Hotel Citotel Hostellerie de la Nartelle

Hotel Citotel Hostellerie de la Nartelle
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Citotel Hostellerie de la Nartelle voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Citotel Hostellerie de la Nartelle in het Nederlands

Zeer goed hotel!

Bert Vande Putte
31-7-2010

Zeer goed hotel! Vriendelijke mensen ook. Verzorgd zwembad, kindvriendelijk ook... Ligt 4 km van het centrum van Ste Maxime, dus voor mensen zonder auto is dit wel een beetje een nadeel (te voet 40 min) Er rijden bussen maar zeer onregelmatig (soms kun je tot een uur aan het buskotje staan wachten) Taxi's zijn er ook maar een enkele rit richting centrum of omgekeerd is 20€, wat te doen is als je met een paar mensen bent.

Een zeer goede reis gehad en wie weet als ik nog eens naar het zuiden van Frankrijk ga dat ik mss terug dit hotel neem.

Warm onthaal - veilige parking - zeer geschikt voor kinderen - veel privacy - verzorgd ontbijt - alles proper en netjes - de nodige rust en stilte - flexibiteit.

Daar het hotel een eind buiten Sainte-Maxime ligt, kan men niet zonder auto.

Men krijgt heel veel voor weinig geld (in vergelijking met de andere hotels)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Citotel Hostellerie de la Nartelle in Ste. Maxime, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Citotel Hostellerie de la Nartelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Citotel Hostellerie de la Nartelle scoort een 8.71 uit 10 op basis van 35 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: