Chalet Les Chalets Super D

Chalet
Chalet Les Chalets Super D

• Ligging t.o.v. pistes6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Chalets Super D voor je op een rij gezet:

25 reviews over Chalet Les Chalets Super D in het Nederlands

Erg netjes voor Franse begrippen

Willem,
26-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Leuk appartement voor een weekje skiën. Erg compleet en netjes en schoon. Was er iets niet goed(koffiezetapparaat) dan werd het meteen verholpen. Ligging is prima. Mooi uitzicht. Slaapkamer wat krap, maar verder goed te doen. 200 meter vanaf alle winkels en skipiste. Bagagestalling is ook prima geregeld. En mmv de hostess van touroperator ook altijd bereikbaar. En we kregen al om 14.00 u de sleutel van het appartement! Dat is weleens anders geweest. Een van de medewerksters van de receptie van het verhuurbedrijf spreekt vloeiend Nederlands.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goedkoop adres om te skien

Henk van 't Holt
19-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes4

Begeleiding bij aankomst was zeer slecht, geen goed adres, 3 x verkeerde receptie bezocht voordat we eindelijk de juiste hadden gevonden, ophalen en inleveren skipassen was bijzonder goed geregeld door aanwezige personen, begeleiding van Sunweb bij receptie was een ramp alsmede accommodatie, wel prachtig weer gehad en uitstekende skivakantie

Gereisd met partner in maart 2017
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Ligging t.o.v. pistes2

Na een half uur wachten op touroperator en zonder infomap over het verblijf hebben wij alleen de skipassen gekregen. Eindelijk om 4 uur met alle wachtenden in de rij voor de sleutel. Na 100euro lichter aan schoonmaakkosten en toeristenbelasting konden wij de auto ver weg laten staan om uit te laden. De parkeerwachter liep rond. 1 maal binnen in het stoffige appartement waar geen schoonmaakmiddel heb geroken. We hadden onze eigen beddengoed op de bedden gelegd en alle aanwezige gore kussens en dekens op 1 hoop weggelegd. Gelukkig veel klerenhangers aanwezig behalve de klerenkasten. Ski's in het skihok was perfect. Douchen met z'n 2en is nodig, de 1 gaat douchen en de ander houdt de sproeier vast. Toiletbezoek een mp3 op mobiel aanzetten, anders geniet de ander in de keuken van de aangename geluiden. Verder een mooi uitzicht en genoten van de vakantie behalve van touroperator en het gore hok. Vorig jaar was het wel perfect van touroperator en het residence superdevoluy, netter en groter.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• Ligging t.o.v. pistes4

Alles was nodig is was aanwezig in het appartement. Het is klein, weinig opbergruimte (levensmiddelen/kleding). Dit is op zich niet zo erg als het maar schoon zou zijn. Er lag een enorme laag stof in het toilet (op buizen en op afvalemmer) waardoor je kan zien dat er lang niet is schoongemaakt. Verder kan je pas eind de middag in het appartement. Wanneer je dus 's morgens met de bus aankomt moet je eerst in een ander gebouw je spullen kwijt en omkleden om daar eind de middag weer de spullen op te halen en in te checken voor het appartement Je hebt dan inmiddels ook je skispullen in je bezit. Een hoop gesleep dus wat volgens mij veel makkelijker zou moeten kunnen. Zoals op de website van touroperator staat ligt het appartement aan de piste, dit is echter niet het geval.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Goede prijs kwaliteit voor Frankrijk

Evelien
3-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Grote appartementen, liggen tov pistes is goed

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

Fijne vakantie

M.P.
6-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een fijn appartement. Wel een stukje lopen naar de piste over een erg glibberige ijzige parkeerplaats. We lieten de ski's in de auto, dit scheelt een aardig stukje lopen met ski's op je nek. Jammer dat je de douche moest vasthouden en er niet eens een douchegordijn is! (zittend douchen in het bad - niet echt ideaal). Fijn dat er een vaatwasser is. Bij aankomst inventarislijst doorgegeven, er ontbrak nogal wat. Glasservies zou aangevuld worden, dit is niet gebeurd. Tip: Neem zelf fatsoenlijke koffie/theemokken mee. Er zijn alleen minikopjes of soepkommen.... Graits Wifi alleen bij de receptie, je moet wel elke keer opnieuw inloggen. Vriendelijk personeel bij de receptie. Skigebied is prima. Niet te druk en goede pistes, voor elk wat wils.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• Ligging t.o.v. pistes7

Chalets liggen prima tov de piste. Inrichting is goed, goede bedden/ slaapbank. Echter wij hadden een bad waarin je niet kon douchen. Sproeier moest je vasthouden. Prima vaatwassertje. Oven zonder magnetron functie. Ruimte van het geheel was krap voor 4 personen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Mar 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg leuke plek.

nathan
10-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima plek veel blauwe pistes die ook leuk zijn voor gevorderde skiers.Wij zaten les chates superd. Dit appatament was prima ,netjes en schoon (niet heel erg ruim). Maar de prijs kwaliteit verhouding is zeker goed. Bij de liften nauwelijks tot geen wachttijden.. S avonds is er bijna geen apres ski maar daarvoor gaan wij ook niet. Wij hebben het super naar ons zin gehad...

Gereisd met partner in Sat Jan 02 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

perfecte locatie prijs/kwaliteit

R.v.G.
6-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

4 persoons appartement was schoon,ruim en door de 100% bezetting niet gehorig, Water in badkamer liep slecht weg en na enkele dagen enorme rugpijn van de matrassen. Preparatie van de piste was redelijk en de wachttijden bij de liften gingen wel ondanks de drukte. Prijzen in de enige supermarkt zijn erg hoog, b.v. 1 liter melk 3,40 euro!!!! Gezien de prijs/kwaliteit verhouding is dit zeker een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in december 2008
2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

In maart ben ik op vakantie geweest in dit gebied. Voor beginners is dit echt een aanrader. De pistes worden goed onderhouden en zijn lekker breed.

Het appartement is prima. Ik zou er maximaal met 4 personen in gaan. Voor 6 personen is dit appartement echt te klein.

Het dorp zelf is lelijk opgezet. Alles is te vinden in een enorm jaren 70/80 flat gebouw. Het appartement zelf is wel nieuw en ziet er leuk uit.

Als je genoeg mensen bij elkaar verzameld, kan je in dit gebied ook prima a pres skien!

Gereisd met vrienden in mei 2008

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Les Chalets Super D in Superdévoluy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Les Chalets Super D zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.