Camping Les Cigalons

3 reviews over Camping Les Cigalons in het Nederlands

Leuke camping

Looijen
26-2-2012

De camping is 2 jaar naar ons zin geweest helaas is er niet te reserveren voor niet fransen. We hadden gereserveerd voor een hele maand maar er stonden fransen op die mochten blijven andere plak genomen naast ons was een vrije plek waar nederlanders op wouden maar dat kon niet want was gereserveerd voor Fransen.

Gereisd Met partner in Thu Jun 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

kleine plaatsen zeer vriendelijke eigenaar

Jan
23-9-2011

Les cigalons heeft inderdaad zeer kleine plaatsen, schone toiletgebouwen, werden dagelijks schoongemaakt zijn wel gedateerd. Rustige camping na 22.00 doodstil. Met fiets naar st. Maxime is goed te doen (fietsen aan de cote d`Azur is altijd moeilijk). Zelfs per fiets naar st. Tropez is goed te doen vanwege fietspad langs de kust (gedeeltelijk fietspad delen met voetgangers). Wij hebben het goed naar ons zin gehad wel in ogenschouw nemen dat wij in de maand juni (voorseizoen) zijn geweestdus nog niet zo druk.Camping was overigens constant volgeboekt.

Gereisd Met partner in Fri Jun 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vreselijk kleine plaatsen

janeinfo
2-7-2010

Kleine camping met zeer kleine plaatsen onder bomen die een plakkerige troep achterlaten op je bezittingen. Slechts 3 toiletten voor de hele camping ( 50 plaatsen) en 1 blok met 3 wastafels (is veel gezegd), in de openlucht dus geen privacy en ook moet je de afwas hier doen. Eigenaresse is erg onvriendelijk en wil ons niet eens helpen als we buiten de tijden van de receptie komen, terwijl ze er voor zit met een heel stel (vrienden of familie), ik moest maar naar de openingstijden kijken. De camping ligt aan een drukke weg, je kunt wel fietsen naar Maxime, maar dat moet je via de grote weg doen. Nou dit hebben we niet aangedurft.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cigalons voor je op een rij gezet:

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cigalons in Ste. Maxime, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cigalons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.