Géén boekingskosten

Hotel La Petite Auberge

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurTourtour

We hebben de beste aanbieders voor Hotel La Petite Auberge voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 8 reviews

8.8FantastischScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

8 Reviews over La Petite Auberge

• 10Wolters17-09-2018

Geweldig

Fantastisch verblijf gehad! Ik heb oprecht geen nadeel kunnen ontdekken. De ligging en het uitzicht zijn fantastisch. Heerlijk eten, en een mooie kamer met uitzicht, en heel fijn bed. Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. De omgeving is erg rustig, daar moet je van houden. Als ik dan een nadeel op zou moeten noemen dan is het dat je via de slingerweg naar beneden moet, en het een half uurtje rijden is om in een iets grotere stad te komen, maar dat weegt niet op tegen het mooie verblijf hier!

• 9Leclercq Frank10-08-2014

Prachtlocatie met indrukwekkend uitzicht!!

Echte aanrader voor koppels die houden van rust. Geen plaats voor kids( ik bedoel, er zijn veeeel betere mogelijkheden voor kinderen elders). zoals gezegd, echt voor koppels. Heel vriendelijk personeel/eigenaars. Enkel spijtig dat er geen statische douche in de mooie badkamer is. Lekkere plaatselijke keuken met fenomenaal uitzicht op de vallei.

• 9Hans Wijngaards12-08-2009

schitterend gelegen

Vanuit het hotel kijk je heel ver het dal in, Het ligt er schitteren en zeer rustig. Er zijn zeer ruime kamer wij hadden er een onder het zwembad lekker ruime met voor de kamer een zitje waar je kon lezen of niets doen. Een prima zwembad. Het restaurant was goed had alleen iedere avond een menu voor alle gasten dus geen keuze mogelijkheid maar het eten was lekker Als je rustig vakantie wil vieren is dit een aanrader. Dorpje op loop afstand wel wat klimmen

• 8Hans Wijngaards12-08-2009

prachtig gelegen

Het hotel ligt op een hoogte en kijkt over het dal uit het is er heerlijk rustig en het heeft een goed restaurant een goed zembad alleen wel zelf een handoek meenemen. Het restaurant is prima voor iedere gast in principe hetzelfde menu

• 9Hanny14-01-2009

Geweldig!

De verzorging, het eten, het terras en de kamers, alles even goed! Ontzettend mooie omgeving maar je moet wel van rust houden. Wij zijn bijna-vijftigers maar waren veruit de jongste gasten. Maar zeker gaan we nog eens terug!

• 8Patrick en Rita21-08-2008

Zalig, fantastisch, heerlijke keuken ...

We hebben echt genoten van de streek, van een frisse duik in het zwembad, van de zon, van de rust en vooral van de heerlijke maaltijden 's avonds op het terras. Een aanrader ...

• 8p.o13-07-2008

65-plus hotel

top ligging, eigenaars alleen aardig voor bekenden,personeel wel. zorg dat je stevig luncht want porties minimaal, wel erg goed. wijnen en drank prijzig. kamer goed maar bijna geen water uit de douche en de slang was kapot, na opmerking werd deze gerepareerd met tape!af te raden voor gezin met jonge kind(eren), tijdens ons verblijf pensionadas en prozakslikkers. streek en provencebeleving top!!

• 9D. de Rijk10-08-2006

Bijzonder gastvrij personeel/eigenaar. Sublieme keuken en bediening. Keurige verzorgde/schone kamers. Prachtig Panoramisch uitzicht.

Kortom absoluut een aanrader !!!

Hotel La Petite Auberge info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar