Villa
Kleine hotelsWeer vandaag17°9°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Carré Beauchêne Villa Resort voor je op een rij gezet:

19 reviews over Villa Le Carré Beauchêne Villa Resort in het Nederlands

Prima vakantiehuis in super omgeving

mathilde
19-9-2013

Carrer Beauchene is een prima adres voor een rustige vakantie. De huizen zijn ruim en netjes, overal airco en genoeg keukengerei en ruime koelkast. Tuin was wat kaal, en er is geen uitzicht. Zwembad prima, erg koud.

De prijs/kwaliteit klopt, een vrijstaande vakantievilla van deze grote met prive zwembad is voor die prijs niet makkelijk te vinden. Wil je echt een luxe, vrijstaande villa met prive zwembad en prachtig uitzicht, dan moet je niet voor een huis op een "park" kiezen zoals dit huis wel is.

Overigens vroegen ze voor de eindschoonmaak 180 euro wat natuurlijk buiten proportie is voor 100 m2.

St Maxime is een erg leuk dorp met leuke restaurantjes en heerlijke stranden met leuke clubs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Mooie villa op goede locatie

Raymond
12-9-2011

We hadden een zeer mooie villa in het deel Le Village op loopafstand van het centrum en de stranden van Sainte-Maxime. De villa was van alle gemakken voorzien, de inrichting en villa hadden wel wat lichte gebruikerssporen, maar absoluut niet storend. Mooi zwembad in de zon waar de kinderen en volwassenen zich goed in geamuseerd hebben. Parkeergelegenhied genoeg bij de villa. De receptie is iedere dag geopend, weliswaar beperkt, maar dit vormde geen probleem. Al met al zeer de moeite waard. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Catastrofaal, overprijst en overrated!!!!

Fam. De Coninck
9-8-2011

Al jaren stond dit exclusief resort bovenaan ons lijstje. Wat een vreselijke teleurstelling bij aankomst!!! Tot onze grote verbazing lag onze villa in een ander park als de Carré Beauchêne waar we onze sleutel moesten ophalen, 3 km verderop. Bij aankomst leek de villa met zwembad TOTAAL niet op de foto's van de brochure van de touroperator. Klein, dorre niet onderhouden achterbuurttuintje met hierin een ijskoud zwembadje. Tuin en terras (dus ook zwembad ) lagen tot half één 's middags COMPLEET in de schaduw!!! Het meubilair was 100% afwijkend aan hetgeen op de foto werd getoond en beschreven. Aftands en rustiek. bedden ontzettend hard, bij aankomst niet eens dekens op de kamers, receptie zeer beperkt open, van luxe en prestige niks te merken, puur bedrog! ( 3800 euro/week) Elektriciteitskabels lagen open bij zwembad, na regenval ontploften alle lampen op de benedenverdieping! PARK NIET AAN TE BEVELEN, touroperator waardeloos in behandeling klacht!! (zie bijgevoegde foto's)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Super!

duivelshof
4-7-2010

Heerlijke vakantie gehad. Mooie villa's, ruim opgezet, van alle gemakken voorzien. Zeer schoon!! Zwembad wordt goed onderhouden. Park is goed afgelsoten door toegangspoort. Eigen terrein villa met poort af te sluiten, alle ramen met (rol)luiken.

Zou hier absoluut wederkeren!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Mooie villa, jammer dat niet schoon is

Marjolein Janssen
31-5-2010

Wij zijn afgelopen week in Le Carre Beauchene geweest.

Het huis is prima ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De ligging is ook heel gunstig, rustig maar toch op loop afstand van het centrum van St. Maxime en strand. Alleen wat een enorme tegenvaller dat het niet schoon was! De reisbevestiging van de vorige 'bewoner' lag bijvoorbeeld nog in de woonkamer waardoor ik mij ernstig afvraag of er uberhaupt een schoonmaakploeg binnen is geweest voordat wij er in kwamen of dat er van uit wordt gegaan dat de laatse het weer 'schoon' achter laat voor de volgende.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Geweldig resort; een echte aanrader!!

Wendy
30-5-2010

Heerlijk resort voor mensen die op hun privacy gesteld zijn. Mooie ruime villa's. Keurig onderhouden. Tuinen hebben inmiddels kunstgras dus van dor gras is geen sprake meer.

De inpandige garage is alleen voor de kleinere auto's van toepassing.

Een echte aanrader!

Heerlijk resort!

Wendy
30-5-2010

Als je van privacy houdt is dit een ideaal resort. De villa's zijn van alle gemakken voorzien en ruim opgezet. Het park is goed afgesloten middels een toegangspoort en ook per villa heb je een hek wat je kunt afsluiten en ook nog eens een afsluitbare garage. Helaas is die gebouwd op de wat kleinere modellen auto's...

Tuinen zijn voorzien van kunstgras. Oogt prachtig. Zwembad is afsluitbaar middels roldek.

Ik vind het een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Super ligging in het deel Le Village!

Joanneke
25-8-2009

Het park bestaat uit 3 delen, waarvan alleen Le Village op korte loopafstand (5-7 minuten lopen) van de boulevard, winkels, strand etc. zit. Tuinen met heel veel privacy. Onderhoud zwembad was top, gebeurde dagelijks of om de dag.

De regelmatige bootverbinding naar St. Tropez, tot 01.15 uur 's nachts, was top.

Je moet zeker keer Port Grimaud bezoeken (venetië van de Cote d'Azur).

Ste.Maxime ook heel levendig tot 's avonds laat, maar daar merk je bij de villa's niets van, ideaal dus!

Broodjesservice niet aanwezig, maar vanuit Le Village naar de bakker is dus op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Door een probleem van touroperator met een lokale agent voor €1600 ipv 4000 in Carre Beauchene terecht gekomen. Het park vinden was even lastig, ontzettend slecht aangegeven, maar eenmaal aangekomen was het super. We hadden met 4 personen een 8 persoonshuisje, dus ruimte zat. 4 slaapkamers, 3 badkamers en 2 aparte wc's, dus ruimte zat. Zwembad was super, verder alleen minpunten voor de tuinman (dor gras) en maar 3 ligbedden in de tuin in een 8persoons huisje!? Wij hebben ons prima vermaakt, maar ik weet niet of ik er 4000 voor zou neertellen...

tips: St Tropez op 10 minuten varen (12 euro p.p. voor een retourtje), het plaatsje Frejus op 20 minuten rijden (leuk oud centrumpje met leuke terrasjes en restaurantjes) en Monaco op 1,5u rijden.

Gereisd met vrienden in juli 2009

heel mooi park

Fam. van Weel
9-7-2009

Moet Sofie en David gelijk geven wat de tuin aangaat, en de broodjesservice waar Rob het over heeft en waar ook onze begeleidster op ons reisbureau over bericht heeft, aangezien zij hier ook in 2008 was, was niet meer.

Ook kluisje en barbeque welke in de gids vermeld waren, waren niet of niet meer aanwezig.

Nadeel, konden pas om 17.00 inchecken. Is niet handig met kind van 1 jaar erbij mede omdat men met een volle auto ook niet voortijdig boodschappen kan doen. Verder kan ik mij bij de mening van Rob aansluiten wat de inrichting van de villa en de beveiliging van het park zowel als het zwembad aangaat.

Hebben ondanks de kleine minpuntjes een geweldige vakantie gehad met kinderen en kleinkind van 1 jaar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Villa info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Carré Beauchêne Villa Resort in Ste. Maxime, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Carré Beauchêne Villa Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.