Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

Camping Campéole du Lac Serre-Poncon

Terrassencamping Campéole du Lac Serre-Ponçon ligt tussen de bergen en aan een meer. Door de omgeving is het ideaal voor rustzoekers, wandelaars, fietsers en gezinnen met kinderen. Op het meer liggen 2 vlotten en op de camping is er de mogelijkheid een bootje of kano te huren. Een rit naar het bergdorpje Pontis of rond het stuwmeer is prachtig.

We hebben een aantal aanbieders voor Campéole du Lac Serre-Poncon voor je op een rij gezet:

50 reviews over Camping Campéole du Lac Serre-Poncon in het Nederlands

Mooi uitzicht, nieuwe stacaravans op ruime plaats

Fam. Bos
2-8-2011

Wij waren hier met 3 pubers die zich m.n. samen hebben vermaakt, omdat er vooral de eerste week meest Fransen waren op de camping. De camping is ruim opgezet met voldoende privacy op het achterste gedeelte (nr. 27). De sfeer is gemoedelijk en er komen veel bewoners uit de regio naar het publieke strandje. Leuk gezellig terras met mooi uitzicht over strandje en het blauwe meer met daarop speedboten en waterskieers en parapenters in de lucht. Pizzeria is o.k. is in verhouding minder duur dan overige faciliteiten.Internetvoorziening goed betaalbaar en o.k. Mooi wandelgebied.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel leuke camping

Elke
2-8-2011

Mooie camping met fantastisch uitzicht. Lekker restaurant en gezellige bar. Ik weet echt niet waarom deze camping maar 1 ster heeft? Lekker warme douches en ook warm water bij de afwasbakjes. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellige camping

Harm
1-12-2010

Wij zijn hier met 6 vrienden geweest op de motor. Wij hebben er geweldig van genoten, de camping ligt op een mooi centraal punt en je kunt alle kanten op om prachtige passen te nemen. Wat ons wel opviel is dat er geen enkele lantaarnpaal op de camping staat wat het wel erg donker maakt.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 31 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Komen al 25 jaar hier en blijft geweldig

Serge
11-10-2010

Mooie plek , omgeving. Leuke bar en goed restaurant

Helder water en zee relaxte camping

Gereisd Met partner in juli 2010

Prima camping met schitterend uitzicht!

Marja
6-9-2010

Mooie camping. 1 week een stacaravan gehuurd, deze zag er goed uit en was schoon. Het zwembad was gesloten, maar hebben heerlijk in het meer kunnen zwemmen. 's morgens lekker brood kunnen halen in het winkeltje. Sanitair hebben we niet gebruikt, en ook hebben we er niet gegeten, dus daar kan ik niet over oordelen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Relaxen of actief, alles is mogelijk.

Sabina Nijdam
25-8-2010

Twee weken een tent gehuurd. Tent was ruim en netjes. Staat op een apart veld een eindje de berg op. Voor rustzoekers een heerlijke plek, je bent echter niet echt bij de rest van de camping betrokken. Wel een apart sanitairgebouw voor de 20 huurtenten. Hierdoor vrij netjes en haast nooit wachten voor toilet of douche. Douchewater lekker warm. Via een bergpad wat behoorlijk steil is loop je naar het meer, de winkel en het restaurant. Prachtig meer en omgeving, lekker eten bij restaurant, heerlijk eten bij pizzeria. Snackbar oogt en ruikt niet fris. Hier geen gebruik van gemaakt. Campingwinkel met ruime keuze aan brood en voldoende assortiment voor de nodige zaken. In de omgeving is van alles te doen, wandelen, raften, mountainbiken, winkelen, karten, boomklimparcoursen, canyoning, parasailing etc.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Mooi meer

jroubos
24-8-2010

De camping ligt aan het eind van een smalle weg, onze gehuurde tent was boven op een van de terassen, via een zeer steile weg naar boven. Leek eerst ver weg van de receptie/winkel maar gelukkig was er een steil pad naar beneden zodat je in 2 minuten je broodjes kon ophalen ;-). Veel parapenters in de lucht, die vlak achter ons landen. Weinig speelplaats bij de tent, waterfietsen en elektobootjes te huur, betonnen strand (minder, wel veilig) heerlijk helder water. Zwembad heeft geen toegevoegde waarde. Sanitair af en toe smerig, maar dat had meer te maken met de mensen als met het schoonmaken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Mooie natuur en Goedkope Vakantie !

Fam van Hove
1-8-2010

deze camping is erg mooi en goed opgezet, alleen het ergste is dat vacanseselect niet vermeld had was dat je wegstuitert voor je tent op maandag en donderdagavond ivm tienerdisco ! Erg storend en ook niet normaal hard, vele kinderen worden wakker ervan en is erg storend voor gezinnen met kinderen. hadden ze wel beter kunnen vermelden en op de camping moet je om 2200 uur sti; zijn maar de muziek is tot 1200 uur snachts te horen. Erg jammer. Voor de rest het eten op de camping is niet echt lekker !

Natuur heel erg gaaf en weergaloze uitzicht vanaf je ligplaats aan het meer !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Aan te bevelen zeer rustig en mooi gelegen

Abbo Kloppenburg
30-7-2010

Prima camping onbegrijpelijk waarom deze camping niet meer sterren heeft we hebben al he veel slechtere campings gestaan die veel meer sterren hadden. Caravans zijn super, winkeltje voldoet aan de eerste behoefte. Bar gezellig en je kunt er ook nog redelijk eten. Minpunt was de afhaaltent in het midden komt groezelig over en niet erg netjes. De italiaan was wel weer goed. Wij zouden er zo weer naar toe gaan. Rust, veel zon, lekker zwemwater en mooie natuur.

Gereisd Met partner in juli 2010

Redelijke Camping

Lonneke
15-5-2010

Wij hebben 1 week op deze camping gestaan met een grote vriendengroep en kinderen. Plek was ruim en netjes, afstand tot het meer was echt 5 meter, prima dus! Kon daar ook goed je handdoek neerleggen. Eigenaar (en anderen) reden met de auto hard over de camping, met kinderen was dit super gevaarlijk. Sanitair, ziet er netjes uit en wordt ook schoon gehouden, maar bijna niemand in de vriendengroep heeft ook maar 1 warme douche gehad in die week. Eetgelegenheid: lijkt heel wat en heeft ook veel keuze, maar op 2 mensen na van de 18 zijn we allemaal ziek geworden van het eten daar. Dus iets gaat er niet goed in de restaurants en bistro!! Met uitzondering het italiaanse ding helemaal achter in de hoek!! Dat was goed!

Kortom: aardige camping, pal aan het meer, super uitvalsbasis voor parapenten

Gereisd Met vrienden in juli 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campéole du Lac Serre-Poncon in St. Vincent les Forts , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campéole du Lac Serre-Poncon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.