Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer villa info

12 Reviews over Narekozo 2

• 9H.R. Krul21-05-2012

Fantastische plek

heerlijke accommodatie veel privacy en veel rust, leuk dorpje Callian op ca 6 kilometer met zeer goede pizzeria. op 11 km grote Leclerc prima kwaliteit. hebben 2 fijne weken gehad.

• 9Fam. T.Zom29-03-2011

Een ECHTE aanrader dus!

Prachtige ligging, ZEER comfortabele bedden, en de complete & luxe uitrusting van deze fraaie villa is de reden waarom wij snel weer terug zullen komen dit jaar!

Je kunt de stilte horen, zeer prive gelegen, maar zeker NIET afgelegen, prachtig uitzicht en alles, werkelijk ALLES is aanwezig voor een onvergetelijke tijd.

De eigenaren bellen even om te informeren af alles naar wens is verlopen.

Een echte AANRADER!

• 9Raymond & Suphap + Teenagerzoon + Vrienden11-01-2011

Geweldige Villa & Perfecte ligging!

Zeer royale en complete uitrusting. Veel privacy, rust & comfort, maar zeker niet afgelegen. Uitstekende bedden, royale grote badkamer met 2 wastafels, bidet,douche,ligbad en toilet, haardrogers. Tweede kleinere badkamer, douche, toilet & wastafel + haardroger. Veel ruimte & kasten in het hele huis, mooie terrassen en tuinmeubilair,mooi zwembad ( maar nu niet in gebruik ) Alle bekende bezienswaardigheden binnen minimale afstanden ( Cannes, Nice, St.Tropez, Antibes, Mougins, Frejus, St.Raphael ) Prima Villa voor 2 stellen en kinderen. Wij hebben GENOTEN tijdens de Feestdagen!

• 8Piet van Dijken16-04-2010

Zeker voor herhaling vatbaar

Deze mooie villa in schitterende omgeving meerdere malen bezocht.

En in de toekomst zullen wij dit geweldige huis zeker weer aandoen. Mijn hond en zoon zijn helemaal voor, gezien de mooie omheinde tuin met deur naar het bos.

• 10Van Dijken02-11-2009

Prachtige Villa op toplocatie, aanrader!

Wij hebben hier een ontzettend fijne 14 dagen doorgebracht. Echt leven als God in Frankrijk. Ik noem het het fijne zwembad met ligstoelen, de ruimte in en om het huis, de keuken die van alle gemakken is voorzien, maar ook alle leuke dorpjes in de nabije omgeving zoals bv. Frejus (lekker eten bij de Italiaan op Italian Street), leuk is ook de warenmarkt in Fayence; Antibes wat een heel leuk stadje is en uiteraard de bekendere plaatsen als Nice en Cannes. Voor de noodzakelijke boodschappen moet je wel even naar het dorp rijden maar dat nemen we graag voor lief. Eigenlijk is 2 weken tekort dus wij komen vast en zeker snel terug.

• 9charlie mayhew30-07-2009

The Quietude is deafening!

This is about our fourth trip to villa narekozo to which we shall continue to visit.

• 0B.v.d.Berg04-03-2009

We gaan zeker voor een 4e keer

Een mooie vakantie villa op een schitterende locatie.Heerlijk rustig gelegen met een mooi zwembad. Interieur goed verzorgd een keuken waar we nooit mis grijpen.Alles wat we thuis hebben vinden we hier en zelfs nog meer. En prachtige omgeving waar we al vele uitstapjes gemaakt hebben en zullen terug komen.Kort samen gevat,alle waar is naar zijn geld. Klasse!!!

• 9Marijke de Gast21-02-2009

Schitterende villa, komen zeker terug!

Ik ben er nu voor de 3e keer geweest met de familie en elke keer verbaas ik mij over hoe heerlijk rustig het daar is.Zwembad is ok,kamers mooi ingericht,veel ruimte in en om de villa.Als u van rust wilt genieten is dit uw kans.Verder voorzien van alle gemakken dus ik zou er eens een kijkje gaan nemen.Een fijne vakantie is het resultaat.

• 9Zagema20-02-2009

Genieten

Heerlijk genieten van een ruim huis met een prachtige tuin. Lekker veel ruimte en rust.

• 9Marjolijn Vander Veen04-02-2009

Misschien beter dan thuis

Voor wie rust zoekt in dit gebied zit je aan het juiste adres. Een duik in het zwembad om daarna in de zon te luieren met alleen het geluid van zoemende bijtjes om je oren, heerlijk! Boek lezen, buiten op het terras een heerlijk wijntje drinken of in een dekchair je spannende boek uitlezen Vanuit het huis kun je mooie wandelingen maken naar de omliggende dorpjes of genieten van de natuur. Met de auto rij je zo naar de kustplaatsjes, Frejus, waar je op zondag kan slenteren langs de talloze kraampjes met koopwaar. Ook op zondag de brocanterie in St-Maxim, Cannes, Nice, ach te veel om op te noemen. Het huis is totaal voorzien van alle comfort. Na de lange rit is het een thuiskomen. Wij komen al naar dit vakantieadres sinds september 2004. Een aanrader ook met kinderen

Villa Narekozo 2 info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Chemin de Acates 178, F-83440