Camping Capfun Carpe Diem

Camping Capfun Carpe Diem
7,1

Omschrijving
Camping Capfun Le Carpe Diem is een levendige camping aan de voet van de Mont Ventoux. Nederlandstalige animatie is hier niet, maar er is genoeg om de kinderen te vermaken. Met het waterpark, de speelhal en de speeltuin heb je hier alle benodigdheden voor een leuke vakantie. Tip: ga naar de top van de Mont Ventoux en bekijk hier de zonsondergang!

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Carpe Diem voor je op een rij gezet:

Laatste review

Nooit meer een toppresta mobil home bij Cap Fun

Herman en Rita Spijker,
15-10-2018

DE toppresta stacaravan met airco en vaatwasser dat was het enige wat goed was ,de douche deed het 10 dagen niet,comfort zeer slecht keiharde stoelen het een bankje veel te laag bankje , . de douchekop niet verstelbaar water spuit meteen in je gezicht,veel te kleine slaapkamer met een keiharde lattenbodem met een flut matrasje van nog geen 10 cm.dik .Slechts 1 stopcontact voor TV en koffiezetapparaat samen .TV alleen maar Franse zenders . Steeds koud moeten douchen omdat de monteur het niet kon repareren.Na 10 dagen bood men ons een andere caravan aan ,geen zin meer om te verhuizen .We zijn maar weggegaan toen ,we kregen wel euro 65,- retour. Het was 'n 4 persoonstacaravan veel te klein voor 4 personen

Kenmerken

15-10-2018

Voor herhaling vatbaar.

Hans van Houten,
10-10-2018

Wederom twee weken een mobilhome gehuurd op deze camping.

Een mooi zwembad in een fantastische omgeving gedomineerd door de Mont Ventoux. De afgelopen twee jaar zijn er behoorlijk veel mobilhomes bij gebouwd, waardoor van een echte camping geen sprake meer is. Op loop afstand is het centrum van Vaison La Romaine gelegen met iedere dinsdag de grote Provincaalse markt. Een echte aanrader.

Ideale ligging - hygiene/sanitair moet beter

Fam. Maas,
7-10-2018

Prima ligging in een mooie omgeving, vlakbij het leuke stadje Vaison la Romaine. Niet ver van Mont Ventoux, ideaal voor fietsliefhebbers. Brood is te koop op de camping maar iedere ochtend zeer lange rij en te weinig beschikbaar. Wij gingen dus brood halen in het dorp. Douches op de camping zijn van zeer slechte kwaliteit. Sproeikop is kapot of ontbreekt en de temperatuur is moeilijk in te regelen. Prima zwembad met meerdere baden en enkele leuke glijbanen. We verbleven in mobile home 194 – type Resort Top presta. Perfecte ligging, korte afstand naar het zwembad en de uitgang camping, maar geen last van drukte.

Geweldige zwembaden

Inge,
30-9-2018

Leuke camping met geweldige glijbanen. Wij waren hier in het naseizoen met 2 kleine kinderen. Bij het binnenplein/restaurant is een super leuk speelgedeelte aangelegd. Helaas verder op de camping geen (kleine) speeltuintjes. Verder vonden wij het erg jammer dat we de plekken (zowel mobile homes als camping plaatsen) erg individualistisch zijn opgesteld. Hierdoor veel privacy, maar wij misten hierdoor aansluiting met evt buren. In het lager gelegen nieuwe gedeelte waren er wel meer ‘straatjes’. Maar deze stonden helemaal leeg. Daarnaast als tip, mocht je met kleine kinderen gaan, vraag of je een plek beneden kunt hebben. Boven op de berg kan het erg steil zijn en de veranda’s van de mobile homes hebben geen hek om hem af te sluiten.

In het naseizoen konden de mannen gewoon met shorts zwemmen.

Goeie camping,

Fam. Moonen,
6-9-2018

Het is een echte capfun camping. Er is alles, maar het is op zijn Frans afgewerkt (geen oog voor detail). Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, we hadden een probleem met de tv, binnen 1/2 uur was het opgelost. In de buurt is er voldoende te doen. Wij hebben een leuke vakantie gehad.

Mooie camping, top vakantie gehad!

Maartje,
28-8-2018

Mooie camping aan de voet vd Mont Ventoux. De zwembaden en glijbanen zijn super. Er wordt wel opgelet als je bij het zwembad een bedje hebt. Als je voor bijv lunchen te lang weg bent, wordt je bedje door de leiding weer vrijgegeven. Persoonlijk vind ik dit heel goed. Echter, dit wordt niet goed duidelijk aangegeven bij het zwembad waardoor de gasten die na lange tijd weer terugkomen geërgerd zijn en daardoor verhaal gaan halen bij de leiding. Verder hadden wij een mobile home 6-8 personen met airco en vaatwasser. Is erg goed bevallen, we zaten op een beschutte plek met voldoende schaduw, vlakbij het waterpark en receptie. De animatie was allemaal in het Frans helaas. Van de Dutchbox heb ik niks gezien. Wel een Nederlands sprekende receptioniste en de andere collega’s spraken allemaal Engels dus top. Restaurant is de bediening langzaam en de medewerkers spreken een beetje Engels. Het eten was prima.We hebben het prima naar ons zin gehad

leuk voor kids, in prachtige omgeving

Sofie S,
27-8-2018

De zwembaden zijn voor kinderen de max, evenals het speelkasteel. Animatie en avondshow enkel in het Frans, waardoor onze kinderen afhaakten, maar veel Nederlandstalige kinderen op camping waardoor ze zich toch super amuseerden.

De caravan: boek NIET via de touroperator, want dan stoppen ze je in een oude afgeleefde caravan, terwijl er veel nieuwe zijn bijgeplaatst. Onze caravan was ronduit versleten, onpraktisch ingericht, onvolledig uitgerust, smoezelig .... De douche was wel proper (vernieuwd?) maar de temperatuur van het water was onregelbaar (van vuurheet naar ijskoud) waardoor onze kinderen niet alleen konden douchen en de kabine was te klein om er met 2 in te gaan. Behelpen dus!!

De omgeving is wel prachtig, er is vanalles te doen en te beleven in de nabije omgeving. Zeker het adventure park vlakbij is een absolute aanrader!

Van de kampeerders die we leerden kennen hoorde ik dat het sanitair voor kampeerders ronduit schandalig is. Dat lijkt dus geen aanrader.

jammer

brenda,
23-8-2018

teleurgesteld in deze camping. Ongeveer 85% zijn stacaravans/huisjes, en maar 1 laantje met staanplaatsen. Mede door dit hadden wij totaal geen camping gevoel. De fransen zijn niet erg sociaal en erg op zichzelf.

Het zwembad was ok, wel druk. We misten een barretje oid waar we even een ijsje konden halen. Wel schoon en leuke glijbanen.

Douches waren erg slecht! constant een knop hard in moeten drukken voor water, niet handig! temperatuur van douchewater is ronduit slecht! de franse jeugd die hier doucht is asociaal; schreeuwen en keihard kloppen op deuren. Mn kinderen waren er bang van.... Totaal geen bewaking!

Uitstapjes; gorges de toulerenc, erg mooi maar lange tocht voor kleine kinderen (route is tegen de stroom inlopen). Stadje vaison de la romaine erg leuk, grote parkeerplaats bij het bruggetje aan het water. Waar je trouwens ook leuk in de rivier kan spelen. Lekker verkoelend.

verder hebben wij weinig gedaan ivm de hitte....

Mooie camping als je van levendig houdt.

Susan,
20-8-2018

Camping in een heel mooi gebied, Vaison, mooie dorpjes, Mont Ventoux, brug bij Entrechaux etc. Heel mooi, maar wel druk zwembadcomplex, met ligbedden, stoelen en sinds kort ook parasols. Na even zoeken altijd wel een stoel te vinden, parasols en ligbedden zijn wat schaarser. Vond het centrum van de animatie met name 's avonds vreselijk. Heel donker (de hele camping was overigens erg slecht verlicht) met alleen lampen op het podium, vol met schreeuwende kinderen, alle stoelen en tafeltjes een chaos. Plekken bovenaan het mooist, maar wel stuk omhoog lopen. Plekken onderaan hebben veel hinder van de afvalverwerking 's morgens voor dag en dauw. 's avonds op de plekken geen last van lawaai. De tafeltennistafels en het springkussen mogen later op de avond niet meer gebruikt worden. Veel animatie, alles in het Frans.

Grote camping met veel activiteiten

NeleJ,
20-8-2018

De eerste 2 weken van augustus zijn wij op deze camping geweest met 2 volwassenen en 2 kinderen (6 en 10 jaar) Wij hadden een Habana top presta en waren heel blij met de airco door het zeer warme weer. De slaapkamers zijn echter heel klein, volgende keer zouden we een caravan groter bestellen. Ook dutch box zou ik niet meer aanklikken. Het enige Nederlandstalige is 1 zinnetje bij de welkom show en Lisa bij de miniclub. Als je kinderen daar niet naartoe gaan of te oud zijn merk je amper dat er iemand Nederlandstalig is. Het animatieteam is top (al is het steeds in het Frans) ! Niet opdringerig maar wel leuke activiteiten, vooral Color run ! Het zwembad is goed en doordat het in 3 etages aangelegd is heb je geen overdruk gevoel. Wij zaten meestal bij de glijbanen en daar vonden we steeds comfortabele zitstoelen. Ligstoelen zijn niet zo talrijk aanwezig. De glijbanen zijn top en komen in aparte bakken uit waardoor kleine kinderen dit ook kunnen. Ik had hier een zeer veilig gevoel bij. Het grootste minpunt van de camping was de communicatie: geen info bij ontvangst en activiteitenkalender was pas klaar als het al 2 dagen bezig was. Extra info en tips gaan vragen voor uitstappen in de omgeving maar dat konden ze niet geven. Enkel de foldertjes die er lagen, geen eigen ervaring of dergelijke. De uitstap naar de rivier met waterval die hieronder door iemand beschreven werd was ook bij ons een voltreffer !

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Carpe Diem in Vaison-la-Romaine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.