Camping Lou Pibou

Meer campinginfo

8 reviews over Camping Lou Pibou

• 10Fam.B25-06-2019

Geweldige vakantie gehad

Erg gemoedelijke camping. Sanitair is inderdaad gedateerd, maar wel schoon. Zwembad is niet groot, maar wel schoon en fijn voor de verkoeling. Van de parapenters totaal geen last gehad, terwijl er tijdens onze vakantie toch 2x een andere groep was. Verder super vriendelijk personeel, en tja de pizza's.....heeeerlijk. We gaan zeker terug!

Met jonge kinderen

• 9Jan-Albert25-07-2014

Geweldige plek: gevoel van ultieme vrijheid!

Is een geweldige uitvalsbasis in deze prachtige omgeving. Het is soms even zoeken naar een goed plekje op de helling, zodat je een beetje 'waterpas' kan slapen. Personeel zeel klantvriendelijk, hulpvaardig. Sanitair van goede kwaliteit en wordt dagelijks grondig schoongemaakt Zwembad is niet groot, maar geweldig als afkoeling op een warme dag.

Camping is gelijk landingsplaats van paragliders; erg leuk!

Voor echt zwemplezier is het 5-10 minuten lopen naar het Plage Publique aan het Lac de Serre-Poncon.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 8rudie08-07-2012

camping ideale basis voor paragliding cursus

Mooie camping met geweldig uitzicht. Verzamelplek voor paraglidingschool. Overlast van paragliders kan ik me niet voor stellen, s'morgens vroeg al weer op pad dus op tijd slapen. Sanitair gedateerd maar net als zwembad keurig schoon.

Alleenreizend

• 6R.B. Hoekman25-06-2012

uitzicht is super maar de rest...

Reserveren is moeilijk omdat er geen plattegrond met plaatsnummers aanwezig is op de site. Sanitair is gedateerd en bij regen een grote modderpoel. De pizza's zijn voortreffelijk. Jammer dat je bij de basisprijs alles nog bijkomt (auto op al betaalde plaats, extra stroom enz.).

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 5sjaggie14-01-2012

Jammer

Dit was altijd een leuke camping voor een rustige vakantie met een geweldig uitzicht. Hier kom je altijd zonder reservering heen voor een dag of week Het restaurant is erg goed, sanitair goed en een erg vriendelijke familie. De prijzen zijn ook erg laag. Maar sinds een jaar of 3 hebben de eigenaren de camping vol gezet met een hele grote groep parapenters, welke erg luidruchtig zijn tot soms 4 uur s'nachts. Hierdoor is het gedaan met de rust en gezelligheid. Elke week komen er nieuwe cussisten die natuurlijk wat anders komen doen dan genieten van de rust en natuur. Het laag gelegen veld gaat nog wel maar hier sta je de hele dag in de brandende zon. Jammer , erg Jammer

De laaste keer zijn we na 3 luidruchtige dagen gesloopt weggegaan.

• 7Eetgelegenheden

• 10Topper16-06-2010

TOPPER van FRANKRIJK

De beste camping die er is. Herlijke pizza's, zeer vriendelijke eigenaren, Geweldig uitzicht, leuke stadjes in de buurt, 5 min lopen naar het meer, met een leuk terras, winkeltje enz. je kunt er ook bootjes en dergelijke huren. Op de camping zelf zwembad, tennisbaan en een speeltuintje voor de kinderen. Ook leuke outdoor activiteiten in de buurt. Super gebied om te wandelen, fietsen, paardrijden, paragliden, enz.

Ik kom er al vanaf mijn 10de jaar en gaan bijna elk jaar terug!!!

• 9Staat v/h sanitair

• 7Yim18-08-2009

Super camping

Het is een rustige camping 500m van een meer waar je boten, waterfietsen en kano's kan huren. Ze hebben een zwembad en een tennisbaan. Tevens een landingsplek voor paragliders. Pizza uit een steenoven is overheerlijk. Ook de Lou Pibou menu (halve kip met friet en sla) is super. Veel rust, vriendelijke mensen. Alle mensen die we gesproken hebben zijn er meerdere malen geweest en wij gaan ook zeker weer terug. Nadeel is dat de supermarkt 20 minuten rijden is.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

1 tip over Camping Lou Pibou

• rudie, 08-07-2012

Overheerlijke pizza's op terras.

0 vragen over Camping Lou Pibou

• Aantal campingplaatsen50 tot 200