Appartement Le Sémaphore

1 review over Appartement Le Sémaphore in het Nederlands

Klein paradijsje

d_plas
25-7-2012

Mooi appartement gelegen in de wijk Semaphore in Sainte Maxime.

Eigenaar en echtgenote wonen boven appartement maar van deze aardige, behulpzame mensen heb je totaal geen last. Zwembadje is mooi aangelegd in een schitterende tuin. Er is wat hoogteverschil in tuin met trapjes dus minder aantrekkelijk voor kleine kinderen. Auto is noodzakelijk omdat de wijk hoog gelegen is, te bereiken via een sterk hellende weg. Dorpje is per auto makkelijk te doen, ik ging elke ochtend verse broodjes halen en parkeerde mijn auto bij de haven ( eerste halfuur gratis en dan nog niet zo druk) Al met al een fijne vakantie gehad in ons "paradijsje"!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Sémaphore in Ste. Maxime, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Sémaphore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Sémaphore scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.