Appartement L'Orée des Pistes

7.9Goed

• 8.2Ligging t.o.v. pistes
  • 7.2Inrichting
  • 6.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor L'Orée des Pistes voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

15 reviews over Appartement L'Orée des Pistes

• 8Kris15-02-2016

Appartement prima, maar skigebied niet.

Heel vriendelijke ontvangst. Chalet voor 6 geboekt voor 4 personen. Keuken is inderdaad wat klein, maar voor de rest was alles naar wens. Nuttig is ook de TV die een USB aansluiting heeft en die DivX bestanden kan afspelen. Minpuntje is dat er geen winkeltje in het complex is en dat je 's morgens voor brood naar het lager gelegen dorp moet. Over het skigebied waren we Niet tevreden. Veel liften en pistes waren zonder reden gesloten en er zijn maar enkele pistes die afgereden worden. resultaat : iedereen zit op de zelfde piste en lange wachttijden aan de liften.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 6M de Jager27-02-2011

slechte service, leuke omgeving

Een 10 persoonappartement geboekt voor 6 volwassenen, twee kleine kinderen en twee grote honden. Vreselijk: Een woonkamer incl keuken van 3x4 meter en buiten hoge ijzeren roostertrappen waar de honden en de kinderen nauwelijks vanaf kwamen. Anderhalf uur incheck-wachttijd, alle spullen naar boven slepen en dan blijkt er geen water te zijn. Twee andere 6-appartementen gekregen die gelukkig geen buitentrappen hebben, maar vergeven van de muizenkeutels (op de vloer, in het bed, in de magnetron) en met dode muis en aangevreten bankkussens. Veel ontbrekende of kapotte spullen (kapotte lamp als leesverlichting, koffiezetspul past niet in elkaar, ontbrekende dekens, serviesgoed, geen haakjes voor jassen/skispullen of voor theedoeken/handdoeken.) Wel goede badkamers. De organisatie is abominabel en het eigen personeel en dat van TO kan blijkbaar niet goed organiseren.

Jammer, want de appartementen zijn leuk, ligging is mooi en het is een leuk skigebied voor beginners/ kinderen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 8maantje08-01-2011

Heerlijk app. op een mooie plek

Het app. is niet heel ruim, maar een 3 kamerapp. voor 4 personen is goed te doen. De bedden zijn hard. Vaatwasser aanwezig, dat is handig want de keuken bestaat uit een spoelbak en een kookplaat en geen aanrecht. De ligging is prima, paar minuutjes lopen en je kunt met een kleine afdaling zo naar de lift. Het app. is erg gehorig dat is een nadeel, maar voor ons geen reden om niet weer te kiezen voor deze app.. De dame van de receptie is zeer vriendelijk en spreekt zelfs Engels. Mooi gebied!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8Annemiek05-03-2009

Aanrader!

Een week verbleven in l'Oree des Pistes met 2 volwassenen en 3 kinderen. Ruimte genoeg, de 3 jongens lagen samen in de slaapkamer op de bovenste verdieping. Twee badkamers ook prettig, 1 gebruikt als droog/warmte kamer voor de schoenen, snowboots ed. Door vloerverwarming heerlijk warm ! Groot pluspunt is de piste die pal langs ons appartement lag, alles binnen aantrekken en zo wegskien, ideaal! Minpuntje dat de supermarkt ietwat ver is.... Heel mooi skigebied, ruime pistes met heel veel mooie afdalingen voor normale skiers. Wij hebben de hele week mooi weer gehad, dus geen moeite gehad met de open liften. Prijs - kwaliteit verhouding ligt prima.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 7Sjon Br.05-01-2009

Te veel sleepliften

Hallo, Mooie nieuwe appartementen echter weinig kasten en geen handdoeken aanwezig, moet je dan huren voor 10 euro/week pp. De bagage en schoenen stonden overal. De natte winterjassen hingen over de stoelen geen kapstokken aanwezig. Skigebied heeft 5 open stoeljesliften en verder allen lange langzame eenpersoons sleepliften. Veel brede gemakkelijke blauwe en groene pistes. Tijdens onze vakantie waren alle zwarte gesloten. Als er onvoldoende sneeuw ligt moet je 10 minuten met je ski's de berg op lopen. Mooi skigebied echter niet voor een veel eisende snelle skier.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

• 9Theo Vleeshouwers15-04-2008

In de paasvakantie van 2008 geweest. We hadden veel geluk met de sneeuw. Vlak voor aankomst en tijdens ons verblijf volop sneeuw. Dan kun je skien tot aan de voordeur van de appartementen en ook weer naar beneden. Lekker gemakkelijk met kinderen. Ski-spullen aantrekken in het appartement, voor de deur skies aanklikken en hup naar beneden. Voor dergelijek faciliteiten betaal je in Oostenrijk het dubbele. Ski-gebied is vooral met kinderen meer dan groot genoeg en geschikt voor iedere skier. Appartementen zijn vrij nieuw en goed uitgerust en voor Franse begrippen groot. De kinderen hadden hun eigen verdieping met badkamer. Lekker warm in huis en voldoende plaats. Dorp is niet veel. Ongezellig maar wel efficient. Liftfaciliteiten zijn ook ouderwets. Maar 2 stoeltjesliften zonder kap. Als je slecht weer hebt dan zit je te kou-kleumen in de lift. Vooral onze kleinste van 5 jaar had het zwaar in de lift bij -8 en met een sneeuwstorm. Voor de rest een prima vakantie gehad.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in maart 2008

• 8Valerie en Vince09-04-2008

Hoi hoi, wij 2de week paasvakantie geweest..We hebben ons super geamuseerd, heel veel zon.De sneeuw onder is niet zo goed maar als je naar boven gaat echt heel super genieten ook van het uitzicht.Het appartement was klein maar goed, gezellige sfeer, alleen spijtig dat er maar een supermarkt is die redelijk duur is. Dus pak zelf je eten mee als het gaat. Ook weinig buiten uit om te eten, daarom kun je beter zelf koken. Prijs kwaliteit zeker goed. Alleen aan de inkom niet altijd even vriendelijk dat was wel spijtig. Zeker een leuke vakantie gehad met veel zon en ski/snowboard plezier..groetjesss Familie Peeters

Gereisd met partner in april 2008

• 8danielle 10-03-2008

bij aankomst bleken de papieren niet helemaal te kloppen en dan is de franse "vriendelijkheid" even slikken waren in feb. hoogseizoen, niet veel meenemen want een heel klein kastje voor al je spullen verder alles prima in orde alles was aanwezig en konden zo uit de deur met de skies als er geen sneeuw ligt dan heb je een probleem het is nogal een helling die je op moet en dat met je spullen pffffff beneden meteen skilift zwembad is aanwezig maar zit erg veel chloor in het dorpje is niet veel soort van bunker met winkeltjes supermarkt erg duur je zit best ver uit de bewoonde wereld dus dat moet betaald worden neem boodschappen mee en haal in grenoble bij de winkels nog de verse spullen skigebied niks mis mee maar ik ben geen skier van s'ochtens vroeg tot laat in de middag, als je dat wel bent is het misschien te klein wij hebben het er prima naar onze zin gehad

Gereisd met familie in maart 2008

• 7de Bruin08-03-2008

Leuk appartement, gelukkig voldoende sneeuw waardoor we letterlijk de deur uit en in konden skien. De inventaris was goed, de keukenapparatuur verkeerde in prima staat en de 2 badkamers waren ook prettig. Nadeel: de twee slaapplaatsen in de woonkamer zijn erg kort, geen kapstokhaken om natte skispullen op te hangen, de 5e en 6e persoon douchen na het skien met koud water, zwembad en sauna weinig open (en ook daar uiteindelijk koude douches, ver weg van die ene (dure) supermarkt die het dorp rijk is, en de bestelde broodjes zijn pas na 9.00 uur bij de receptie af te halen.

Gereisd met familie in februari 2008

• 9R. Walrave12-02-2008

Leuke plaats voor een ski vakantie om de kinderen heen te gaan. Zelf genoeg eten mee nemen uit Nederland 1 supermarkt onwijs duur natuurlijk.

Gereisd met familie in februari 2008

Appartement L'Orée des Pistes info

• ZwembadBinnenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingOpen haard

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken