Tijdelijk €25 aanbetaling

Chalet info

7 Reviews over Les Chalets Margot

• 7BiancaM25-02-2015

Prima!

De chalets zijn prima voor 3 sterren, de receptie is vriendelijk, elke ochtend verse broodjes zijn heerlijk. Bedden zijn voor Franse begrippen goed met extra dekens en kussen De afstand naar de ski school is best een stukje, maar goed te doen. Wij verbleven met 6 (4 volwassenen en 2 kinderen) personen in een 9 persoons chalet, dat is te doen, hoewel wel klein. We hebben zelf een extra bank gebouwd in de woonkamer (met de extra bedden die we toch niet nodig hadden). Er is geen skiruimte bij de chalets. De verwarming kun je zelf niet regelen, wij hadden het vaak koud 's avonds. Het gebied is goed voor de niet zo geoefende skieer of snowboarder. Met de skischool hebben we een aanvaring gehad, de kinderen werden niet meegenomen door de leraar en na bijna 3 kwartier wachten besloten ze zelf dan maar terug te gaan naar het chalet. Slecht verhaal! Overigens hebben we met ESF (franse skischool) heel goede ervaringen, alleen hier dus niet. De eigenaar /manager hier is een onaardige man.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 6sam27-02-2011

Magic carpet was de hele week stil

Bij aankomst begon de ellende al, er was geen water in het chalet. De oplossing van het hotel was: jullie kunnen in het hotel wel douchen en naar het toilet gaan! Gewoon voet bij stuk houden en ze begrijpen dat je het meent. In de avond hadden we eindelijk water helaas was er nog geen warm water want de boiler moest het water nog verwarmen en dat duurde minimaal 8 uur!

Overigens als zes personen willen douchen in de ochtend neem dan wel een tijdklok mee want de boiler kan dat niet aan, zoals ik hierboven al vermelde heeft deze weer 8 uur nodig om op te warmen.

Wij waten in een chalet voor 6 personen dus drie slaapkamers en twee badkamers, op zich zag dat er redelijk uit, wel weinig kastruimte! De huiskamer en keuken stelde weinig voor. Ik ben in verschillende plaatsen geweest in Frankrijk voor de wintersport maar zo slecht nog nooit gezien. We zouden iedere dag brood krijgen, in totaal is het twee dagen goed gegaan. De loopband die je omhoog moet brengen hele week stuk!

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 7visser13-09-2009

nooit meer in de zomer

Mooie huisjes in de zeer stille omgeving in de bergen van de Hautes Alpes. Alles was dicht , zwembad gesloten , hotel/restaurant dicht ivm verbouwing, dus niks te doen. Zeer afgelegen van de bewoonde wereld

• 2Ligging t.o.v. pistes
  • 8Fam Schuurman02-08-2009

Ziet er netjes uit

We zaten met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen in het huisje. Huisje was goed schoon, mensen van de receptie vriendelijk en behulpzaam. Zwembad wat klein, werd veel in gesprongen en wild gespeeld, waardoor het voor onze jonge kinderen niet geschikt was.

• 9Marleen22-03-2007

Wij zaten met zijn drieen in een 10 persoons chalet! Het chalet is ruim opgezet en heeft twee nette badkamers. De ene met bad en de ander douche. Met 10 personen wordt het wel erg krap. Verder een goede service alleen jammer dat het chalet zo ver van het dorp is gelegen! Zeker een aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9fam. ter Haar07-09-2006

Zomer 2006 1 week geweest(3 pers) in 9-pers chalet.Aanbeveling maar let op, ligt op 1400 meter hoogte, kan koud zijn.Vanaf terras zie met telescoop bergtoppen met gieren en evt. gems. Chalet: ruim,schoon,luxe met 2 badk.& keuken met apparatuur.Ontbijt a.d.deur gebracht: stokbrood & croissants. Jam,boter,melk/jus d"orange in chalet. Restaurant van hotel Margot: stevig eten (raclette enz.) Goed te wandelen in omgeving, veel bergactiviteiten zoals via ferrata.Voor kinderen oefenklimparcours op 2 niveaus in activiteitenpark (ook midget golf, tafeltennis,trampoline).

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9chantal08-01-2006

Wij zijn vorig jaar hier geweest met 5 personen in een 10 persoons chalet. Het was een zeer net en ruim chalet. Er waren 2 luxe badkamers met een handdoekdroger en in 1 badkamer een ligbad. Voor het chalet liep een loopband waar je met je ski's op kon staan. Die bracht je naar het chalet. nadeel: er is 1 supermarkt die erg duur is. Verder kan je er goed uit eten gaan. Elke ochtend krijg je verse broodjes. De ski voorzieningen zijn perfect rustig en goed van prijs. De ski leraar was super en leerzaam. We hebben een hele toffe vakantie gehad en we gaan er volgend jaar zeker weer heen. Voor de mensen die er nu heen gaan heel veel plezier toe gewenst. Groetjes familie de Haan.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Chalet Les Chalets Margot info