Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

Terrassencamping Campéole du Lac Serre-Ponçon ligt tussen de bergen en aan een meer. Door de omgeving is het ideaal voor rustzoekers, wandelaars, fietsers en gezinnen met kinderen. Op het meer liggen 2 vlotten en op de camping is er de mogelijkheid een bootje of kano te huren. Een rit naar het bergdorpje Pontis of rond het stuwmeer is prachtig.

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole du Lac Serre-Poncon voor je op een rij gezet:

Allcamps

1 review over Camping Campéole du Lac Serre-Poncon in het Nederlands

Geen wifi aanwezig!

ingrid_me
15-6-2015

Ik heb een stacaravan geboekt via touroperator. Bij aankomst kreeg ik een stacaran toegewezen zonder uitzicht op het stuwmeer, terwijl op de website staat dat elke stacaravan uit kijkt op het meer. Bij de rij stacaravans waar ik sta,staan er allemaal bomen voor, ik zie alleen de waterkant maar kan niet uitkijken over het meer zoals beloofd. Dan is er nog iets ergers....op de site staat dat er wifi is op de camping. Daarom heb ik deze camping ook geboekt. Kom ik hier blijkt het niet te werken en toen ik de medewerkster van de camping erop aan sprak, vertelde deze dat Campeole ook niet van plan is dat deze zomer te gaan herstellen!!!! Ik heb nu een officiele klacht ingediend bij mijn touroperator. De omgeving is hier werkelijk prachtig!!! En de camping is ook erg mooi. Jammer dat je zaken worden beloofd die ze niet waar maken. Beloof het dan niet, dan hoor je mij niet klagen. Zo en nu ga ik genieten van mijn twee weken welverdiende vakantie.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole du Lac Serre-Poncon in St. Vincent les Forts , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole du Lac Serre-Poncon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.