Appartement Les Toits du Dévoluy

Appartement
Appartement Les Toits du Dévoluy
7,2

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Les Toits du Dévoluy voor je op een rij gezet:

22 reviews over Appartement Les Toits du Dévoluy in het Nederlands

Mooi ligging, smerige kamers

Harries
5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We waren met 14 mensen over 4 kamers. Alle kamers waren heel erg vies, van toilet tot wasbakken, slaapkamer, en overal stof.

De ligging tov piste is erg goed.

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Beperkte kamers, waardloze medewerkers

twee
19-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met een groep afgereisd naar Les Toits du Devoluy. Verbleef in een 6 persoons-kamer, welke zeer basic ingericht was. Basisvoorzieningen waren aanwezig, echter miste enkele dingen zoals een toiletborstel, afwasborstel en de afstandsbediening voor de televisie (wat deze onbruikbaar maakte). Bedden waren oké, lakens prima echter waren de dekens vrij dun en duidelijk niet gemaakt voor gebruik op een bed. Keuken eenvoudig ingericht maar verder prima, ware het niet dat er nooit meer dan 2 pitten op het elektrische fornuis tegelijkertijd aan konden staan aangezien de stop er dan zou uitvliegen. Badkamer was prima, een bad douche combinatie, wastafel en toilet waren aanwezig. Warm douchen was niet altijd mogelijk, vooral op piekmomenten was er vaak maar voor een paar man warm water.

De medewerkers zijn echter waardeloos, spreken geen Engels. Borg ligt gigantisch hoog, a 100 euro per persoon. Regels worden zeer strikt nageleefd, een beetje stof onder je bed kost je 30 euro, 1 minuut te laat de kamer verlaten kost je zo'n 150 euro. Bovendien wordt de maximale borg ook niet nageleefd, indien er schade is ontstaan die boven de 100 euro per persoon uitkomt moet je dit gewoon betalen. (Bedragen per aanwezig item in je kamer staan gespecificeerd op een lijst, bijvoorbeeld 650 euro voor een tafel). De relatief goedkope accommodatie wordt daardoor opeens een stuk duurder, vrijwel niemand van onze groep kwam er zonder extra kosten vanaf.

Zwembad geen gebruik van gemaakt, kats bevroren. Bovendien had dit toch niet gemogen aangezien het zwembad niet toegankelijk is voor studenten.

Ligging is verder prima, skilockers zijn op de verdieping van de kamer aanwezig.

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Prijs kwaliteitverhouding goed. Schoon appartement

Barbara
9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als men met de bus aankomt best een hele klim met bagage naar het appartementen complex. Dit jaar weer ander mensen bij de receptie en de Engelse taal niet machtig. En wij de Franse taal niet.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleine appartementen, maar super gelegen

Manon
23-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dichtbij de piste. Appartementen klein en onhandig ingedeeld. Op zich prima voor de prijs.

Gereisd Met vrienden in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede prijs/kwaliteit!

Jason & Joyce
30-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ons appartement lag direct aan de piste, was ruim en had alle nodige spullen aanwezig (kookpotten, vaatwasser, borden, bestek,…). Toen we aankwamen was het wat vuil, maar dat hangt natuurlijk af van de mensen die voor ons in het appartement zaten. Na wat poetswerk was het ideaal en hadden we eigenlijk niets meer aan te merken.

We hadden een ruim balkon met zicht op de piste. Aan de receptie kregen we een zeer goede en vriendelijke service, ook in het Engels. Er is genoeg parking en ook mogelijkheid tot ondergronds parkeren, dit is echter wel vrij duur (ongeveer 46 euro voor een week). In het stadje zelf zijn niet zo veel winkels, maar in de supermarktjes hebben we wel al onze inkopen kunnen doen.

De pistes waren gevarieerd en meestal redelijk breed. De liften sloten rond 16u45, daarna vonden wij dat er niet zoveel te doen was dus je kan best iets meenemen waarmee je je bezig kan houden ’s avonds.

Wij hebben er een fijne tijd gehad en gaan misschien nog wel eens terug.

Gereisd Met partner in april 2014

Prima

Nandaw
24-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima appartement, schoon, ruim voor Frankrijk. Vlakbij de pistes. Prijs kwaliteit perfect. Enige minpunt, vaatwasser deed t niet goed, maar niet geklaagd hierover. Als je alleen komt voor wintersport een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Jan 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk appartementencomplex

Loulou
3-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit appartementencomplex ligt op 5 minuten lopen van de piste en het centrumpje. Het is goed ingericht compleet met vaatwasser, maar helaas niet schoon. Dit komt omdat er geen extra schoonmaak plaatsvindt door het personeel, alleen de afvalzakken worden verwisseld bij de controle. Ook is het personeel niet erg servicegericht en duurt het inchecken erg lang. Ik was ziek op de vertrekdag, maar mocht niet langer in het appartement blijven, zelfs niet tegen betaling. Kon ik dus met koorts naar buiten tot 's avonds de bus vertrok. De bagageruimte is prima in orde en ieder appartement heeft een eigen afsluitbare skilocker. Ik weet niet of het aan de periode lag dat wij er waren, maar iedere avond/nacht werden we wakker van dronken Fransen buiten. Leuk voor 1 keer, maar wij gaan er niet vaker naartoe.

Gereisd Met partner in januari 2013

Goede locatie

L. Bakker
20-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement is stoffig, kleine harde bedden met dekens. Inventaris niet compleet. Ook waren 3 plafondlampen kapot, zodat we met een schemerlamp door de kamer moesten lopen om te kunnen zien wat we aten. Werd na klacht niet gerepareerd. Klein balkon in de zon. Maar goedkoop en mooi uitzicht op de piste. De piste ligt op maximaal 200 meter lopen. Ideaal. Zet je spullen niet in de bagagerie. Deze is onbeheerd en ongelofelijk smerig. Iedereen kan in en uit lopen, van ons werd een tas gestolen. Later bleek dat dit regelmatig gebeurde.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Was erg leuk!

Martine
10-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi uitzicht op de piste vanaf het appartement. Verder goede kamers, erg schoon en was lekker dat we langer erin konden blijven op de dag van vertrek.

Gereisd Met vrienden in maart 2012

Toits de Dévoluy

Loekoeboeng
8-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

De appartementen liggen heel goed t.o.v. de pistes. De ruimte is karig, maar voldoende. Bij betrekken van het appartement was het gewoon stoffig. Er was al heel lang niet meer gestofzuigd. De stoffluimen volgen je om de oren, terwijl er net (vijf muinuten) voor wij het appartement betrokken schoongemaakt zou zijn. Het uitzicht op de piste is fantastisch. Gezien de prijs en de kwaliteit is e.e.a. dik in orde. Je komt om te skiën en dat is uitstekend.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Toits du Dévoluy in Superdévoluy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Toits du Dévoluy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.