Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

Weer vandaag13°
Camping Campéole du Lac Serre-Poncon
7,5

Terrassencamping Campéole du Lac Serre-Ponçon ligt tussen de bergen en aan een meer. Door de omgeving is het ideaal voor rustzoekers, wandelaars, fietsers en gezinnen met kinderen. Op het meer liggen 2 vlotten en op de camping is er de mogelijkheid een bootje of kano te huren. Een rit naar het bergdorpje Pontis of rond het stuwmeer is prachtig.

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole du Lac Serre-Poncon voor je op een rij gezet:

18 reviews over Camping Campéole du Lac Serre-Poncon in het Nederlands

Prima camping op een schitterende lokatie

Manfred Ribberink
4-8-2019

Pluspunten: Geweldige plek ( 297 ) lekker ruim met schitterend uitzicht. Prachtige omgeving met hele leuke plaatsen ( Gap, Briançon, Sisteron ) lekker meer om in te zwemmen. Heerlijk eten in de ekkobar boven en niet duur. Behulpzaam personeel😀👍Op een half uurtje rijden een intermarché of super U

Minpunten: Erg stijl om op de plek te komen en de paden zijn van een soort gravel, zelfs nog iets dikker, niet altijd fijn om daar overheen te rijden. Maar 1 stroompunt op het hele veld, zorg dat je voldoende lengte qua stroomkabel bij je hebt. Er is een kleine waterzuivering op het veld bovenaan, die het water van de toiletten filtert voor her gebruik en die produceert af en toe een penetrante lucht En het is overal op de camping gedateerd....Maar heb je hier geen problemen mee, is het een prima camping op een geweldige lokaties.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prima👍

Kramer
29-8-2018

Prima camping aan een mooi meer! Prachtige omgeving. Camping zit wel in een dal. Supermarkt is een halfuurtje rijden. Op de camping wel een klein winkeltje voor de kleine boodschap, en vers brood elke dag. Er zijn twee restaurants. Eccobar wordt gerund door Nederlanders. Prima te eten, nederlandse snacks, bediening/eigenaren doen hun best maar kan beter. Ander restaurant is ook prima. Het is een middel grote camping en het santair is verouderd maar wordt wel goed schoongehouden. Er zijn geen toiletbrillen. De plekken zijn wel dicht op elkaar. Terrassen, wij stonden op de 1e rij vanaf beneden (38)en dat was prima. Achter ons stonden ze aan de weg, dat zouden wij niet fijn vinden. Dan zit je met je stoel op de weg zowat.Het meer is heerlijk! Prima vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi meer, camping mag wel wat opgeknapt worden

Anna
1-9-2016

Het meer was fantastisch, sanitair behoorlijk verouderd, s avond heel veel vliegjes, mag wel wat vaker schoongemaakt worden. Word hard gereden op de camping ook door het personeel met hun golfkarretjes. Vanaf 7 uur tot 23 uur, mag er gereden worden met motorvoertuigen op de camping. Iets later vinden ze daar ook niet erg. Bewaking s avonds spreek geen engels , alleen maar frans. Animatie is vooral op de franse kinderen gericht. Veel campers,dus wisseling van kampeersders. Grote supermarkt is ongveer 13 km verderop. Ik heb vaker gekampeerd bij Campeole maar ga hier niet weer naar toe.

Komen zeker terug.

Alain
29-8-2016

personeel reed nogal snel rond op de stoffige paden en wij hadden een stoffige plek waardoor het dikwijls eten was met stof tussen het stokbrood, het strandgedeelte aan de terrascamping was aan opruiming toe (veel dode takken ), heel behulpzaam aan de receptie (wij waren onze blauwe stekker vergeten). Er is een openbaar gedeelte waar veel volk van de omliggende campings komt genieten van het meer, hierdoor is er veel leven op de camping gedurende de dag. Heel veel te doen in de omgeving en fantastisch gebied om te wandelen.

