Hotel Domaine du Calidianus

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurSte. Maxime

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Domaine du Calidianus voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 9 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Domaine du Calidianus

• 8Kirza westerhof03-08-2015

Erg mooi

Hotel erg mooi gelegen, vlakbij t zandstrand, maar heeft zelf ook twee mooie zwembaden, dus je hoeft niet perse weg. Mooie ruime kamers, die op een prachtige tuin uitkijken. Voor Franse begrippen een prima ontbijt. Diner ook erg lekker. Het is er erg rustig, dus moest de kinderen wel manen om niet te druk te doen in t zwembad. Maar al met al een heel fijn verblijf gehad.

• 9zoover_5418-08-2012

fijne plek om weer naar toe te gaan

Dit was een heerlijk hotel met twee mooie zwembaden en schattige kamers. Het is misschien hier en daar wat verouderd in styling maar er zijn ook al behoorlijk wat kamers met badkamers geherdecoreerd. Ik en mijn man hebben hier fijn een paar dagen kunnen genieten.

• 10heer brouwer06-06-2012

Paradijsje!

Sfeervol, mooie kamer, mooi complex, helemaal top (en zie over de lengte van de tekst eerdere opmerking)

• 8Curly21-09-2010

Een fijn kleinschalig hotel op een mooie locatie

Het is een heerlijk kleinschalig hotel, met een fijn restaurant. Het ontbijt is wel sober. Het personeel is heel vriendelijk. Wij hadden een kamer op de begane grond, wat zeer prettig is omdat je voor je eigen kamer kan relaxen op een zonnebed. De kamer zelf is gedateerd en de badkamer is echt uit de tijd. Geen douchegordijn of scherm, vieze voegen en kitranden. En het bed was een twijfelaar, wat niet prettig is. Lopen naar Saint Maxime is goed te doen, ongeveer 15 min. Wij zouden hier nog een tweede keer terug naar toe gaan.

• 7Trudy van Velzen04-08-2010

Mooie plek maar niet voor de tweede keer.

Wij hebben 10 dagen gebivakkeerd in Domaine du Calidianus. Het hotel ligt niet paradijselijk maar wel mooi op ca. 400 meter van zee. Het restaurant is eenvoudig maar goed, de bediening zowel 's morgens als 's avonds erg vriendelijk. Het ontbijt is sober. De eigenaresse was sociaal wenselijk vriendelijk. Ondanks dat wij de Franse taal goed machtig zijn, zijn wij met haar niet verder gekomen dan "bonjour" en "au revoir". De kamer liet wel wat te wensen over; het bed was smal en erg hard. De badkamer ernstig gedateerd, de toilet lekte en verspreidde een urinegeur. Tijdens het douchen stonden wij (in het bad) met onze enkels in het water omdat dit niet wegliep vanwege vuil in de afvoer. Ondanks onze melding aan de eigenaresse, werd hier niets aan gedaan. De bezetting in het hotel was matig. Gedurende ons verblijf waren er vele kamers leeg en dat terwijl het hoogseizoen was. Wat opviel was dat er veel mensen maar voor een korte periode in dit hotel verblijven. Hooguit vier á vijf nachten.

• 8Arno30-07-2010

Hotel met een echte Franse Rivièra sfeer

Domaine du Calidianus ligt op een berg daarom heeft de Tom Tom er waarschijnlijk moeite mee. De coördinaten (N): 43.30381 en Lengtegraad (E): 6.62749 brachten mij in elk geval tot de splitsing aan de weg naar boven. Het hotel is echter vrij simpel te vinden als je van ste. Maxime naar st. Tropez rijdt is het de eerste weg omhoog na de Shell pomp. Door zijn ligging is het hotel rustig en is de afstand naar het strand te voet goed te doen. Als je het niet erg vind om wat verder te lopen (20-30 min) dan kan je ook naar het centrum lopen, waar de meeste winkeltjes restaurantjes cafeetjes e.d. zitten. Dit kan uiteraard ook met de auto, maar dan kan het (in het hoogseizoen) soms zoeken zijn naar een parkeerplek. Over het hotel niets dan lof, vriendelijk personeel en ook de eigenaresse is vriendelijk, Kamers zijn schoon. Twee fijne zwembaden de ene (opzettelijk) wat kouder dan de andere. Echter er is geen kinderbad, nu we toch aan het klagen zijn houdt rekening met een steile helling die

• 8Inge19-05-2009

Leuk hotel met grote tuin

Eind april een weekje in Hotel Calidianus in Saint Maxime overnacht. Een prima hotel, laagbouw (2 verdiepingen), met ruime tuin. Twee kleine zwembaden (groot genoeg) en een tennisbaan. 10 min. lopen van centrum. Zeer vriendelijke eigenaresse. Prima kamers. Genoeg parkeergelegenheid. Goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes in de omgeving. Ligging vlakbij de zee. Kortom, een heerlijke vakantie gehad. In hoogseizoen hier wellicht wel erg druk. Op de weg van Saint Maxime richting Saint Tropez regelmatig filevorming.

• 9elise08-05-2006

Wij waren hier in de meivakantie. Het was erg rustig in het hotel. De kamers zijn gehorig, maar doordat er zo weinig kamers bezet waren hadden we daar geen last van. De kamers zijn ruim en hebben een balkon of terras met uitzicht op een van de twee zwembaden. De eigenaresse vonden wij geweldig! Wat een vriendelijke, gezellige vrouw!Het centrum van ST. Maxime is een klein stukje lopen. Wij hebben het hier erg naar onze zin gehad, maar vragen ons wel een beetje af hoe het in het hoogseizoen is wanneer het een stuk drukker is.

• 8visser06-04-2006

Goed eenvoudig hotelletje,rustig gelegen in een prachtige tuin. Locatie is aan de westkant van st. Maxime.Eenvoudig maar goed ontbijt met croissants en marmelade.Groot zwembad. geschikt voor ouderen en jonge mensen met kleine kinderen op loopafstand van de zee en het strand.

Hotel Domaine du Calidianus info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)