Hotel Matisse

6 reviews over Hotel Matisse in het Nederlands

Aanrader

Ard
7-8-2013

Echt een ontzettend leuk, schoon, gezellig hotel. Airco, zwembad, vriendelijk personeel, leuk buitenterras en op een rustige A locatie. Zeer zeker een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Heerlijk hotelletje aan de Cote d'Azur

B
12-7-2013

Dit is een kleinschalig, rustig hotel in een wat drukkere binnenstad. Het personeel is ontzettend vriendelijk, en na een lange dag is het heerlijk bijkomen aan het zwembad met mooie ligbedden! Een minpuntje is de grootte van de kamers. Wij hadden een 3-persoons kamer maar dat was eigenlijk net iets te klein, en er is ook geen balkon. Verder is eigenlijk alles heel goed aan dit hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel!

Babette
23-6-2011

Het hotel heeft een goede ligging, in het centrum, 150 m van het strand en haven. Winkeltjes en restaurants in directe omgeving. Wij konden de auto parkeren in een nabij gelegen parkeergarage (afstand 100m) voor 12 euro per 24u. Inderdaad er naast zijn nog bouwwerken aan de gang en er was wel wat lawaai aan het zwembad.

Verder was alles heel verzorgd. De kamer werd elke dag netjes proper gemaakt. Het ontbijt was oké, maar voor extra's als koffie of eitje bv. moet je bijbetalen. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Dit hotel zou ik zeker aanraden in Sainte Maxime.

Gereisd Met partner in juni 2011

Prima hotel!

Babette
23-6-2011

Dit hotel zou ik zeker aanraden in Sainte Maxime.

Gereisd Met partner in juni 2011

Tijdelijk lawaaierige omgeving

jan
6-6-2010

Prima hotel. De parkeerplaats aan de overkant werkt inmiddels met slagbomen en kaartje, dus bijvullen niet meer nodig. Naast het hotel wordt er momenteel gewerkt aan een groot nieuw gebouw, dus ongeveer 2 jaar niet bij het zwembad zitten vanwege het lawaai. Uitgebreid ontbijt, mooi zwembad en zeer vriendelijk personeel. Drank aan de bar of zwembad en een gebakken eitje bij het ontbijt wel prijzig. Voordeur door het hele hotel te horen, lawaaierig. Mini douchecabine zonder mogelijkheid iets neer te zetten. Matrassen slecht als je goeie gewend bent.

Gereisd Met partner in Sun May 23 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Centraal gelegen

Vanessa
9-8-2008

Dit kleine hotel ligt midden in het centrum van St. Maxime. maar toch rustig. Er zijn maar twee parkeerplaatsen. dus openbaar parkeren. Wij kinden aan de overkant staan, maar moesten twee keer per dag de meter vullen. De kamers waren goed, maar gehorig. Er is een zwembad bij het hotel en het ontbijt is lekker. Er is geen restaurant, maar je kunt in de zomer wel licht lunchen op het terras (alleen vvoor gasten). Er heerst een beetje Cubaanse sfeer. De mensen zijn heel aardig. Het strand is vlakbij en je kunt ook heel vaak met de 'bateau vert' naar St. Tropez. Leuk als je van kleine sfeerhotels houdt en het centrum vlakbij.

Gereisd Familie in augustus 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Matisse voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Matisse in Ste. Maxime, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Matisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.