Prachtige locatie, heerlijk meer om in te zwemmen

Anouk
11-8-2016

Natuur is grandioos, camping gezellig, veel nederlanders en fransen, Ekkobar (van nederlanders eigenaars) heel gezellig en lekker eten. Mooi weer gehad. Er is voor jongeren op de camping (14 tot 16 jaar), buiten het zwemmen in het prachtige meer, niet zoveel te beleven. Er kwam wel een rondreizend circus op de camping en er was een avond een heel leuk jazzbandje uit Gap. Supermarkt is op 20 min rijden. Op de camping wel lekkere verse baguettes in het campingwinkeltje. Fijne vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige locatie aan helder meer en mooie bergen.

gwi
1-8-2016

Vriendelijke terrassencamping met ruime plaatsen en mooi uitzicht. Voorzieningen (douches, winkeltje, waterpunten, elektra, vuilafvoer) zijn prima. 's Avond soms wat overlast van te luide muziek uit restaurant, dat overigens lekker eten serveert. Ontvangst was matig: receptioniste was verdiept in boek en deed weinig moeite om als gastvrouw op te treden. Toegewezen plek was te krap voor caravan en in schaduw. Gelukkig waren we vroeg in het seizoen en konden we kiezen uit een handvol andere plaatsen. Plekken zijn officieel niet te reserveren, maar in de praktijk blijkt dat veel gasten een vaste plek hebben. Alle mooie plaatsen op grotendeels lege camping waren vergeven; rara hoe kan dat? Wij wilden na twee weken nog een week langer blijven, maar mochten niet kiezen uit de toen beschikbare plaatsen. Elke dag wisselde het aantal vrije plaatsen, maar de plekken met uitzicht waren zogenaamd 'bezet'. Voor wifi moet extra betaald worden, maar bij Ekkobar was internet gratis. Gelukkig scheen de zon volop, en daarvoor kwamen we.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Prima, mooi aan het meer!

keeshuibers
18-1-2016

Mooie ligging aan het meer. Wij stonden op het trekkersveld met vrije plaatsen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie gehad!

Anita
13-8-2015

Met 2 tieners 2 weken op deze camping verbleven, we hebben allemaal een heerlijke vakantie gehad, met geweldig mooi weer. Caravan stond direct aan het meer, met heerlijk warm en helder water. Het zwembad niet gebruikt, was van 10-12 en van 14-18 uur open. Veel Nederlandse kinderen, waar ze zich mee hebben vermaakt in en om het meer. Bij het strand midden op de camping is een deel afgebakend, ook 2 vlotten in het water, wat erg leuk is voor de jeugd. In de omgeving veel te zien en te doen, raften op de Ubaye (vlakbij de camping= erg goed), stoeltjeslift in Montclar, paintball en karten (vlakbij Barcelonette). Dichtsbijzijnde supermarkt op 20 minuten rijden in Remollon. Wifi is bij Ekkobar, vooraan op de camping, gratis Wifi code bij bestelling van een drankje, ook net buiten de Ekkobar bereik. Niet altijd goede wifi Bij sommige toiletgebouwen waren vooral in de avond veel vliegen e.d. Douches altijd heerlijk warm, geen bril op de toiletten, zijn wel schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Prima camping... Schitterend gebied

sjvdspek
9-8-2015

Wij hebben hier met veel plezier ruim 14 dagen gestaan. Met uitzondering van soms minder warm water, was er met de sanitair niets mis. Geen idee waarom er termen zoals 'typisch Frans' worden genoemd...werd regelmatig schoon gemaakt en bij minder weer werd er van alles aan gedaan om het zo schoon mogelijk te houden. Een bijzonder biologisch zwembad...geen enkel probleem mee gehad dat deze 'maar' 6 uur per dag open is. Als je aan zo'n fantastisch meer staat, heb je naar ons idee sowieso weinig in het zwembad te zoeken. Animatie hebben we geen ervaring mee gehad, want onze oudere kinderen (15, 13 en 13) hebben het prima naar hun zin gehad. Veel andere Nederlandse en Franse kinderen op de camping. Prachtig gebied, waar we zeker nog eens terug gaan komen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Hele mooie camping op een perfecte plek

emiel dieters
10-8-2014

Erg mooie camping met een perfecte ligging . De camping ligt direct aan het meer en heeft vele voorzieningen zoals een een leuke bar en een goed restaurant het is een terrassen camping daardoor veel privacy en een heerlijk uitzicht . Er is wel een zorgpuntje en dat is het sanitair dit wordt te weinig schoongemaakt en is wel aan vervanging toe . Voor kinderen is deze camping echt perfect .

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole du Lac Serre-Poncon in St. Vincent les Forts , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole du Lac Serre-Poncon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.