Camping Capfun Carpe Diem

Camping Capfun Carpe Diem
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Carpe Diem voor je op een rij gezet:

269 reviews over Camping Capfun Carpe Diem in het Nederlands

Leuke vakantie op deze grote camping

Steven
13-8-2018

Camping Carpe Diem is een (zeer) grote camping. Zeer veel huuraccommodaties die vaak dicht op elkaar staan. Wij huurden een stacaravan met 3 slaapkamers, en airco. Deze was heel goed in orde. Zwembad is leuk maar ook zeer druk. Camping was volzet bij onze vakantie dus was het overal druk op de camping. Een stoel vinden was soms onmogelijk bij het zwembad en van echt zwemmen was al helemaal geen sprake hierdoor. Enkel boven bij het onverwarmde gewone bad was het iets gezelliger. Winkeltje aanwezig en 's morgens brood en croissants voor handen ( afbak ). Winkelvoorziening heeft het echter moeilijk om de massa te behelpen. 's morgens stond er steeds een lange wachtrij. Maar kom, naast de drukte is het een goede camping. Ook ligging heel goed om de streek te ontdekken en op wandelafstand van Vaison la Romaine. Er is ook veel te zien in de streek en als je dan je zwemgerief nog meeneemt zijn er leuke meren om het drukke bad te vermijden. Wij hadden een leuke vakantie!

gezellig

tineke
8-8-2018

nette camping. schoon zwembad. vriendelijk personeel. dutch box hebben we helaas weinig van gemerkt. alleen degene bij aankomst sprak Nederlands. bij animatie weinig van gemerkt. omgeving is prachtig.

Geen campinggevoel

Sam
7-8-2018

Omgeving is prachtig, camping is wat minder.

Voor de kampeerders zijn er nog maar 20 tal plaatsen. De rest zijn huisjes. Op zich zijn de plekken ruim genoeg en afgebakend met een haag. Wij hadden een top presta plaats (tuinhuisje + frigo + tuinmeubilair). Het sanitair gebouw is verouderd en wordt gebrekkig schoongemaakt. Het zwembad wordt overrompeld. Eigenlijk veel te klein voor de capaciteit van de camping. Een ligstoel kan je vergeten.

Verder hebben we geen gebruik gemaakt van het trstaurant, noch animatie. Rustig genieten van een drankje aandacht aan de bar is niet mogelijk. De speeltuin voor de kinderen is gelegen rond de bar.

's Morgens brood = aanschuiven.

Lawaai van jongeren en/of muziek hebben wij niet gehoord. Enkel de weg naar Malaucene is hoorbaar maar niet echt storend. Voor ons was één keer voldoende.

wegblijven

wendy
29-7-2018

Ga er niet heen met een tent! Het is overduidelijk dat de kampeerders op de laatste plaats komen.

De ondergrond bestaat uit rotsen en andere kleinere maar scherpe stenen.

Ondanks de footprint onder de tent, zijn we nog naar de lokale brico geweest voor een extra blauw zeil én yogo matten (in de intersport)

Het was onmogelijk om in onze tent te stappen zonder je pijn te doen of het grondzeil te beschadigen.

Na een klacht bij de receptie, werd ons eerst een andere plek aangeboden die minstens even erg was. Bij een nieuwe poging om een oplossing te krijgen, werden we afgewimpeld.

Het sanitair; vies, vuil, vettig. Je houdt best het kuisschema wat in de gaten en wees er als de pinken bij om een goeie douche uit te pikken. Want ofwel stinkt het verschrikkelijk/is de rooster kapot/of krijg je amper water uit de douche. Na een paar dagen weet je wel waar je moet zijn en draag je best waterschoenen.

De omgeving en het stadje zijn gewoon een verademing, je hebt echt het gevoel dat je welkom bent als toerist en dat het maakt het verblijf op de camping een stuk aangenamer.

