Géén boekingskosten

Camping Capfun Carpe Diem

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurVaison-la-Romaine

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun Carpe Diem voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 338 reviews
+39/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 338 reviews
  • 7Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Capfun Le Carpe Diem is een levendige camping aan de voet van de Mont Ventoux. Nederlandstalige animatie is hier niet, maar er is genoeg om de kinderen te vermaken. Met het waterpark, de speelhal en de speeltuin heb je hier alle benodigdheden voor een leuke vakantie. Tip: ga naar de top van de Mont Ventoux en bekijk hier de zonsondergang!

Contact

343 Reviews over Capfun Carpe Diem

• 8Hans van Houten07-10-2021

Mooi park op loopafstand van Vaison La Romaine.

De voormalige camping Carpe Diem is veranderd in een park met circa 450 mobilhomes. Wij hadden een mobilhome aan de rand van dit park met een mooi uitzicht over de omgeving. Het park is de laatste jaren sterk gemoderniseerd met een nieuw waterpark en heel veel nieuwe mobilhomes. De prijs van de mobilhomes ligt op een aantrekkelijk niveau. De omgeving leent zich vooral voor fietsers en wandelaars met als uitschieter de legendarische berg Mont Ventoux. Als aandachtspunt zou ik willen mee geven, dat de verlichting op het park ten tijde van ons bezoek in september niet werkte. Een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Bjorn H10-08-2021

Goede camping

Leuke en niet al te grote camping. Zeer groot en ruim zwemcomplex. Recente stacaravan (type Raoul 4 personen) geboekt via Capfun zelf waar alle voorzieningen aanwezig waren. Kleine supermarkt met de basisbenodigdheden en wel iedere morgen versie ontbijkoeken en stokbrood. Standaard, maar lekker restaurant. Avondanimatie soms standaard (bvb karaoke), maar soms ook echt heel mooi en de moeite waard (bvb musical). Personeel vriendelijk en behulpzaam. Voor ons zeker een geslaagde vakantie en wij zouden deze camping zeker aanraden en zelfs terug komen.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Linda22-08-2020

Leuke camping maar er zijn wel wat verbeter punten

Mooie camping in een schitterende Omgeving. Zwembad is er mooi. Wel zouden er meer parasols moeten staan en meer ligbedjes de ligbedjes zijn ook aan vervanging toe, ze zijn allemaal doorgezakt. Wat wij verder minpunten vonden waren de bedden die liggen zo slecht. Ook is er op heel de camping geen verschoning ruimte voor baby s wat ik erg raar vind want de doelgroep is gezinnen met kinderen. Ook zouden de openbare toiletten beter bij gehouden moeten worden. De habana is erg klein van binnen maar hadden wel een hele ruime veranda. Genoten op wat min puntjes na

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Marcel17-08-2020

Mooie camping in schitterende omgeving

Mooie, groene camping in een prachtige omgeving met veel natuur en historie (watervallen, rivieren, ruines) op 10 minuten rijden. De zwembaden zijn geweldig, zowel voor kleine kinderen als voor tieners en volwassenen. Eind van de middag wel erg druk. Ons chalet was behoorlijk krap, en bij de hoger gelegen chalets moet je een flinke heuvel op. Bedden waren slecht, elke dag rugpijn, en overige inrichting was ook erg budget maar wel in orde. Heggen zorgen overal voor veel privacy, maar belemmeren wel het uitzicht. Entertainment uitsluitend in het Frans (ondanks dat er wel een NL animatrice aanwezig was) en veel te druk in corona tijd. Meeste medewerkers spreken gebrekkig Engels. Weinig speeltoestellen gezien, alleen het grote speelkasteel bij het restaurant en een familieschommel naast het zwembad. Aldi, Lidl en Super U (grote supermarkt met ook non-food assortiment) op enkele minuten rijden.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9CvZ01-08-2020

Heerlijke vakantie in geweldige omgeving

Mooie camping met leuk waterpark, schoon water en veel toezicht. Ons huisje lag op de heuvel, een stukje lopen van de voorzieningen maar wel rustig en in de schaduw. Huisje was vrij nieuw, netjes en schoon. De huisjes benenden bij de voorzieningen liggen in de zon. Klein supermarktje. Wij vonden de horica voorzieningen vrij druk, net zoals bv de kinderdisco. Hier verder, gezien de corona adviezen, niet aan deelgenomen. De omgeving is ronduit fantastisch; in Vaison al van alles te doen zoals de markt op dinsdag, de wandeling naar het oude kasteel in Vaison, leuke restaurantjes, het klimbos. Verder de gorges de Toulourenc bewandeld en bij de brug bij Entrechaux in de rivier gespeeld. Voor wie graag een Nederlandse wijngaard bezoekt is Domaine de Marotte aan te raden. Verder ook leuk; Nimes, Orange, Avignon, Haribo museum in Uzes, Pont du Gard, Pont d'Arc, Mont ventoux, Kanoën in Fontaine de Vaucluse. Wij komen zeker nog eens terug....

