Hotel Grand Dauphiné

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurToulon (VAR)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Grand Dauphiné voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 3 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 3 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Grand Dauphiné

• 9Engelien22-10-2010

Fijne plek!

Heel fijn weekend gehad in dit hotel. De receptie is erg behulpzaam. Als je het in het frans probeert, luisteren ze goed naar je en anders spreken zij ook wel een woordje engels. De ligging van het hotel was voor ons erg goed, vele bussen stoppen om de hoek (wel even uitvogelen!) en ook het trein station is makkelijk lopen (5-10min). Het hotel ligt aan het begin van het winkelcentrum, en de markt en de haven zijn ook beide minder dan 5 min lopen. We hadden geen ontbijt erbij, maar tegenover het hotel zit een bakkerij waar je heerlijk in het zonnetje een taartje + thee of koffie+ (echt) verse jus kan halen als ontbijt. Ik denk dat Toulon het leukste is in het laagseizoen, mensen waren super relaxed, hadden de tijd en het was gezellig druk maar niet té.

De kamer was voor mij iets minder, op zich niets mis mee, fijn bed, schone grote douche/badkamer op zich. Maar er was gerookt in de kamer, wat ik niet kan waarderen.

• 7Sandra08-09-2009

Goede centrale ligging

Toulon is een leuke stad met veel variatie. Het hotel is mooi centraal gelegen en heeft een goede uitstraling (werd aan buitenzijde in onze vakantie opgeknapt).

• 9Eric en Leona07-09-2008

Uitsekend Hotel

Uitstekend Hotel wat betreft de ligging midden in de stad. Heel goed toegankelijk. Mooie kamers en vriendelijk personeel. Een must voor wie graag in de stad verblijft en aan zee wil zijn.

Hotel Grand Dauphiné info

Facilities