Het zwembad; ware het niet voor ons kinderen, maar dan waren we er niet geweest.

Het was héél moeilijk om een stoel te vinden en al zeker een plekje in de schaduw.

Aan de sanitaire blok was er vanaf de middag een streepje schaduw, maar daar waren wespen bezig een nest te bouwen.

Wanneer we dit meldden aan de redders dan kregen we een droge opmerking dat het zij daar niks aan konden doen. Na aandringen gingen ze het doorgeven aan een technieker. Gevolg: 4 dagen later, was het nest nog steeds aanwezig.

Verder was de ondervloer heel erg glad en hebben we meermaals mensen zien vallen. Waaronder een kind met z'n hoofd tegen de rand van het zwembad, al een geluk zonder al te veel erg.

Opmerkelijk veel mensen met snijwonden aan de voeten bij het verlaten van het zwembad. (?)

Cafetaria: Voor ons waren ze al niet de vriendelijkste (zeker de jonge kerel niet) en vonden we de prijzen best hoog.

Winkel/bakker: Wil je een goed brood/koeken, ga dan naar de bakker aan de Super U, je bent even snel terug dan aan te schuiven in de lange rij op de camping. Bovendien véél lekkerder en al open vanaf 6u30 ipv 8u op de camping.

Wifi: teveel geld voor het zwakke signaal die je krijgt. Koop liever een extra bundel bij je provider, je krijgt meer waar voor je geld, je hebt immers 4G+

Kortom: capfun vult liever z'n zakken dan bezig zijn met het welzijn van de kampeerders.

Het is z'n vier sterren zeker niet waard.

Geef je geld liever uit aan een kleinere en gezelligere camping. En wil je dan toch liever een sensationeel zwembad. Spendeer een dagje in Wave Island. Waar de redders wel massaal aanwezig zijn en niet bezig zijn op hun smartphone om de uitslagen van hun land te volgen op het WK voetbal.

Topcamping in prachtige omgeving!

Inge en Nora
22-7-2018

De eerste 14 dagen van juli 2018 hier verbleven, samen met mijn dochter van 11, die na onze eerste capfun ervaring in Bretagne absoluut een camping met spacebowl wou. Leuke zwembaden - welk zwembad kiezen we vandaag uit? Doen we mee aan de aquagym of lekker in de stroomversnelling? Redelijk wat Vlamingen op de camping dus direct vriendinnetje gemaakt. Wat wij allebei geweldig vonden was de avondanimatie: leuke shows, Mary Poppins was geweldig, schuimparty met dj, concert etc,elke avond heel veel ambiance ( dankzij Maxime van de animatie ). De campingdans vonden we geweldig. Om 00u30 in bed was geen uitzondering.

Vaison is een prachtig stadje en ligt op een 20 min wandelen. Top van de Mont Ventoux bij zonsondergang: WAW! Gorges de Toulourenc : met stevige waterschoenen en de rugzak op je hoofd door de rivier en picknicken op de prachtige strandjes, Abdij van Senanque, Okergroeven van Roussillon, lavendelvelden nabij Sault, prachtig stadje Séguret...maar onze ultieme tip: Als je aan de uitrit van de camping staat, niet de grote weg opdraaien maar links nemen, volg de pijlen Les 3 rivières en je komt aan een rivier met romaans bruggetje ( hoort bij de gemeente Entrechaux ), strandjes, hoge kliffen, een waterval en stroming waar je je kan laten meevoeren op een luchtmatras. Echt subliem!

Als ik dan toch enkele minpuntjes moet geven: drukke weg, dus zie dat je een mobilhome vanachter tegen de berg neemt, rust vind je hier niet, in de namiddag geen vrije ligstoelen meer en massa volk in het zwembad, en niet alles is even verzorgd en proper maar sorry, tegen zo'n lage prijzen kan je dat ook niet verwachten ( bij yelloh is dat wel, maar dan betaal je het dubbele) Volgend jaar waarschijnlijk weer ergens een capfun voor ons!

Voor ons geen capfun meer

S. v Pinxteren
21-7-2018

terrassencamping. Hoger gelegen heb je prachtige plekken, met rust maar flinke klim. Wij zaten comfortabel dichtbij zwembad en springkussen (wat overdag een voordeel is) maar hangjeugd bij tafeltennis en springkussen zorgde echt voor slapeloze nachten.

+ Op loop-fietsafstand van mooi stadje Vaison

+ Omgeving veel te doen/ beleven

+ Jasmijn van Capfun Nederland is prefect qua communicatie en biedt oplossingen. Dikke 10 voor haar. Wij vinden haar echter het enige goede aan Capfun :-(

+ leuke glijbanen en zwembaden en speelkasteel heel mooi qua opzet.

- hangjeugd met harde muziek tot diep in de nacht naast en tegenover onze caravan

Wij hebben meerdere malen geklaagd bij de receptie en security over extreme geluidsoverlast tot diep in de nacht, niks wordt er gedaan. (m.u.v. jasmijn die wel een oplossing bood)

- zwembaden en ligstoelen zijn niet geschikt voor mensenmassa in het hoogseizoen

-putjes en wc echt heel vies bij het zwembad

Thuiskomen !

Joyce Tinga
13-7-2018

De camping is nu wel wat massaal geworden(heel veel nieuwe mobile homes), maar in het voor of naseizoen is het prima te doen. Onze mobile home was aanzienlijk opgeknapt. Nieuwe gordijnen, afzuigkap, koelkast,vaatwasser. Zelfs een nieuw servies. Zelfs controle bij het zwembad. Alleen jammer dat de bar bij het zwembad niet open is in het voorseizoen. De bar daar mag nog wel wat aan gebeuren qua personeel en gezelligheid. Sinds het van Capfun is wordt er wel verbeterd

Heeft in potentie alles, onderhoud mag beter!

P Bremmers
        13-5-2018

Stacaravan Resort Top presta 6/8 persoons super netjes en zeer ruime inventaris. Zoveel bestek en servies dat de afwas (vaatwasser!) niet iedere keer gedaan hoeft te worden. Zeer schoon. Zeer snelle in- en uitcheck. Als je aankomt op de camping kun je eerst naar je caravan en later pas inchecken. Prachtig gelegen met uitzicht op bergen rondom oa Mont Ventoux. Op loopafstand van centrum Vaison (1 km). Zeer veel faciliteiten.

Onderhoud van terrein/gebouwen is met de spreekwoordelijke Franse slag. Het is gewoon allemaal net niet af. Links en rechts teveel onkruid, gebouwen die geverfd moeten worden. Bouwafval wat blijft liggen. Het sanitairgebouw bij campeerplekken is welliswaar schoon maar als je buiten kijkt straalt het er echt vanaf dat de laatste campeerplekken op (korte?) termijn worden vervangen door stacaravans, Jammer. Ligging is fantastisch. Zorg ook op feestdag voor brood! Al met al wel super vakantie gehad!

Super vakantie met prachtige omgeving.

SM Holleman-Kaminska
        14-4-2018

Het was fantastisch. Camping is zeer mooi gelegen. Animatie was prima. Eten was goed

Nooit weer

Fam de Kam
        17-9-2017

Wij waren hier met de caravan. Je merkt echt dat deze camping gericht is op gasten in de mobile homes. Je voelt je als kampeerder niet echt welkom, een beetje achtergesteld, waarschijnlijk omdat het weinig oplevert. Sanitair is niet schoon (baby ruimte echt niet schoon, overig sanitair ook niet) en weinig gezelligheid. Zwembad was wel oké. Pizza op de camping gegeten, echt niet te eten. Wij gaan niet meer.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Carpe Diem in Vaison-la-Romaine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Carpe Diem scoort een 7.11 uit 10 op basis van 317 reviews.