Appartement Résidence Thalassa

7.7Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Ste. Maxime

Op vakantie geweest naar Résidence Thalassa?

7.7Goed

• 6.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Thalassa voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Résidence Thalassa

• 8Ellis21-08-2008

Mooie locatie

Wij zijn hier twee weken geweest vanaf 19/7/8. Moeilijk te vinden omdat Thalassa in een domaine ligt en dit geen straatnaam is. Uiteindelijk gevonden moesten we de sleutels halen bij een hotel in Ste Maxime. Vervelend dat Vrij uit dit ons niet liet weten. Over het algemeen heeft T%halassa een luxe indruk maar de appartementen zijn eenvoudig. Wel fantastisch is de locatie natuurlijk. 5 minuten lopen naar het nabije strand met uitzicht op St Tropez. Het zwembad van Thalassa is niet groot maar ook niet druk én héél schoon. Lekker dichtbij je appartement. Ik zou er ooit wel weer eens heen gaan.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Ed20-07-2008

Prima

Leuk, kleinschalig, eenvoudig en rustig appartementencomplexje, weinig Nederlanders. Ligt ongeveer 20 minuten lopen van het echte centrum en 5 minuten lopen van het strand. Derde week juli werd het erg druk langs de kustweg. Altijd genoeg parkeerplekken op welk moment je van de dag ook aankwam.

Gereisd met familie in juli 2008

• 7renate17-03-2006

Wij zijn hier in 2001 geweest met onze oudste zoon (toen anderhalf jaar) en we hebben hier een heerlijke vakantie gehad; kleinschallig complex, met veel privacy bij de appartementen. Een klein maar prima zwembad en het strand op loopafstand. Het was circa 15 minuten lopen naar het centrum. Prettig was ook dat er bij het complex een ruime parkeerplaats was; ook al was je een dag weggeweest; voor de auto was er altijd plaats.

Gereisd in maart 2006

Appartement Résidence Thalassa info