Camping Saint Gabriel

30 reviews over Camping Saint Gabriel in het Nederlands

Heerlijke camping

Sandra
5-8-2018

Nav van alle berichten hier met hoge verwachtingen aangekomen en het klopte. Een kleine schone gemoedelijke camping met authentieke elementen in het verbouwde huis. Erg vriendelijk echtpaar die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Erg schoon sanitair. Het zelf schoonspuiten na het douchen helpt daar ook bij. Een plek om naar terug te keren. Klein uurtje rijden van het strand en genoeg te zien in de buurt. Restaurant aan het begin van de camping verrassend goed

Gereisd Met partner in juli 2018

Buitengewoon gezellige camping.

Van Cleven Leopold
11-7-2018

Voor de 5de maal komen we naar camping Saint Gabriel. Geen rekening houdend met de weersomstandigheden blijft een verblijf op camping Saint Gabriel steeds een heerlijk moment. Je voelt je onmiddellijk thuis. De sympatie van de uitbaters Corinne en Jean-Michel is echt gemeend. Je hebt keuze uit een wekelijks gezamelijk avondmaal en op zondagvoormiddag is het er een heerlijke petanquewedstrijd. Geen enkel probleem als je kan spelen of niet, iedereen is er welkom en de drink op de vriendschap nadien is niet te versmaden. Wij verblijven er met onze caravan. Fietsen meehebben is een pluspunt.

Gewoon een fantastische camping!

Paul Cuylaerts
22-2-2018

Een prachtige kleine gezellige camping! Corinne en Jean-Michel doen er alles aan om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. in de direct omgeving is er van alles te Arles, Saint Remy de provence, Avignon, Les baux enz..... Ook een leuke omgeving om te fietsen.

Leuke nette camping

Bart
12-8-2017

Leuke camping, met schoon sanitair. Eigenaresse is zeer vriendelijk en handhaaft de regels. Dat zorgt voor een prettige sfeer op de camping. Jammer dat de camping omsloten ligt door drukke wegen.

fantastisch

leopold.van.cleven
13-7-2017

Voor de 4de maal hebben we camping Saint Gabriel uitgezocht om ons verlof aldaar deels door te brengen (18 dagen). Wij hadden een mooie standplaats zoals vorige jaren met onmiddellijk water en elektriciteit bij de plaats. Ook schaduw van bomen. Gezien het uitzonderlijk warm weer was het zwembad de laatste dagen niet meer verfrissend. Activiteiten voldoende, om de week een mossel - friet avond met een livemuziekant. Super ambiance. Elke zondag voormiddag petanque wedstrijd, met nadien de prijsuitreiking en dorstlesser. Jean-Michel en Corinne zijn steeds geschikbaar voor welk een probleem ook. Nieuw, kunstgrasmat rond het zwembad. Oogt bijzonder mooi, wel warm om op te lopen bij die hitte. Slippers dan toegelaten. Sanitair steeds keurig onderhouden. Komen er zeker terug. Leopold en Josiane.

Dick en Ria
31-7-2016

Wij hadden onze caravan total los gereden.De eigenaars Corrine en Jean-Michel hebben ons fantastisch opgevangen en een hotel voor ons geregeld, totdat we een leencaravan kregen. Tot die tijd mochten we op de camping verblijven alsof we daar stonden. we hebben daar heerlijk op de binnenplaats gegeten. Wat anderen ook al schreven schoon sanitair, prima ook dat een ieder even de spuit door de douche haalt, Klein min puntje grote weg langs de camping. We komen hier zeker terug. De uitstraling van de eigenaars is prima, dan heb je ook prima gasten.. Dick en Ria van der Pluijm

Gereisd Met partner in juni 2016

Het is een geweldige mooie en schone camping.

Rinus van Loon
24-7-2016

De eigenaars Corrine en Jean-Michel maken dat iedereen zich thuis voelt. Je kunt er heerlijk eten op een geweldig mooie binnenplaats. Het sanitair is geweldig, en wordt goed schoon gehouden. Enigste minpuntje, waar ze zelf natuurlijk niets aan kunnen doen, zijn de muggen. In ieder geval een camping waar we zeker terugkomen.

buitengewoon super

Leopold Van Cleven
11-7-2016

Reeds voor de 3de maal op de camping Saint Gabriel gestaan. Elke keer een aangenaam gevoel hier kom ik thuis.De gastvrijheid van Corinne en Jean-Michel zijn met geen woorden te beschrijven. Steeds in de weer om het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken. Aan animatie geen gebrek. Petanquewedstrijd, mossenavond, country - line dans initiatie, tijdens EK voetbal, steeds een fles wijn te winnen bij juiste score. Wij komen er terug zonder twijfel.

Geweldige kleinschalige camping

Marja Buringa
1-7-2016

Mooie, goed onderhouden en centraal gelegen camping. vlakbij Avignon, Arle en St.Remy de Provence. De camping eigenaren zijn hele gastvrije en behulpzame mensen, die de engelse taal redelijk beheersen. Wij hadden een mobil home gehuurd en deze was heel schoon en netjes toen we aankwamen. Zelfs een goedwerkende airco was aanwezig! Gezellige mosselavond gehad en heerlijk gegeten in het restaurant. We gaan volgend jaar zeker weer!!!

Gereisd Met partner in juni 2016

Kleine, mooie camping

Margaretha
19-6-2016

Kleine camping, mooi opgezet en vriendelijke ontvangst. Veel caravans en vrijwel geen campers. Ondanks het voorjaar druk bezet. Heel schoon sanitair. Enige minpuntje (voor ons) is de ligging tussen drukke wegen. Wij hebben geen mogelijkheden gezien om te wandelen of te fietsen direct vanuit de camping.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint Gabriel in Tarascon-sur-Rhône, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint Gabriel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.