Camping Du Theatre Romain

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurVaison-la-Romaine

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Du Theatre Romain voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 97 reviews
+105/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 97 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 9Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

97 Reviews over Du Theatre Romain

• 8Martine Stoutjesdijk10-08-2021

Goede camping op leuke plek

Heel dicht bij centrum en dus ook dicht bij het theater. Toen wij er waren was er bijna dagelijks een voorstelling. Je kunt deze goed horen op de camping. Dat betekent wel dat het vaak tot 23;00 of nog iets later niet stil was. Omdat het centrum en ook de Middeleeuwse stad op loopafstand was kon je makkelijk je boodschappen lopend halen of naar de markt. Ook 's avonds slenteren in de Middeleeuwse stad en daar de zonsondergang zien is een prima optie.

• 6Eetgelegenheden
  • 8A>28-07-2021

Goede camping

Camping ligt op loopafstand van het dorp. Mooie grote vlakke plaatsen met voldoende schaduw. Fijn zwembad met peuterbad. Sanitair is goed met heet afwas water. Je kunt veel leuke uitstapjes maken.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Yvonne12-08-2020

Heerlijke camping

Gezellige camping waarbij je jezelf moet vermaken. Geen animatie. Fijn zwembad. Sanitaire net update gekregen. Coronamaatregelen op orde. Hele lieve eigenaren. Komen hier graag en al vele jaren. Het enige dat ik zou kunnen opmerken is dat de strengheid en het toezicht bij vader Jean beter waren. Iets meer controle op naleving campingregels zouden wij fijn vinden.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Gerrit27-06-2020

Rustig, net, geen drukte, vriendelijk onthaal

Eind juni 2020. We staan heerlijk rustig op een halfvolle camping. Absoluut een veilig gevoel ivm Covid-19. Sanitaire ruimtes, zwembad piekfijn. Goede uitvalsbasis om de streek te ontdekken

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Ron25-06-2020

Topcamping

Fantastische ligging, loopafstand van gezellige dorpskern en supermarkten. Ideale uitvalsbasis voor wielrenners (Mont Ventoux) en fietsers in algemeen (e-bike 😎). Lekker zwembad. Sanitair word 3 x daags schoongemaakt.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Victor24-08-2019

Fantastische omgeving voor een ieder wat wils.

Kleine camping met ruime afgebakende plekken, welke met grind zijn bedekt. Elke plaats heeft eigen electra aansluiting en een gedeelde waterkraan met de buren. Prima verzorgde camping. Persoonlijk vonden wij het zwembad aan de kleine kant. Evt is er mogelijkheid om bij het riviertje (dicht bij de camping en dorp) te liggen en om evt pootje te baden. Zeer rustige camping voor de 50 plussers en ouders met kleine kinderen. Tieners hebben er niks verder. Dorpje vaison la Romain is echt prachtig. Men loopt daar vanuit de camping in een paar minuten naartoe. Grote markt op de dinsdagochtend. Dorpje heeft alles te bieden en zeker de oude gedeelte aan de andere kant van de rivier is erg mooi. De omgeving is meer dan prachtig. De Vaucluse is een zeer mooie omgeving en ligt aan de voet van de Gorges. Voor de wijnliefhebbers is er van alles om te proeven. Voor de fietsliefhebbers is er van alles om te beklimmen o.a. de Mont Vertoux. Veel plezier

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Joost van Puijenbroek23-04-2019

Voor ons is deze camping onze hemel op aarde.

Uitermate geschikte camping voor rustzoekers, gezinnen met kleine kinderen en 50-plussers.

• 10Willem14-03-2019

Super!

rust, rust en nog eens rust op deze camping

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Franky31-08-2018

Geweldig verblijf.

We vertoefden 2 weken op camping du theatre Romain en vonden het opnieuw een leuke ervaring. Zelfs na de derde keer genieten we met volle teugen van ons verblijf. Ten opzichte van de vorige keer is het zwembad volledig vernieuwd en dit geeft nog een extra pluspunt aan de camping. Bijna iedere avond zijn er activiteiten gepland (pizza, wijndegustatie, verkoop van groenten en fruit,....). Er zijn ook een 10-tal caravans te huur, maar doordat wijzelf er geen gebruik van maakten, kan ik hierover niet oordelen. Wij gaan er zeker de komende jaren nog eens naartoe.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Y Frijns11-08-2018

Geweldig

Mooie camping op loopafstand van stadje. Wij hadden grote plaats met veel privacy. Sanitair altijd netjes. Pizakarretje op camping 3x per week. Heerlijke Piza”s. Het is wel een camping voor rustzoekers.

Camping Du Theatre Romain info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200