Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Capfun Le Carpe Diem is een levendige camping aan de voet van de Mont Ventoux. Nederlandstalige animatie is hier niet, maar er is genoeg om de kinderen te vermaken. Met het waterpark, de speelhal en de speeltuin heb je hier alle benodigdheden voor een leuke vakantie. Tip: ga naar de top van de Mont Ventoux en bekijk hier de zonsondergang!

342 Reviews over Capfun Carpe Diem

• 8Sander Scheper20-08-2022

Wederom top!!!

Wij zijn hier in 2020 geweest en waren erg positief, daarom voor 2e keer geweest dit jaar. Wederom super!!! Ford door camping geïnvesteerd in nieuw podium en animatie zeer actief voor zowel kleine kinderen als tieners, bijna alles in frans maar wat wil je in Frankrijk. Winkeltje hanteert redelijke prijzen maar grote supermarken binnen 5 autominuten. Zwembaden heerlijk warm maar niet te. Vooral tijdens de Franse siësta tussen 12.00 en 14.00 bijna leeg, heerlijk. Voldoende stoelen langs de baden en super toezicht. In iedere glijbaan en bij elk bad camera's. Echt een aanrader!!!

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Rik07-08-2022

Super vakantiepark

Erg leuk park. Het zwembad is heel groot, en voor alle leeftijden geschikt. Ook een leuk overdekt deel voor de kleintjes. Het animatieteam is fantastisch en heeft een uitgebreid programma, vrijwel elke dag. Ook Nederlandse animatie aanwezig. De stacaravans kunnen een update gebruiken, maar als je een probleem meld staat er binnen een uur een monteur aan de deur om het op te lossen.

• 4Eetgelegenheden
  • 8KV06-08-2022

Geweldig genoten!

Wij hebben 2 weken mogen verblijven in een stacaravan van Capfun in een zonovergoten Vaison La Romaine. Bij aankomst kregen wij een verouderd huisje, daar gingen wij niet mee akkoord. Na contact met de receptie kregen wij direct een andere stacaravan. Deze voldeed aan de beschrijving zoals bij de boeking. We kregen een keurige stacaravan met schitterend uitzicht richting de bergen. Fijn dit dat zo snel werd opgelost. Le Carpe Diem heeft mooie zwembaden voor jong en oud, ook voor de kleinste. Netjes onderhouden. Animatie van vroeg tot laat (Frans). Het restaurant op de camping zou voor ons wat meer sfeer mogen hebben maar het eten was prima. De omgeving is fantastisch. Avignon en Orange, prachtig. Vallon Pon’t Arc, schitterend! Kinderen op het paard door de rivier, Ranche 3 Rivieres, vlakbij camping. Vaison zelf is ook een mooie plaats, oude gedeelte ook. Op dinsdag grote markt. Tot slot is de berg Mont Vetoux ook de moeite waard.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Fam. van Wijnen27-07-2022

Wat een prachtige camping 100% aanrader

Wat een heerlijke vakantie hebben wij hier gehad en wat is CAPFUN Carpe Diem een prachtige en goed verzorgde Camping. Alle gemakken voorzien met veel vertier voor jong en oud.

Wij zaten in een 6-persoons Raoul caravan, incl. Airco, vaatwasser er 2 volledige badkamers + toilet. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kids (6-9).

De animatie was dag in dag uit bezig om iedereen te vermaken. Enige minpuntje is wel dat alles in het Frans is, ook de shows volledig in het Frans. Maar dat mag de pret niet drukken.

Eline de NL animatie probeert tussendoor het eea te vertalen, maar je gross is in het Frans. Bij de receptie sprekend ze over het algemeen goed Engels.

Ander puntje van aandacht is de beperkte aantal ligbedjes bij het zwembad. Handdoeken race is met name voor de run op een parasol, zonder parasol verbrand je levend.

Qua WiFi is het echt belabberd, je kan codes bij de receptie kopen (13,- per wk) maar het werkt niet.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Hans van Houten07-10-2021

Mooi park op loopafstand van Vaison La Romaine.

De voormalige camping Carpe Diem is veranderd in een park met circa 450 mobilhomes. Wij hadden een mobilhome aan de rand van dit park met een mooi uitzicht over de omgeving. Het park is de laatste jaren sterk gemoderniseerd met een nieuw waterpark en heel veel nieuwe mobilhomes. De prijs van de mobilhomes ligt op een aantrekkelijk niveau. De omgeving leent zich vooral voor fietsers en wandelaars met als uitschieter de legendarische berg Mont Ventoux. Als aandachtspunt zou ik willen mee geven, dat de verlichting op het park ten tijde van ons bezoek in september niet werkte. Een aanrader.

