Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

2 Reviews over Clos du Quenin 25

• 8Fam. Marijnissen01-08-2011

fijn huisje met goede inrichting

Wij hebben een fijne vakantie beleeft in dit huisje Omgeving is prachtig en wat ook super is, is dat je in 1 van de mooiste stadjes van de omgeving verblijft. De romeinen hadden het al door, en je kijkt je ogen uit wat ze destijds allemaal al konden. Het park zelf is rustig en daar word ook erg aan gehecht, met jonge kinderen die weleens enthousiast zijn word je daar wel eens op gewezen (dat is wel eens overdreven). Maar al met al is dit in ieder geval voor ons een uitstekende plek geweest om vakantie te vieren. Ook met de eigenaren verloopt het contact zeer plezierig wij willen zeker nog eens terug.

• 7patrick21-08-2010

goede prijs- kwaliteit verhouding

Ik ben niet in de gelegenheid geweest om een reactie in het gastenboek in het huisje te plaatsen, daarom hier ff een korte reactie. Wij vonden het een mooi huisje, compleet ingericht en een prima uitvalsbasis om leuke uitstapjes te maken. (Mont ventoux, avignon, Orange etc). Ook vonden we het heerlijk relaxed om aan het meertje te zitten. Op het park zelf was te weinig te doen om er een hele dag d.oor te brengen, maar een paar uurtjes aan het zwembad is heerlijk. Er was wel een belgische mevrouw die constant mensen op de ´regels´ wees, persoonlijk hou ik daar niet zo van, maar goed heb er verder geen last van gehad. (kinderen mochten niet met bal in het zwembad ed). vond het jammer dat er weinig nederlanders waren met kleine kinderen, waren vl engelsen in de periode 14/21 augustus. Ontvangst was perfect. Locatie aan het zwembad is ook prima bevallen, handig met de kinderen, die konden zelf van en naar het zwembad lopen. winkels in vaison wel vroeg dicht, rond half 8.

Vakantiehuis Clos du Quenin 25 info

• VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens