Hotel Mazets des Roches

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurTarascon-sur-Rhône

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Mazets des Roches voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Mazets des Roches

• 8Rinus21-01-2011

Een hotel om terug te keren

Het hotel is rustig gelegen temidden van een pijnbomenbos, het is een plezierig hotel met een ongedwongen sfeer, ontbijt en avondeten zijn er prima en vanuit het restaurant ziet men uit over het mooie zwembad. Het hotel is een uitstekende lokatie om als standplaats te dienen voor een bezoek aan de vele bezienswaardigheden in de Provence

• 8marmal02-08-2008

De kamer was te klein goed voor 1 persoon

We waren met twee koppels om te fietsen en hadden geboekt voor midden maat van kamer het ene kopel logeerde in een normale kamer en wij in een veel te kleine kamer hadden een kleine kleerkast zonder planken geen plaats om ons kleren te leggen alles moest op een open rek dus bloot liggen ( geen zicht ) en de eerste dagen op een mouse matras slapen met stinkende planken eronder navraag gedaan kregen we normale matrassen maar we hebben toch een tofe tijd gehad heellll lekker eten en service heel beleeft en corekt willen er wel nog naartoe

Hotel Mazets des Roches info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)

Veilig betalen met