Domaine de Terre Blanche

6.7Voldoende

Op vakantie geweest naar Domaine de Terre Blanche?

• 9Gert30-11-2015

Pittoresk plaatsje op een steile rots

Tourrettes-sur-Loup ligt gevaarlijk hoog op een steile klif, zoals we al zoveel plaatsjes bezocht hebben in Frankrijk. Pittoresk, lieflijk, schilderachtig, charmant.... Ook hier vinden we weer een oud plaatsje met een wirwar van steil op- en aflopende straatjes, muren, poorten, torens, pleintjes. Er is kennelijk veel moeite gedaan om de oude, vaak Middeleeuwse sfeer terug te krijgen. Reclameborden zijn uit den boze, verkeersborden worden zoveel mogelijk vermeden, en straatjes zijn keurig aangelegd. Het is een bruisend middeleeuws stadje vol met bijzondere handwerk- en kunstwinkeltjes. Wij wandelen door de straatjes. Leeg en verlaten, want Frankrijk is tussen 12.00 en 15.00 u. in ruste. Aan het aantal parkeerplaatsen in en bij Tourrettes te zien moeten hier ook veel toeristen komen, maar nog niet in juni, en zeker niet op deze tijd!

Gereisd met partner in juni 2012

• 1jitske17-01-2014

Golfen voor je plezier

ruime golfbaan en veel ruimte

januari 2014

• 10CIARAN DALY28-06-2013

Best in France

We were booked to play this once on a tour as a treat. We canceled our other spot and played this again. No one would be disappointed with this magnificent golf club.Best golf course in France by a mile. Pricy but do it

juni 2013