loopafstand van het centrum. Ligt rustig. Heerlijk zwembad om af te koelen op hete dagen. Het ontbijt is werkelijk uitmuntend; gezellig bij Guido en Jacqueline in de keuken. Vooral de zelfgemaakte confiture! Prima zeer schone kamer/badkamer en ook de buitenkeuken ziet er picobello uit! Guido geeft goede info over het fietsen en helpt indien nodig met sleutelen en routes. Met kinderen zou ik hier minder snel heen gaan, dan is een camping beter.

Gereisd met partner in augustus 2012

Bed and Breakfast Les amis de Jacqueline info