Camping Capfun Carpe Diem

24 tips over Camping Capfun Carpe Diem

Hilko, 5-8-2016
uiteraard de Mont Ventoux niet vergeten te beklimmen,
bridgetvh, 6-7-2015

Gratis internet bij de bar/picknicktafels prima verbinding, niet bij staanplaats/mobilhome helaas.

Elek./Gas BBQ huren is ook voor 1 dag / 8 euro mogelijk ipv hele week.

Bas, 9-6-2015
Ga naar de gezellige wijnproeverij in de omgeving en fiets natuurlijk de Ventoux op. Top ervaring.

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Carpe Diem voor je op een rij gezet:

Tischo, 29-4-2015
Als je van drukte houdt, gaan !!
J Van Hove, 16-8-2014
Ze moeten misschien is op zoover kijken..... Zelf heb ik alles op papier gezet dus wie weet dat er wat mee wordt gedaan. Omgeving is echt mooi. Dorpje zelf ik ook echt gezellig.
De Wint Sabrina, 15-8-2014
Opvolging en renovatie van camping en chalets.

Peter Michael, 12-8-2014

13 km verderop ligt in Vinsobles ook een Franceloc, Les Sagittaire.

Mooie camping, ruime plekken, zeer vriendelijk personeel.

Lonneke Hooymans, 11-8-2014
WIFI was echt bar slecht!!! Je moest bij de receptie gaan zitten wachten op een verbinding en dat duurde zeker 30min.
Siegrid, 7-8-2014
Veel toffe restaurantjes om er te gaan eten in het stadje.Monaco eens gaan bezoeken wel een kleine 4u rijden maar is de moeite
Gonnie Swinkels , 6-8-2014
Geen charlet huren! Mobile home huren of een eigen tent/caravan lijkt me beter. Dan is het een prima camping.