Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

• 7Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Terrassencamping Campéole du Lac Serre-Ponçon ligt tussen de bergen en aan een meer. Door de omgeving is het ideaal voor rustzoekers, wandelaars, fietsers en gezinnen met kinderen. Op het meer liggen 2 vlotten en op de camping is er de mogelijkheid een bootje of kano te huren. Een rit naar het bergdorpje Pontis of rond het stuwmeer is prachtig.

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole du Lac Serre-Poncon voor je op een rij gezet:

61 reviews over Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

• 9sofie01-05-2014

super plek

wij slapen in een tent/caravan maar het is super.. wij staan altijd op een mooie plek en je kan veel doen. het meer is lekker om in te zwemmen, als je een boot hebt kan je lekker op het meer varen. ook de restaurantjes zijn goed.. ook de steden zijn goed te bezoeken met de auto...

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9Anthony03-01-2013

Super familiecamping !

Super familiecamping die veel te laag gewaardeerd is. Prachtige locatie (als je van rust houd). Beste camping rondom het meer. Vriendelijke staff , leuk restaurantje , super sfeer , ... PRACHTIG meer en uitzicht. Enige minpuntje is het sanitair , er zijn niet op alle wc's toiletbrillen. Voor de rest top ! Ben hier reeds 5x geweest.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Harm01-12-2010

gezellige camping

Wij zijn hier met 6 vrienden geweest op de motor. Wij hebben er geweldig van genoten, de camping ligt op een mooi centraal punt en je kunt alle kanten op om prachtige passen te nemen. Wat ons wel opviel is dat er geen enkele lantaarnpaal op de camping staat wat het wel erg donker maakt.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 7Lonneke15-05-2010

Redelijke Camping

Wij hebben 1 week op deze camping gestaan met een grote vriendengroep en kinderen. Plek was ruim en netjes, afstand tot het meer was echt 5 meter, prima dus! Kon daar ook goed je handdoek neerleggen. Eigenaar (en anderen) reden met de auto hard over de camping, met kinderen was dit super gevaarlijk. Sanitair, ziet er netjes uit en wordt ook schoon gehouden, maar bijna niemand in de vriendengroep heeft ook maar 1 warme douche gehad in die week. Eetgelegenheid: lijkt heel wat en heeft ook veel keuze, maar op 2 mensen na van de 18 zijn we allemaal ziek geworden van het eten daar. Dus iets gaat er niet goed in de restaurants en bistro!! Met uitzondering het italiaanse ding helemaal achter in de hoek!! Dat was goed!

Kortom: aardige camping, pal aan het meer, super uitvalsbasis voor parapenten

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 7Lonneke08-08-2008

Mmwaahhh....redelijk

We zijn net terug van deze camping en we hebben toch wel wat opmerkingen (ik begrijp ook niet de zeer positieve reacties hieronder):

Sanitair: je hebt geluk als je een goede warme straal water krijgt als je doucht. Vaak koud en nog niet 1 hele straal. Het schoonmaken laat ook te wensen over.

Eetgelegenheden: De bar en het grote restaurant zijn prima, nette bediening en prima eten. Echter de om het maar snack-bar te noemen was zeer slecht. Hele onaardige vrouw die je hielp en een aantal mensen daar gegeten hebben zijn ziek geworden. Totaal niet hygiensch.

Kindvriendelijkheid: het zal wel liggen aan de plek waar je staat. Wij hebben ervaren dat als je aan een van de wegen zit die op de camping lopen dat zelfs het eigen personeel behoorlijk hard rijdt. Als je er iets van zegt krijg je de opmerking dat ze van de camping zijn?!!

Kortom: prachtige omgeving, maar de camping kan echt stukken beter.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

5 tips over Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

• sofie, 01-05-2014

ik zou als je erheen gaat sowieso gaan raften, dat is zo leuk om te doen en naar saint vincent les fort gaan of naar Gap.

• fam_kuijpers, 08-08-2013
    • Wandeling (pittig; 5 uur) op berg Morgon met prachtige uitzichten. (vanuit Crots naar parkeerplaats rijden)
    • Zandpiramides bij Savines
    • St-Vincent-les-Forts; net voorbij het fort een prachtig uitzicht op het meer en camping. -Stadjes Embrun en Barcellonette.
    • Bergpassen rijden; Col de la Bonette (2802m hoogste berpas van Europa), Vallée de la Tinée, Route des grandes Alpes , Col de la Cayolle totaal 260 km met reistijd van 6.00 uur.
    • Museum bij Gorges over onstaan van het meer .
    • Raften

• Anthony, 03-01-2013

Ga zeker eens parapenten en met de band achter de boot !

17 vragen over Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

• Viper, 04-12-2018

Supermarkt / watertappunten op de camping

Waar is de dichtstbijzijnde hypermarche? ( le clerc, Carrefour, super u) en hoe lang is dat rijden. En zijn er op de camping watertappunten? Of alleen bij de wc,s? Wat zijn de grootste plekken op de camping met uitzicht op het meer?

• Ooohh, 28-06-2018

Zwemshorts in zwembad

Bij de reservering stond dat Zwemshorts niet toegestaan zijn in het zwembad. Moeten jongens van 17 nu een speedo aan? Hoe serieus is dit?

dennis

Weet iemand vanaf hoe laat de kampeerplaatsen beschikbaar zijn. Vanaf hoe laat kun je dus arriveren op de camping.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig