Tijdelijk €25 aanbetaling

Club Chalets Margot

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Club Chalets Margot voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 13 reviews

7.8GoedScore uit 13 reviews
  • 7.9Ligging t.o.v. pistes

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Club Chalets Margot

• 8hommels17-03-2019

leuke skivakantie en niet te duur

net terug uit Devoluy waar we in een chalet doorbrachten we hebben ons goed vermaakt alles zag en netjes uit en was schoon het is niet echt lux maar is wel alle gemakken voorzien ligt vlak aan de piste dus je kan zo van uit de chalet of hotel naar de piste skiën we komen hier graag weer een keer terug

• 8Sigrid05-06-2013

super gezellig hotel...

Wij waren in het Hotel op basis van halfpension. Kamers ruim genoeg voor en week. Eten was erg lekker . En het team wat de bediening verzorgde super!! Vanuit het hotel zo naar de lift skieen als je genoeg gang hebt. Skilockers vrij klein en de gang erlangs ook. Vooals 's morgens erg hectisch. Wellnes erg klein maar de jacuzzie was wel heerlijk na een dagje skieen. Zwemmen buiten met min 10 heeft wel iets. Liften in het gebied zijn niet erg snel en modern maar wij waren er met de kerst en hebben echt nooit lang hoeven wachten. Skigebied bied voldoenfe uitdaging ook voor de gevorderde skieer..

• 9Cquatre0229-05-2012

Un vrai petit chalet

Nous sommes partis avec une bande d'amis dans ces chalets margots. L'accueil etait tres sympa et à notre grande surprise un hamam et une piscine etait disponible à notre arrivée; malheuresement nous ne l'avions pas su donc pas de maillots. L'endroit se compose comme un petit village, en effet les chalets individuels sont répartis sur le domaine.Le chalet est plutot spacieux, il propose une belle terrasse avec une table pour manger, 2 salles de bains, 3chambres et un cuisine toute équipée. De plus chaque chalet est equipé d'un local pour ranger ses skis et d'une place de parking. Le petit dejeuné (qui n'est pas inclus) est vraiment bien, il y a de tout croissans, nutela, jus d'orande, café... et il est livré tout les matins avec le pain frais. Enfin en bonnus le domaine dispose d'une piste privé qui méne directement aux pistes; donc pas de marche pour aller skier. Enfin les chalets sont justes à coté de la station donc le soir un peu facilement manger dans des restos; bref surper hotel.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 7Rob04-01-2011

Prima voor week met gezin

Wij zaten in het Hotel op basis van half pension. Hotel kamer is voor Franse begrippen redelijk qua afmetingen. Wij hadden met twee kinderen voldoende ruimte. Restaurant gedeelte wordt op enthousiaste basis gerund door een jong team. Er wordt hard gewerkt. Eten was goed, afwerking restaurant was goed. Het hotel heeft niet de gezelligheid van Oostenrijk maar is voor Franse begrippen goed te noemen. Wellness stelt niet veel voor. Veel te klein. Het moet gedeeld worden met de mensen die in de appartementen zitten. Zwembad was klein. Wel leuk om in de sneeuw buiten in een verwarm zwembad te zwemmen. Skigebied is groot genoeg. Zeker als je zoals wij reist met kinderen. Houdt er wel rekening mee dat wat de Fransen een rode piste noemen, noemen ze in Oostenrijk zwart. Prima skischool. Ze spreken alleen Frans of Engels. Het verbaasde ons dat de kinderen hier totaal geen moeite mee hadden. Er wordt goed lesgegeven. Van onvriendelijke Fransen is totaal geen sprake! Zeer prettig ontvangen.

• 7Jeroen Kassenberg10-01-2010

Degelijk chalet, goed te doen met 7 personen.

Alles netjes geregeld, alleen de chalets zijn voor 10 personen wel wat aan de krappe kant waarschijnlijk. Het stapelbed kraakte verschrikkelijk, verder waren de bedden en beddengoed prima geregeld. Een aanwezige afwasmachine maakte schoonmaken ook wat makkelijker. Twee douches aanwezig. Verder was ook het gratis gebruik van de sauna/haman erg prettig. Helaas was de aanwezige magic carpet (om ons van de piste omhoog naar het chalet te verplaatsen) tot twee keer stuk en ook niet erg gebruiksvriendelijk. Het restaurant was goed. En ook de bar was prima en netjes geprijsd. Naar de hoofdpistes en de overige voorzieningen was het een klein stukje lopen maar ook dit was niet onoverkomelijk. Verder zijn ook de pistes prima verzorgd en is het gewoon een super ski-gebied.

• 4Ligging t.o.v. pistes
  • 7Erik05-03-2009

Gillend naar huis

Op zich een aardig hotel, je skiët zo naar de pistes toe. Kamers zijn erg klein, slechte bedden waar niks aan gedaan werd. We hebben er slecht geslapen en kregen last van onze rug. Het wellness gedeeld stelt niet veel voor en doet een beetje groezelig aan.

Eten is slecht, koude rode wijn uit de koelkast met gekookte kip en droge rijst noem ik geen goed eten. Ontbijt zelfde verhaal, oud en hard stokbrood. Ik heb eerlijk waar nog nooit zo slecht gegeten in frankrijk. Wij hadden all inclusive, maar we hebben merendeel in een restaurant gegeten.

De pistes zijn mooi en breed, het is een leuk skigbied, niet al te groot.

Voor de apres ski hoef je er niet heen, savonds is het er stil en is er niks te doen. Maar dat is frankrijk.

Wij zijn de laatste dag zo vroeg mogelijk weg gescheurd. Geen superdevoluy meer. Gillend naar huis!!

• 7Bart en Wendy09-03-2008

Prima hotel aan de rand van het dorpje. Eten is prima: ontbijt is goed met een buffet, dus voor ieder wat wils (brood, cornflakes etc etc). Avondeten deden ze echt hun best voor, dat was boven de standaard hotel maaltijd. We hebben ook enkele keren ala carte gegeten en dat was ook erg goed voor een hotelrestaurant.

De mensen zijn aardig, al lopen ze niet het vuur uit de sloffen om het allemaal geregeld te krijgen.

Kamers op zich klein, maar voldoende voor alleen slapen, de rest van de dag waren we toch op de piste of aan het eten en drinken. Prima hotel dus.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Corné28-02-2008

Met carnaval weekje wezen skieen hier met 5 volw. en 5 kids in 10 pers. chalet. Dat kan net! Ga er niet met 10 volw. in want dat is te klein. Skien met gezinnen is hier super! Veel blauw/groen en les is goed voor de kids ook al is het in het Frans. Skieen tot chalet is mogelijk, laatste stukje via een loopband. Hadden halfpension via touroperator ontbijt is prima, vers stokbrood en croiss. elke morgen aan de deur. Avondeten is prut!! Was koud of nieg goed klaargemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8linda24-02-2008

Het chalet zag er prima uit maar voor 10 personen was het wat krap en dan waren wij nog met 5 volwassene en 5 kinderen. We hadden HP geboekt bij onze touroperator en met het ontbijt was niets mis maar het avondeten was echt waardeloos Het was of koud of rauw en voor de kinderen de meest vreemde dingen dus de ober kon de volle borden weer mee terug nemen dat vond ik erg jammer maar de kinderen respecten mijn eigen kookkunsten thuis des te meer nu

• 8Vogel30-12-2007

Wij waren in 2005 op vakantie in Margot Wil je rustig en comfortabel vakantie houden in een prachtige omgeving ga dan zomers naar chalets margot Wij hebben een heerlijke vakantie gehad Tineke

• 9Ligging t.o.v. pistes

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Super Dévoluy Station, F-05250