Camping Capfun Carpe Diemsterstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Vaison-la-Romaine

7.5Goed

• 6.3Eetgelegenheden
  • 6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Carpe Diem voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Capfun Le Carpe Diem is een levendige camping aan de voet van de Mont Ventoux. Nederlandstalige animatie is hier niet, maar er is genoeg om de kinderen te vermaken. Met het waterpark, de speelhal en de speeltuin heb je hier alle benodigdheden voor een leuke vakantie. Tip: ga naar de top van de Mont Ventoux en bekijk hier de zonsondergang!

335 reviews over Camping Capfun Carpe Diem

• 2019
    7Hans van Houten25-09-2019

Mooie camping en rustig gelegen.

Voor de derde keer een mobile home geboekt op deze camping voor twee weken in september. Bij aankomst bleek de mobile home niet goed schoon gemaakt. Zowel in de douche als bij het toilet werden sporen van onze voorgangers aangetroffen. In verband met de drukte bij de receptie hebben wij zelf besloten om de mobile home schoon te maken. Later hebben wij dit wel gemeld. De camping is verder mooi gelegen in een prachtige omgeving met vele wandel- en fietspaden. Een aanrader voor wat betreft de prijs en kwaliteit verhouding. De verlichting op de camping in de avonduren verdient een aandachtspunt.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jur20-08-2019

Heerlijke vakantiebestemming

Weer een super vakantie gehad voor de 2e keer. Ten opzichte van 2017 is er weer veel veranderd op de camping. Een heel nieuw extra zwembad, extra velden met caravans en een ruimere winkel en receptie. Enige nadeel is nu nog dat het bij de avondanimatie veel te druk is en er te weinig stoelen zijn. Ook de bar daar loopt niet echt soepel. Mochten ze dit kunnen oplossen zou het 5 sterren waardig zijn. We hebben weer leuke uitstapjes gemaakt; watervalletje bij 3 rivieres (5 min). Nimes (o.a. Arena), Pont du Gard, Mont Ventoux en natuurlijk Vaison-la-Romaine (stadje en weekmarkt). We komen waarschijnlijk volgend jaar weer !

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Sergeant Lien06-08-2019

Zeer leuke camping!

Zeer leuke camping op wandelafstand van het dorp vaison la romaine. Zeer leuke zwembaden en andere animatie voor de kindjes. Ook de redders aan het zwembad zijn top! Er is heel veel controle en ook goede bijstand als je wat voor hebt! De drukte valt heel goed mee op de camping, alsook de staat van het sanitair. Huisjes zonder airco zijn goed te doen doordat het savonds goed afkoelt. In de buurt heel veel te doen, ook voor kleine kindjes!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Fam vlemminx29-07-2019

Erg leuke camping met omgeving.

Mooie camping en omgeving! In 2011 ook hier geweest, we waren erg verrast door het nieuwe zwembad. Zwembadcomplex is erg groot en erg leuk voor de kidz! We hadden een caravan top presta bovenin de camping met prachtig uitzicht over de bergen, wauw! Op loopafstand plaatsje Vaison la Romaine, erg gezellig! Supermarkt paar minuten rijden. Ga ook naar de waterval en riviertje bij Entrechaux, uitrit camping links en ranch 3 rivieres volgen, topper! Verder wandeling door gorges du toulenc met de kidz door de rivier. Wel een echte capfun camping dus voornamelijk Fransen(80%).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Marjan29-07-2019

Niet meer

Grote drukke camping met veel zwembaden. Jammer dat er alleen nog huisjes staan en er slechts 20 campingplekken zijn. Geen aanrader dus voor mensen met eigen tent of caravan. Het sanitair is erg gedateerd of wel gewoon slecht. Wij gaan er zeker niet meer heen.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 9MJC Pennings-Kox10-07-2019

Uitstekende camping met veel vernieuwing in 2019.

Voor de 2de keer naar deze camping, wat opviel is dat de camping vernieuwd is: nóg een mooi nieuw overdekt (kan open) zwembad erbij met een waterspeeltuin voor kinderen en een dieper bad. Ook de receptie en winkel zijn vernieuwd en vergroot. mn op het lagere gedeelte zijn er veel nieuwe mobil homes geplaatst. Wij zaten op het hogere gedeelte met prachtige uitzichten. medewerkers waren allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. De schoonmaak is met de franse slag maar als je kijkt wat je elders betaald vinden wij de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Als men iets meer aandacht aan de schoonmaak en afwerking zou besteden wat ons betreft 5 sterren waardig. Mooie wilde begroeiing, erg groene camping. Op loopafstand van Vaison, omgeving is prachtig met voor ieder wat wils. In juni was het vanaf 23 uur echt rustig op de camping. matrassen waren niet te dik maar wel stevig en wij hebben prima geslapen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Marika02-07-2019

Duidelijke afspraken maken.

Voor de 4e keer op rij naar deze camping geweest. Voor het eerst dat er 2 v/d 3 mobilehome’s niet schoon waren. Gelijk gemeld. Werdt niks aan gedaan. Optie u hoeft bij vertrek niet schoon te maken. Erg fijn na een autorit van 1100 km gelijk je accommodatie schoon te gaan maken. Nee dus. Wij kwamen op donderdag aan en op vrijdag begon voor de Fransen het pinksterweekend. Nou dat hebben we geweten. Tot vroeg in de ochtend doorgaan met erg hard praten. Muziek aan. En als wij wat zeiden begrepen ze ons niet. Gemeld bij de receptie. En weer een super reactie: door de drukte was er te weinig toezicht. Sorry Sorry. Nou wij hebben de hele week geen toezicht gezien.
    Bij thuiskomst al 2 meldingen gemaakt en niks gehoord.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    5Herman en Rita Spijker15-10-2018

Nooit meer een toppresta mobil home bij Cap Fun

DE toppresta stacaravan met airco en vaatwasser dat was het enige wat goed was ,de douche deed het 10 dagen niet,comfort zeer slecht keiharde stoelen het een bankje veel te laag bankje , . de douchekop niet verstelbaar water spuit meteen in je gezicht,veel te kleine slaapkamer met een keiharde lattenbodem met een flut matrasje van nog geen 10 cm.dik .Slechts 1 stopcontact voor TV en koffiezetapparaat samen .TV alleen maar Franse zenders . Steeds koud moeten douchen omdat de monteur het niet kon repareren.Na 10 dagen bood men ons een andere caravan aan ,geen zin meer om te verhuizen .We zijn maar weggegaan toen ,we kregen wel euro 65,- retour. Het was 'n 4 persoonstacaravan veel te klein voor 4 personen

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 7Hans van Houten10-10-2018

Voor herhaling vatbaar.

Wederom twee weken een mobilhome gehuurd op deze camping. Een mooi zwembad in een fantastische omgeving gedomineerd door de Mont Ventoux. De afgelopen twee jaar zijn er behoorlijk veel mobilhomes bij gebouwd, waardoor van een echte camping geen sprake meer is. Op loop afstand is het centrum van Vaison La Romaine gelegen met iedere dinsdag de grote Provincaalse markt. Een echte aanrader.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 7Fam. Maas07-10-2018

Ideale ligging - hygiene/sanitair moet beter

Prima ligging in een mooie omgeving, vlakbij het leuke stadje Vaison la Romaine. Niet ver van Mont Ventoux, ideaal voor fietsliefhebbers. Brood is te koop op de camping maar iedere ochtend zeer lange rij en te weinig beschikbaar. Wij gingen dus brood halen in het dorp. Douches op de camping zijn van zeer slechte kwaliteit. Sproeikop is kapot of ontbreekt en de temperatuur is moeilijk in te regelen. Prima zwembad met meerdere baden en enkele leuke glijbanen. We verbleven in mobile home 194 – type Resort Top presta. Perfecte ligging, korte afstand naar het zwembad en de uitgang camping, maar geen last van drukte.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

25 tips over Camping Capfun Carpe Diem

• H. Pennings, 10-07-2019

de gorges de toulourenc is een mooie wandeling door een laagstaande rivier (onveilig bij regen!). op korte afstand vd camping bij het dorpje veaux. wij namen gemakkelijke stoelen mee omdat er alleen plastic kuipstoeltjes bij de meeste verhuuraccommodatie zijn.

• Hennie, 26-01-2014

Een rondleiding door de wijngaarden van Domaine de Marotte (Nederlandse eigenaren) in Carpentras. Wij zijn hier met onze kinderen in 2012 geweest en voor de kinderen was er toen een speurtocht door de wijngaarden wat ze superleuk vonden!

• Pol Emmery, 13-07-2014

Supermarkt " super U " en middeleeuws stadje Vaison-la-Romaine op 2 km loopafstand.

33 vragen over Camping Capfun Carpe Diem

• M, 05-07-2019

zwem meer in de buurt

Is er een leuk meer in de buurt van de camping met bv een zand strandje om te gaan zwemmen?

• Sandra, 05-06-2017

Ligbedden bij Top Presta

Kan iemand mij vertellen of er bij de sta caravans Top Presta ligbedden bij zitten?

Wilma, 27-06-2017

Ik had met de camping gemaild en kreeg te horen dat er alleen 4 stoelen en een tafel buiten staan dus helaas geen ligstoelen

• Steph, 24-11-2016

Staanplaats

Hoe groot zijn de staanplaasten? Is er nog een tip qua plaatsnumemr welke erg mooi en ruim is? We hebben een vrij grote caravan en bus...

microlina, 21-03-2017

Hallo, ik heb dezelfde vraag. Weet iemand of de plaatsen ruim genoeg zijn voor een caravan met voortent, luifel en auto? Bedankt!

Camping Capfun Carpe Diem info

• Aantal sterrensterstersterster
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte