Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

• 7.8Eetgelegenheden

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Terrassencamping Campéole du Lac Serre-Ponçon ligt tussen de bergen en aan een meer. Door de omgeving is het ideaal voor rustzoekers, wandelaars, fietsers en gezinnen met kinderen. Op het meer liggen 2 vlotten en op de camping is er de mogelijkheid een bootje of kano te huren. Een rit naar het bergdorpje Pontis of rond het stuwmeer is prachtig.

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole du Lac Serre-Poncon voor je op een rij gezet:

61 reviews over Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

• 8Hanneke17-08-2019

Super

Fijne camping met plekken van verschillende grootte. Sanitair was netjes genoeg en werd goed schoongemaakt. Heerlijk dicht bij het meer en dankzij het publieke strandje ook een plek om het water in te gaan zonder stenen en drab. Animatie viel beetje tegen. Het aquakussen (niet van de camping) vonden onze kinderen geweldig. Restaurant bij de camping was fijn (ook afhaal) Ook brood te kopen in het winkeltje. Vonden wij wel vrij duur. Prachtig uitzicht op de bergen. Ik vond het s avonds wel lawaaiig maar om 23.00 u was het stil. Gave camping, ik vind het een aanrader. Wel goed om te weten dat je behoorlijk ver van winkels en dorpjes vandaan bent, maar daardoor ook weer rust.

• 7Viper21-07-2019

Voor ons nooit meer.

Na lang zoeken voor deze camping gekozen. Wat een tegenvaller. Allereerst het meer: niet helder ( drab) en boten die in de verte af en aan scheuren. Blijkbaar openbaar strandje waardoor het heel druk is en met boeien een ( klein) gedeelte afgezet om te zwemmen. Opblaaskussens in het water horen niet bij de camping daar betaal je dus 8 euro pp per uur! voor. Toilet gebouw wel schoon en genoeg capaciteit maar een enorme klim. Dat is een paar x leuk maar na 100x die berg oplopen om te douchen, wc, jerrycan vullen ben je het wel zat. De golfkarretjes waar het personeel in rijdt ( scheurt) zijn ook een bron van irritatie en de grote witte bestelbus die 20x per dag heen en weer rijd ben je na verloop van tijd ook wel zat. Speciaal gekozen voor deze camping ivm animatie voor onze 7 jarige dochter. Zaterdag en zondag doen ze daar niet aan en voor de rest alleen gericht op Franse kinderen. Voor ons 1 grote tegenvaller en nooit meer.

• 5Ronald17-08-2016

Mooie locatie maar de camping niet al te best

De ligging van de camping aan het meer is erg mooi. De camping zelf is niet heel handig gelegen, veel hoogte verschil en erg langgerekt langs het meer. grote afstanden dus. Met kleine kinderen niet heel handig waardoor veel mensen met de auto even een broodje gaan halen, met veel verkeer over de camping als resultaat. Bij aankomst was het huisje niet echt schoon veel stof en dood ongedierte. Wij hadden één van de duurdere huisjes maar als 1 van de weinigen op de camping geen zicht op het meer. Dikke tegenvaller. Het personeel in de receptie is erg lui, ongeinteresseerd en niet behulpzaam. Het personeel in de Ekkobar was helemaal verschrikkelijk, met name de eigenaresse. Wat een arrogant type. Klachten over het eten en het lange wachten op een simpel gerecht werden afgedaan, met slappe excusses over de bestelcomputer. 1 keer geweest en daarna niet weer.

we hadden mooi weer, huisje was best goed, ligging erg mooi maar niet praktisch. Leuk gehad maar komen hier niet weer.

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 8Caroline13-07-2016

Geweldig mooie plek om vakantie te vieren.

Prachtig uitzicht op het meer en de bergen. Vanuit hier kun je prachtige bergwandelingen maken. Op de camping zwemgelegenheid in het ecologische zwembad, maar uiteraard ook in het meer. Wij hebben genoten en gaan zeker weer!

• 8Frits Dijkdrenth09-10-2014

Hele mooie terrassen camping

Wij hadden een ruime plek met mooi uitzicht op de bergen rondom ons. De camping is rustig gelegen. Staat van het sanitair kan beter, vooral het warme water liet te wensen over.

• 5Jan-Albert25-07-2014

Massale camping

Massale camping; plekken dicht bij elkaar en de prijzen zijn veel te hoog. Het zwembad maar 6 uurtjes per dag open, echt stom.

• 4Staat v/h sanitair

• 7Pierre Leunis16-07-2012

Mooie camping

Stonden op rustige plek dicht bij het water in het gedeelte Prairie tot er een groep van 10 franse adolescenten toekwamen, dag rust . Gelukkig was het op het einde van ons verblijf maar zijn toch een dag vroeger vertrokken . Ander nadeel op dit gedeelte van de camping, ontbreken van een sanitair blok dichter bij het meer, de klim naar het bestaande sanitair was uitputtend en geen verlichting 's nachts langs de weg. Met motorhome is men gebonden op de camping er is geen bus of ander vervoermiddel om uitstappen te doen in de omgeving .

• 7jansen14-08-2011

prima

leuke camping. mooi uitzicht de douches waren inderdaad koud of heel heet.achteraan op de camping rook het erg naar het riool.wij hadden een catamaran en surfplank meegenomen maar wind was er niet of nauwlijks dus dat was jammer voor de rest mooie omgeving en je kunt lekker mountainbiken en wielrennen.de bewoonde wereld met de supermarkten zijn wel een stukje rijden.ondanks een paar min puntjes gaan we nog wel eens terug.

• 7Marja06-09-2010

Prima camping met schitterend uitzicht!

Mooie camping. 1 week een stacaravan gehuurd, deze zag er goed uit en was schoon. Het zwembad was gesloten, maar hebben heerlijk in het meer kunnen zwemmen. 's morgens lekker brood kunnen halen in het winkeltje. Sanitair hebben we niet gebruikt, en ook hebben we er niet gegeten, dus daar kan ik niet over oordelen.

• 7jroubos24-08-2010

Mooi meer

De camping ligt aan het eind van een smalle weg, onze gehuurde tent was boven op een van de terassen, via een zeer steile weg naar boven. Leek eerst ver weg van de receptie/winkel maar gelukkig was er een steil pad naar beneden zodat je in 2 minuten je broodjes kon ophalen ;-). Veel parapenters in de lucht, die vlak achter ons landen. Weinig speelplaats bij de tent, waterfietsen en elektobootjes te huur, betonnen strand (minder, wel veilig) heerlijk helder water. Zwembad heeft geen toegevoegde waarde. Sanitair af en toe smerig, maar dat had meer te maken met de mensen als met het schoonmaken.

5 tips over Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

• sofie, 01-05-2014

ik zou als je erheen gaat sowieso gaan raften, dat is zo leuk om te doen en naar saint vincent les fort gaan of naar Gap.

• fam_kuijpers, 08-08-2013
    • Wandeling (pittig; 5 uur) op berg Morgon met prachtige uitzichten. (vanuit Crots naar parkeerplaats rijden)
    • Zandpiramides bij Savines
    • St-Vincent-les-Forts; net voorbij het fort een prachtig uitzicht op het meer en camping. -Stadjes Embrun en Barcellonette.
    • Bergpassen rijden; Col de la Bonette (2802m hoogste berpas van Europa), Vallée de la Tinée, Route des grandes Alpes , Col de la Cayolle totaal 260 km met reistijd van 6.00 uur.
    • Museum bij Gorges over onstaan van het meer .
    • Raften

• Anthony, 03-01-2013

Ga zeker eens parapenten en met de band achter de boot !

17 vragen over Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

• Viper, 04-12-2018

Supermarkt / watertappunten op de camping

Waar is de dichtstbijzijnde hypermarche? ( le clerc, Carrefour, super u) en hoe lang is dat rijden. En zijn er op de camping watertappunten? Of alleen bij de wc,s? Wat zijn de grootste plekken op de camping met uitzicht op het meer?

• Ooohh, 28-06-2018

Zwemshorts in zwembad

Bij de reservering stond dat Zwemshorts niet toegestaan zijn in het zwembad. Moeten jongens van 17 nu een speedo aan? Hoe serieus is dit?

dennis

Weet iemand vanaf hoe laat de kampeerplaatsen beschikbaar zijn. Vanaf hoe laat kun je dus arriveren op de camping.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig