Vakantiepark Village Club du Soleil Le Reverdi

Vakantiepark Village Club du Soleil Le Reverdi

6.3Voldoende

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Ste. Maxime

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Village Club du Soleil Le Reverdi?

6.3Voldoende

• 5Onderkomen
  • 4Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
    Tonen op kaart

3 reviews over Vakantiepark Village Club du Soleil Le Reverdi

• 8BRACKE09-08-2007

Dit Frans vakantiepark ligt in een prachtig domein. Dagelijks is er een gevarieerd animatieprogramma : sport en spel,bezoeken,randonnees. Specifieke clubs voor de kinderen. Bovendien is er mooi zwembad en 2 tennisterreinen. De kamers zijn netjes maar niet overdadig aan ruimte. Grote troef voor deze club is het eten (volpension en in buffetvorm). Minpunt : de drukke, smalle baan van en naar de club.

Gereisd met familie in augustus 2007

0 tips over Vakantiepark Village Club du Soleil Le Reverdi

0 vragen over Vakantiepark Village Club du Soleil Le Reverdi

Vakantiepark info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiepark Village Club du Soleil Le Reverdi