• 8Bjorn H27-07-2021

Goede camping

Leuke en niet al te grote camping. Zeer groot en ruim zwemcomplex. Recente stacaravan (type Raoul 4 personen) geboekt via Capfun zelf waar alle voorzieningen aanwezig waren. Kleine supermarkt met de basisbenodigdheden en wel iedere morgen versie ontbijkoeken en stokbrood. Standaard, maar lekker restaurant. Avondanimatie soms standaard (bvb karaoke), maar soms ook echt heel mooi en de moeite waard (bvb musical). Personeel vriendelijk en behulpzaam. Voor ons zeker een geslaagde vakantie en wij zouden deze camping zeker aanraden en zelfs terug komen.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Linda22-08-2020

Leuke camping maar er zijn wel wat verbeter punten

Mooie camping in een schitterende Omgeving. Zwembad is er mooi. Wel zouden er meer parasols moeten staan en meer ligbedjes de ligbedjes zijn ook aan vervanging toe, ze zijn allemaal doorgezakt. Wat wij verder minpunten vonden waren de bedden die liggen zo slecht. Ook is er op heel de camping geen verschoning ruimte voor baby s wat ik erg raar vind want de doelgroep is gezinnen met kinderen. Ook zouden de openbare toiletten beter bij gehouden moeten worden. De habana is erg klein van binnen maar hadden wel een hele ruime veranda. Genoten op wat min puntjes na

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Marcel17-08-2020

Mooie camping in schitterende omgeving

Mooie, groene camping in een prachtige omgeving met veel natuur en historie (watervallen, rivieren, ruines) op 10 minuten rijden. De zwembaden zijn geweldig, zowel voor kleine kinderen als voor tieners en volwassenen. Eind van de middag wel erg druk. Ons chalet was behoorlijk krap, en bij de hoger gelegen chalets moet je een flinke heuvel op. Bedden waren slecht, elke dag rugpijn, en overige inrichting was ook erg budget maar wel in orde. Heggen zorgen overal voor veel privacy, maar belemmeren wel het uitzicht. Entertainment uitsluitend in het Frans (ondanks dat er wel een NL animatrice aanwezig was) en veel te druk in corona tijd. Meeste medewerkers spreken gebrekkig Engels. Weinig speeltoestellen gezien, alleen het grote speelkasteel bij het restaurant en een familieschommel naast het zwembad. Aldi, Lidl en Super U (grote supermarkt met ook non-food assortiment) op enkele minuten rijden.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9CvZ01-08-2020

Heerlijke vakantie in geweldige omgeving

Mooie camping met leuk waterpark, schoon water en veel toezicht. Ons huisje lag op de heuvel, een stukje lopen van de voorzieningen maar wel rustig en in de schaduw. Huisje was vrij nieuw, netjes en schoon. De huisjes benenden bij de voorzieningen liggen in de zon. Klein supermarktje. Wij vonden de horica voorzieningen vrij druk, net zoals bv de kinderdisco. Hier verder, gezien de corona adviezen, niet aan deelgenomen. De omgeving is ronduit fantastisch; in Vaison al van alles te doen zoals de markt op dinsdag, de wandeling naar het oude kasteel in Vaison, leuke restaurantjes, het klimbos. Verder de gorges de Toulourenc bewandeld en bij de brug bij Entrechaux in de rivier gespeeld. Voor wie graag een Nederlandse wijngaard bezoekt is Domaine de Marotte aan te raden. Verder ook leuk; Nimes, Orange, Avignon, Haribo museum in Uzes, Pont du Gard, Pont d'Arc, Mont ventoux, Kanoën in Fontaine de Vaucluse. Wij komen zeker nog eens terug....

• 9Groningen31-07-2020

Super camping

Het huisje was super schoon bij aankomst. Alles was in overvloed aanwezig. Het zwembad is super mooi. Klein maar fijn winkeltje. De omgeving is prachtig, met genoeg te doen. En het dorp met alle faciliteiten is 2 min rijden. Het is wel echt een fransen camling. Er zijn weinig Nederlandse tieners. Voor onze dochter van 8 waren er wel genoeg Nederlandse kinderen.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar