Camping La Camassade

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Tourrettes sur Loup

Op vakantie geweest naar La Camassade?

9.4Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

17 reviews over Camping La Camassade

• 8Stefaan Carly23-03-2016

fijne verzorgde rustige camping

Sanitair verzorgd en dagelijkse reiniging zelfs buiten het seizoen, zelfs tot tweemaal daags. Beperkte aanbod in levensmiddelen, doch elke morgen vers brood.

Gereisd met partner in juni 2015

• 6Maria30-07-2015

prachtige ligging

Deze camping ligt op een prachtige plek een erg rustig. Het sanitair is een beetje verouderd, maar minder is dat het maar 1 keer per week wordt gekuist. Wij waren hier echter in juni dus hoe het is in het vakantie seizoen weet ik niet. Deze camping is een enclave van Belgen die hier allemaal al meer dan 30 jaar staan. Dit is een heel mooie camping maar ga op het achterste veld staan!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Suzanne21-08-2013

Mooie camping als uitvals-basis

1 tent, 4 pers, elektra en auto per nacht €43,- Fijne camping om van hieruit de hele omgeving uit te kammen: Monaco, Nice, Vance zijn ontzettend mooi en erg de moeite waard. Alain, de eigenaar, is een vriendelijke man. Hij komt wat vreemd over, maar echt daar moet je doorheen prikken. Bij aankomst brengt hij je met een golfkar naar een lege plaats om aan te wijzen. Er is 1 sanitair gebouw met toiletpapier buiten de toiletten, er wordt gezellige muziek gedraaid, zodat niet iedereen elkaars gekletter en windjes hoort. Zouden ze eigenlijk overal moeten doen. Douches gratis, 1 kinderdouche met extra ruimte. Elke dag vers warm brood. Prima zwembad. We zouden na 3 nachten deze camping verlaten om door te reizen, maar we kregen pech met de auto, hierdoor bleef de auto 3 dagen bij de garage staan. Alain, de eigenaar, heeft ons geholpen met bellen, regelen etc. De camping heeft zelf niet veel qua winkel en eetgelegenheid, dus na 3 dagen zonder auto kwam de camping wel een beetje onze neus uit.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Marianne Vols20-08-2013

Super!

Great camping! Swimming pool, hot showers, quiet ,etc.

Goeie camping, zwembad, warme douches, mooie, rustige ligging

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Hubertkrekels01-08-2013

Elke keer weer thuiskomen

Wat een heerlijke plek. Relaxt, mooi en gezellig. In de buurt vind je alles wat de cote d'azur te bieden heeft maar op deze plek heb je geen last van de hectiek van deze streek. Terwijl strand, bergen en mooie dorpjes allemaal gemakkelijk te bereiken zijn. Goede standplaatsen, alle voorzieningen en toch kleinschalig. En een heel gemengd publiek dat nog echt van rustig kamperen houdt. Wil je feesten en barbecuen dan kun je beter ergens anders naartoe gaan.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8ACB15-01-2011

Mooie omgeving

Camping ligt 2 km buiten Tourrettes waarvan 1 km flink dalen. De camping ligt aan een voormalige spoorweg. Deze oude spoorweg is geschikt om te fietsen al wordt deze een aantal keer onderbroken doordat een brug weg is. Je moet dan even de doorgaande weg op om het dal over te steken en daarna weer terug te keren op de oude spoorweg. In de omgeving is veel te zien. Wij fietsen graag en zijn naar diverse plaatsen gefietst zoals Tourrettes sur Loup, Grasse, St Paul de Vence, Haute Cagnes, Vence en Gourdon. Verder is een rondje Gorges du Loup en Col de Vence aan te bevelen. Wat verder weg zijn Nice en Monte Carlo de moeite waard. De camping is rustig en gemoedelijk. In het begin vond ik de campingeigenaar maar een vreemde vogel. Hij deed me wat aan de Belgische komiek Urbanus denken maar gedurende de tijd dat we daar waren kon ik best met hem opschieten en hij heeft droge humor. De plaatsen zijn ruim en het sanitair is netjes. Zwembad is een welkom iets want het kan behoorlijk warm zijn.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9de Graaf Tania02-08-2010

heel rustige camping met mooie schaduwrijke plekke

Wij verbleven 1 week in camassade en hebben er ten volle van genoten. Heel rustige camping met mooie grote schaduwrijke plaatsen. Het sanitair is in zeer goede staat en wordt dagelijks 2 keer grondig schoongemaakt. Het zwembad is klein maar met maar er was nooit te druk, goed om eens goed te verfrissen. Voor kleine kindjes een veilige camping maar geen speeltuin. De omgeving is schitteren 2 km van tourette sur loup wat een prachtig dorp is en dicht bij de rivier waar wij aan canyoning hebben gedaan. SCHITTEREND!!!!! echt een aanrader voor wie van een rustige vakantie houd.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8stefaan29-06-2010

proper en nette camping

nette camping - internet aanwezig - net sanitair - mooi zwembad - prijs/kwaliteit is goed - auto is wel een must ter plaatse

Gereisd met partner in juni 2010

• 7ronell28-12-2009

Heerlijk rustig

Bij toeval tegen deze camping aan gereden en hij is heerlijk rustig net wat we zochten. Het plaatsje is heel gezellig en romantisch. Eigenaar heeft humor en altijd in voor een praatje. Goed sanitair en voldoende. Lekker zwembad. Plaatsen verschillend van grote, voldoende schaduw en zon. Verse broodjes 's morgens te koop en nog wat kleine dingen in het winkeltje. Goede basisplek om de omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in juli 2007

• 8stef03-07-2009

aan te bevelen camping

mooie heel rustige camping, mooie plaatsen, goed onderhouden sanitair, steeds warm water, s'avonds heel rustig

Gereisd met partner in juli 2009

Camping La Camassade info