Pension Rolland

1 review over Pension Rolland in het Nederlands

Een goed familliehotel

Familie Huijbregts - Dielissen aug. 09
16-8-2009

Het hotel is rustig gelegen in een prachtige omgeving. Het personeel is vriendelijk, alsook de uitbaatster. Het zwembad is een grote troef. Kortom, alles is er aanwezig voor een geslaagde vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Rolland in St. Vincent les Forts , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Rolland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.