• 9Groningen31-07-2020

Super camping

Het huisje was super schoon bij aankomst. Alles was in overvloed aanwezig. Het zwembad is super mooi. Klein maar fijn winkeltje. De omgeving is prachtig, met genoeg te doen. En het dorp met alle faciliteiten is 2 min rijden. Het is wel echt een fransen camling. Er zijn weinig Nederlandse tieners. Voor onze dochter van 8 waren er wel genoeg Nederlandse kinderen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Sander Scheper29-07-2020

Heerlijke zonovergoten vakantie

Mooi park met fanatieke, voornamelijk Franstalige, animatie. Erg mooie ligging. Bij aankomst sleutel van mobil home nr 300 gekregen, helemaal bovenaan. Echter bood men meteen al alternatief op nr 452 met prima uitzicht op het kasteel van Vaison la Romaine. Zwembaden zijn super en water mooi helder met heerlijke temperatuur. Winkeltje zeer beperkt maar grote SuperU en Lidl op 5 min rijden. Voor de kleintje tot ong 8 jaar heerlijke speelplaza waar papa en mama rustig wat kunnen drinken. Alles top? Nee. Verbeterpunten: Rand waterhoogte zwembad reinigen, meer personeel aan de bar in de speelplaza en daar geen afhaalmaaltijden laten afhalen. Snelheid van auto's op het park matigen met drempels, vooral de fransen rijden echt te hard. Corona? Geen beperkingen, in bar, winkel en receptie verplicht mondkapje op maar in zwembad met 250 man op een kluitje dansen met animatie, dom dom. De slechtere recensies kan ik matig plaatsen.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Adriaanse27-07-2020

Leuke vakantie gehad!

Leuke camping. De zwembaden zijn echt top. Kinderen vanaf 1.20 meter mogen alleen van de glijbanen af. Ze controleren hier streng op. Wij zaten gelukkig( vinden wij ) aan het begin van de camping zodat we niet helemaal de heuvel op moesten steeds. Een hele klim met kinderen anders. Animatieshows is helemaal in het Frans. Maar wel heel leuk gedaan. Geen gebruik gemaakt van de miniclub's verder. Daar zaten wel 2 Nederlandse meiden bij.

Onze caravan de Raoul 4 personen was heel goed. Heel nieuw nog. Hele grote slaapkamers met ieder eigen badkamer. Veel ruimte in de slaapkamer. Erg fijn!

In de omgeving veel te doen. Markt Vaisen la Romaine op dinsdag, de mont vertoux oprijden, vele kastelen in de omgeving, mooie stadjes. Ga zwemmen bij de rivier bij de brug Entrechaux. Leuk voor de kids met watervalletje. Neem wel waterschoenen mee daarvoor.

• 8Eetgelegenheden
  • 6Kim28-06-2020

Denk na bij het boeken

Mensen bedenk of je echt naar deze camping wilt. Bij inchecken alleen plattegrond gekregen.Geen papieren van openingstijden of bij calamiteiten te benaderen. Bij aankomst in stacaravan deze eerst schoon moeten maken.Al het servies en bestek&lade waren vies.De tuinstoelen en tafel bedekt onder zand en stof en spinnenwebben.Wc en douche vuil. Volgende dag bij de receptie gevraagd voor reinigen van de vloer.Dit werd wel snel op gepakt.Geen mop in de caravan hier 2x om gevraagd na 12dagen nog geen mop en de vloer en onze voeten zwart. De vloer in zwembad veroorzaakt open bebloede tenen bij de kinderen.Mannen,jongens geacht zwemshort te dragen alleen na 1week is het jammer dat grote deels van de campinggasten hier niet zo nou namen.Zo ook andere regels en badmeester worden genegeerd.Het zwemwater was 2de week erg vies.Veel onbeschofte luidruchtig gasten. Kinderen worden omver gegleden door volwassenen.Geen 4sterren waardig.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Hans van Houten25-09-2019

Mooie camping en rustig gelegen.

Voor de derde keer een mobile home geboekt op deze camping voor twee weken in september. Bij aankomst bleek de mobile home niet goed schoon gemaakt. Zowel in de douche als bij het toilet werden sporen van onze voorgangers aangetroffen. In verband met de drukte bij de receptie hebben wij zelf besloten om de mobile home schoon te maken. Later hebben wij dit wel gemeld. De camping is verder mooi gelegen in een prachtige omgeving met vele wandel- en fietspaden. Een aanrader voor wat betreft de prijs en kwaliteit verhouding. De verlichting op de camping in de avonduren verdient een aandachtspunt.

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar